geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.quote:
Altijd naar hetzelfde klimaat kijken, leuk hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je begrijpt vast prima dat een zonnig oord net wat beter is voor tv dan een koud of regenachtig land.
SPOILER: LandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja dat seizoen in IJsland toen was grotendeels bagger.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef roos94 het volgende:
Zijn er al kandidaten voorspeld?
T zal vast weer een warm land worden.. koudere landen worden nauwelijks aangedaan in widm. Het moet allemaal tropisch en zonnig.![]()
Niets kan op tegen 'We zijn niet in Kiev, vriend!'quote:Rik van de Westelaken: “Dit seizoen vind ik misschien wel het zenuwslopendste seizoen uit mijn Wie is de Mol?-carrière. Want we beginnen meteen met een plottwist - die vergaande gevolgen heeft voor de Mol. Dat maakt dat ik waanzinnig veel zin heb om dit 25ste seizoen met Nederland te delen. Want dit... hebben we nog nooit gedaan.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |