Wat lees je?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van die mensen die je blijven appen als je zegt te zitten lezen en morgen kijkt
"Oh wat lees je?"
"Je kan nu toch wel even kijken"
"Trouwens die en die hebben..."
Leg mijn boek dus maar weg
Zo irritant
Je hóéft niet per se meteen terug te appen he?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van die mensen die je blijven appen als je zegt te zitten lezen en morgen kijkt
"Oh wat lees je?"
"Je kan nu toch wel even kijken"
"Trouwens die en die hebben..."
Leg mijn boek dus maar weg
Zo irritant
Hoeveel onbeantwoorde appjes zitten er in je telefoon?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Oftewel 'dit is waarom ik alleen ben'.
quote:
Je mag toch wel ongestoord een tijdje lezen? Dat is helemaal niet egoïstisch.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik app mijn moeder dat ze moet bellen in geval van nood en zat WA op stil jdd
Beetje egoïstisch
Maar ja...
Dit.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hóéft niet per se meteen terug te appen he?
Eerst appen en dan bellen: "WAAROM ANTWOORD JE NIET!!!"quote:Op donderdag 14 november 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Dat is wel het nadeel van whatsapp en vergelijking met sms'en
Nu verwachten mensen dat je snel antwoordt
Of tig berichtjesquote:Op donderdag 14 november 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst appen en dan bellen: "WAAROM ANTWOORD JE NIET!!!"
En dan heel droog zeggen:quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan heel droog zeggen:
"Ik stond onder de douche."
MA IK ZAT TE SCHIJTEN JA. MAG HET?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn tante doet dat. Stuurt ze m'n vader een mail, appt ze m'n moeder dat ze een mail heeft gestuurd, en als m'n moeder dan niet snel genoeg reageert gaat ze bellen "heb je m'n appje en mail al gezien"quote:Op donderdag 14 november 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst appen en dan bellen: "WAAROM ANTWOORD JE NIET!!!"
Hoe kun je nou droog zijn als je onder de douche stond? 🤔quote:Op donderdag 14 november 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ja al die boomers doen dat. Mijn moeder ook.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn tante doet dat. Stuurt ze m'n vader een mail, appt ze m'n moeder dat ze een mail heeft gestuurd, en als m'n moeder dan niet snel genoeg reageert gaat ze bellen "heb je m'n appje en mail al gezien"
Ja...quote:Op donderdag 14 november 2024 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Je mag toch wel ongestoord een tijdje lezen? Dat is helemaal niet egoïstisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |