abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215575903
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Schilderclub? Gewoon aan het werk denk :P

Ik ga rennen, moet de hamstermolen van 8:30 halen :W
Ik heb een wajong he :) als het kon had ik gewerkt, maar dit houd ik een uurtje vol en dan ben ik de rest van de dag uitgeschakeld
pi_215575916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb een wajong he :) als het kon had ik gewerkt, maar dit houd ik een uurtje vol en dan ben ik de rest van de dag uitgeschakeld
Oh okee. Nou schilder ze dan :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215575922
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh okee. Nou schilder ze dan :s)
Ik heb echt een goede reden waarom ik niet werk. Schizofrenie, bipolair, PTSS... In mijn studententijd echt geprobeerd en geknokt, maar het ging niet. Op den duur moet je opgeven en het doet nog steeds pijn aan mijn hart, maar ja...
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2024 @ 08:51:09 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215576032
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2024 @ 09:15:35 #106
Brabo Bastard
pi_215576182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hey jij!
Hai CotSie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215577318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb echt een goede reden waarom ik niet werk. Schizofrenie, bipolair, PTSS... In mijn studententijd echt geprobeerd en geknokt, maar het ging niet. Op den duur moet je opgeven en het doet nog steeds pijn aan mijn hart, maar ja...
Nee hoor... je hebt niet opgegeven.

Je hebt gekeken naar wat JIJ aan kon!
En besloten dat het het beste is wat je kon doen.

:*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 14 november 2024 @ 12:20:36 #108
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_215577455
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 12:04 schreef Sally het volgende:

[..]

Dit
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_215577609
quote:

[..]

Je hebt gelijk :*
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2024 @ 12:42:23 #110
Brabo Bastard
pi_215577629
quote:

[..]

Slimme Sally heeft gelijk :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215577677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt gelijk :*
Weet je meid, ik herken(de) dit zo erg. In mijn studententijd geknokt om mijn vakken/tentamens te halen.
Achteraf erachter komen waarom ik zoveel moeite had...

En dan tijdens mijn stages in de laatste anderhalf jaar van de studie erachter komen dat ik een studie heb gedaan waar ik zelf niet eens happy mee ben, of mee verder kan (behalve er nóg eens 2 jaar aan plakken om 'docent universitaire graad' te kunnen halen). Nee, alleen maar tot onderzoeker opgeleid.
Ik kon niet eens fatsoenlijk bedenken hoe ik een proefopstelling of onderzoek kon opstellen om *iets* te onderzoeken. Ik ben meer van de uitvoerende kant.

Maar goed, met hangen en wurgen toch mijn studiepunten gehaald.
Maar me wel om moeten (nee, mogen) scholen op MBO+ niveau om werk te doen op lager niveau. En dan inmiddels niet eens meer in het reguliere bedrijfsleven.

Ik heb het maar geaccepteerd. Want het zijn écht de 3 burn-outs en 2 bijna-burn-outs NIET waard.

pi_215577862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 12:49 schreef Sally het volgende:

[..]
Weet je meid, ik herken(de) dit zo erg. In mijn studententijd geknokt om mijn vakken/tentamens te halen.
Achteraf erachter komen waarom ik zoveel moeite had...

En dan tijdens mijn stages in de laatste anderhalf jaar van de studie erachter komen dat ik een studie heb gedaan waar ik zelf niet eens happy mee ben, of mee verder kan (behalve er nóg eens 2 jaar aan plakken om 'docent universitaire graad' te kunnen halen). Nee, alleen maar tot onderzoeker opgeleid.
Ik kon niet eens fatsoenlijk bedenken hoe ik een proefopstelling of onderzoek kon opstellen om *iets* te onderzoeken. Ik ben meer van de uitvoerende kant.

Maar goed, met hangen en wurgen toch mijn studiepunten gehaald.
Maar me wel om moeten (nee, mogen) scholen op MBO+ niveau om werk te doen op lager niveau. En dan inmiddels niet eens meer in het reguliere bedrijfsleven.

Ik heb het maar geaccepteerd. Want het zijn écht de 3 burn-outs en 2 bijna-burn-outs NIET waard.

Nee idd... een burn-out is heftig, zeker meerdere *;

En wat maakt "niveau" (alleen dat woord al :r ) uit, MBO draagt de maatschappij. Natuurlijk universitair geschoolde mensen zijn ook nodig, maar toch...

Zeg nooit lager niveau, het is niet lager. Lager klinkt in mijn oren als minder. Je hebt je omgeschoold op praktische beroep. En dat is heel erg veel waard en heel erg goed! Ik ben trots op jouw keuze :*

En ik zeg niet dat wetenschap belangrijk is btw, maar beroepsonderwijs (MBO en HBO) wordt onderschat.
pi_215578002
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee idd... een burn-out is heftig, zeker meerdere *;

En wat maakt "niveau" (alleen dat woord al :r ) uit, MBO draagt de maatschappij. Natuurlijk universitair geschoolde mensen zijn ook nodig, maar toch...

Zeg nooit lager niveau, het is niet lager. Lager klinkt in mijn oren als minder. Je hebt je omgeschoold op praktische beroep. En dat is heel erg veel waard en heel erg goed! Ik ben trots op jouw keuze :*

En ik zeg niet dat wetenschap belangrijk is btw, maar beroepsonderwijs (MBO en HBO) wordt onderschat.
Ja, dat zeg je inderdaad mooi en goed! Een praktisch iets. Doen.
Daar was ik beter in dan 'denken' :D

Ik heb al vaker gedacht: had ik maar HBO gedaan, dan had ik de praktische uitvoering van de onderzoeken kunnen doen.
pi_215578117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 13:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Ja, dat zeg je inderdaad mooi en goed! Een praktisch iets. Doen.
Daar was ik beter in dan 'denken' :D

Ik heb al vaker gedacht: had ik maar HBO gedaan, dan had ik de praktische uitvoering van de onderzoeken kunnen doen.
Denken kan je denk ik ook erg goed, alleen het is niet je beroep ;)
Geen optie om een HBO-studie naast je werk te doen? Je kan denk ik wel punten weggescholden krijgen ivm je CV? Als je wil, want waar je nu staat is ook gewoon goed! Als je tevreden bent, gelukkig bent, dan zit het wel goed toch :)

Hier ging het andersom, ben zo jaloers op doeners, zelf ben ik een overdenker. Zelfs met een abstracte studie taalwetenschappen kreeg ik dat soms te horen (deed een HBO en uni-studie naast elkaar). Stages en praktische lessen, ik vond het vreselijk! En tijdens de stages raakte ik in de war van de stress. Ik heb geen enkele stage gedaan waarbij ik niet in de kliniek belandde.
Ik heb zoveel respect voor praktische mensen _O_ Iets waar ik veel van kan leren :)

(moet echt leren uit die bovenkamer te komen ;) )
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2024 @ 14:03:42 #115
Brabo Bastard
pi_215578225
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Denken kan je denk ik ook erg goed, alleen het is niet je beroep ;)
Geen optie om een HBO-studie naast je werk te doen? Je kan denk ik wel punten weggescholden krijgen ivm je CV? Als je wil, want waar je nu staat is ook gewoon goed! Als je tevreden bent, gelukkig bent, dan zit het wel goed toch :)

Hier ging het andersom, ben zo jaloers op doeners, zelf ben ik een overdenker. Zelfs met een abstracte studie taalwetenschappen kreeg ik dat soms te horen (deed een HBO en uni-studie naast elkaar). Stages en praktische lessen, ik vond het vreselijk! En tijdens de stages raakte ik in de war van de stress. Ik heb geen enkele stage gedaan waarbij ik niet in de kliniek belandde.
Ik heb zoveel respect voor praktische mensen _O_ Iets waar ik veel van kan leren :)

(moet echt leren uit die bovenkamer te komen ;) )
Zullen we jou uit de bovenkamer halen? O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215578263
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zullen we jou uit de bovenkamer halen? O+
Fokkers zitten op hun zolderkamertjes
Zolderkamertjes zijn boven
Dan mag ik niet meer op Fok dus :o
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2024 @ 14:09:51 #117
Brabo Bastard
pi_215578269
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Fokkers zitten op hun zolderkamertjes
Zolderkamertjes zijn boven
Dan mag ik niet meer op Fok dus :o
Tuurlijk wel, we zeggen het tegen niemand :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215578358
Als het in je hart maar een zolderkamertje is O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_215578397
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, jij hebt het Sintdraakje weer van zolder gehaald.
  donderdag 14 november 2024 @ 14:29:13 #120
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_215578401
quote:
Oh, in dat geval..

* TheGirlNextDoor stapt naar buiten
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_215578652
quote:
Doet me een beetje denken aan dit liedje van vroeger
_O-

Bekijk deze YouTube-video
pi_215578662
En nu heb ik dat liedjes weer voor tijden in mijn hoofd
pi_215578675
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Doet me een beetje denken aan dit liedje van vroeger
_O-

:o Moesten jullie dat luisteren vroeger?
pi_215578692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:09 schreef Recce het volgende:

[..]
:o Moesten jullie dat luisteren vroeger?
Dit zongen we uit volle borst in de kerk joh!

En daardoor ook dit in mijn hoofd nu (zo'n vrolijk gebracht, depressief lied). Deze zongen we op speciale kinderdiensten van alle gereformeerde kerken in de regio. En allemaal een stopbord gemaakt die met hard "HO STOP" de lucht ingingen

Moderator / Redactie FP donderdag 14 november 2024 @ 15:12:54 #125
Brabo Bastard
pi_215578697
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2024 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Oh, in dat geval..

* TheGirlNextDoor stapt naar buiten
Zo vanuit de zolder? :o

* TheStigsDutchCousin hoor heel ver weg een "AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaahhhh..."
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')