Oke doeiquote:Op woensdag 13 november 2024 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Hoi ik ben Tegan en ik ben 16 jaar.
Dit deel kan ik mij niet herinneren.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe onze eerste ontmoeting na.
Dan zal ik maar niet verklappen wat je daarna vroeg danquote:Op woensdag 13 november 2024 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit deel kan ik mij niet herinneren.
Rijmde het op "Neuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen wat je daarna vroeg dan.
Ongetwijfeld iets met tetten.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen wat je daarna vroeg dan.
"Heb je nog een goed adresje voor goedkope peuken?"quote:
"Vind je dat ik op mijn plek ben in de keuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Heb je nog een goed adresje voor goedkope peuken?"
"Ga je mee naar een concert van Normaal en samen høken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vind je dat ik op mijn plek ben in de keuken?"
"Vind je wiet of sperma het lekkerste van de twee reuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ga je mee naar een concert van Normaal en samen høken?"
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vind je wiet of sperma het lekkerste van de twee reuken?"
"Vind je die users uit de KSC met hun vuige taal de R&P SC opleuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vind je wiet of sperma het lekkerste van de twee reuken?"
"Of voel je je wel verwant met die mensen, uit die SC voor mensen met deuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Vind je die users uit de KSC met hun vuige taal de R&P SC opleuken?"
Dit rijmt nietquote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ga je mee naar een concert van Normaal en samen høken?"
Ja daaromquote:Op woensdag 13 november 2024 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen UitStraling dus want die heeft een permanente R&P ban.
Waar gaan we naartoe?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh gezellig dan kunnen we samen weg!
Goedemorgen! Wat ga je schilderen?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen !
Dadelijk naar de schilderclub, maar eerst thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |