Geen UitStraling dus want die heeft een permanente R&P ban.quote:
RIPquote:Op woensdag 13 november 2024 16:52 schreef DrMarten het volgende:
In de lunchpauze met spierpijn de stad in gehobbeld en op de terugweg mijn kuit verrekt.
Loop er gvd bij als iemand van 95
Zo maar eens kijken of fietsen wel normaal gaat.
Sssssshhttttquote:
Oi.quote:
Ik heb ook bijna vakantie.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Labiele r en p er meld zich. Maar wel een met vakantie .
❤️
Wat een rustquote:Op woensdag 13 november 2024 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen UitStraling dus want die heeft een permanente R&P ban.
Ik was hem al vergeten.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was hem al vergeten.
Hoiquote:
Maar minder is ook meer? I'm confusedquote:
We kunnen onze kennismaking weer van voren af aan beginnen. Net alsof we niks van elkaar weten.quote:
Frasier legt het even uitquote:Op woensdag 13 november 2024 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar minder is ook meer? I'm confused
Ok. Hoi ik ben Tegan en ik ben 16 jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen onze kennismaking weer van voren af aan beginnen. Net alsof we niks van elkaar weten.
Oke doeiquote:Op woensdag 13 november 2024 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Hoi ik ben Tegan en ik ben 16 jaar.
Dit deel kan ik mij niet herinneren.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe onze eerste ontmoeting na.
Dan zal ik maar niet verklappen wat je daarna vroeg danquote:Op woensdag 13 november 2024 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit deel kan ik mij niet herinneren.
Rijmde het op "Neuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen wat je daarna vroeg dan.
Ongetwijfeld iets met tetten.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet verklappen wat je daarna vroeg dan.
"Heb je nog een goed adresje voor goedkope peuken?"quote:
"Vind je dat ik op mijn plek ben in de keuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Heb je nog een goed adresje voor goedkope peuken?"
"Ga je mee naar een concert van Normaal en samen høken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vind je dat ik op mijn plek ben in de keuken?"
"Vind je wiet of sperma het lekkerste van de twee reuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ga je mee naar een concert van Normaal en samen høken?"
quote:Op woensdag 13 november 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vind je wiet of sperma het lekkerste van de twee reuken?"
"Vind je die users uit de KSC met hun vuige taal de R&P SC opleuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Vind je wiet of sperma het lekkerste van de twee reuken?"
"Of voel je je wel verwant met die mensen, uit die SC voor mensen met deuken?"quote:Op woensdag 13 november 2024 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Vind je die users uit de KSC met hun vuige taal de R&P SC opleuken?"
Dit rijmt nietquote:Op woensdag 13 november 2024 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ga je mee naar een concert van Normaal en samen høken?"
Ja daaromquote:Op woensdag 13 november 2024 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen UitStraling dus want die heeft een permanente R&P ban.
Waar gaan we naartoe?quote:Op woensdag 13 november 2024 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh gezellig dan kunnen we samen weg!
Goedemorgen! Wat ga je schilderen?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen !
Dadelijk naar de schilderclub, maar eerst thee
Ik heb een wajong hequote:Op donderdag 14 november 2024 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Schilderclub? Gewoon aan het werk denk![]()
Ik ga rennen, moet de hamstermolen van 8:30 halen
Oh okee. Nou schilder ze danquote:Op donderdag 14 november 2024 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een wajong heals het kon had ik gewerkt, maar dit houd ik een uurtje vol en dan ben ik de rest van de dag uitgeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |