Nou, natuurlijk wordt het mooi tochquote:Op zaterdag 16 november 2024 09:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks! Ik hoop dat het mooi wordt.
[..]
Goed bedacht! Samen schilderen is een stuk gezelliger.
En is het dan de bedoeling dat je het tijdens het videobellen afkrijgt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
En jep! Het is gewoon gezellig
We hebben op Pinterest een afbeelding gezocht en we doen ieder ons eigen ding met dat plaatje als inspiratie
Neequote:Op zaterdag 16 november 2024 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
En is het dan de bedoeling dat je het tijdens het videobellen afkrijgt?
Wat een leuk ideequote:Op zaterdag 16 november 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, wonen ver uit elkaar en willen wel samen schilderen. Dus eens per week spreken we af om het samen te doen
Ik doe dat met een andere vriendin ookmaar dan met een andere knutsel. Erg gezellig
Daar zit ik al in sinds m'n 12equote:Op zaterdag 16 november 2024 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zit je in een existentiële crisis.
Waarom?quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zit ik al in sinds m'n 12e
"Wer mit Ungeheuern kämpft, sollte aufpassen, dass er nicht dadurch zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein.“quote:
En de zaterdag is pas net begonnen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Wer mit Ungeheuern kämpft, sollte aufpassen, dass er nicht dadurch zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein.“
Hier, nog eentje voor jequote:Op vrijdag 15 november 2024 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Genoeg mensen die hulp hebben gezocht en in de schuldsanering zitten, bij de voedselbank lopen etc die graag iets aan sinterklaas of kerst zouden willen doen, maar simpelweg andere keuzes moeten maken.
Hier past een mooie salade met tulpenbollen bij inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je een fetisj voor oorlogsvoer hebt zeg maar.
Duurt nu al lang.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
En de zaterdag is pas net begonnen.
Er was bij WZEB dit jaar ook een sjappie die kookte voor zichzelf. "Bruine bonen, aardappelpuree en een klodder mayonaise. Vind ik lekker."quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:47 schreef Barbusse het volgende:
Knolselderij is lekker. Ik zou alleen wel wat worteltjes toevoegen met wat mosterd
Bruine bonen horen in tomatensaus, rijst en heel veel piri piri.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was bij WZEB dit jaar ook een sjappie die kookte voor zichzelf. "Bruine bonen, aardappelpuree en een klodder mayonaise. Vind ik lekker."
Ik bedoel, dan ben je niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |