abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2025 @ 12:46:09 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216448675
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow :?
Wat heeft het westen te zeggen/zoeken in het Midden-Oosten ?

"Al deze mensen" ?
Genocide dus :{w
Net zoveel als Arabieren daar te zeggen en te zoeken hebben, zij kennen hun oorsprong namelijk in het Arabisch Schiereiland, niet in de Levant. En mensen ergens verwijderen (kortom: van een plek weghalen en op andere plek neerzetten) betreft geen genocide maar verdrijving. Hier waren de Arabische moslims ook erg goed in toen men de Levant had veroverd.

Veel mensen weten dit namelijk niet, maar de Levant was een divers gebied vroeger met Joden, Armenen, Grieken, Assyriėrs, Koerden, Kopten en enkele bedoeļenen enz.) en niet panarabisch en cultureel-religieus Islamitisch zoals nu.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216458965
Bekijk deze YouTube-video
Did you know that 4 families have run California for over 80 years?

Voor die het nog niet wisten, Gavin Newscum is neefje van Pelosi.

Net zo crimineel als Bidens familie, of de moneygrabber Obama, heeft trouwens iemand al foto's van Michelle's zwangerschap? Big MIKE!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:10:38 #153
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216462909
Is het mensen hier ook opgevallen dat een eventuele toetreding van Groenland tot de VS erg gevoelig ligt in bepaalde kringen? Ik vind dit wel fascinerend om te zien, daar weet het veel los te maken en lijkt men er ook fel op tegen te zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216463476
Je bedoelt dat iedereen het een fucking belachelijk plan vindt behalve de volgers van de cult?
Conscience do cost.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:46:20 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216463622
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:37 schreef ems. het volgende:
Je bedoelt dat iedereen het een fucking belachelijk plan vindt behalve de volgers van de cult?
Een deel van progressief links in het Westen vindt het een belachelijk plan. Dat is verder irrelevant.
pi_216463661
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een deel van progressief links in het Westen vindt het een belachelijk plan. Dat is verder irrelevant.
En een deel van extreemrechts en laaggeschoold volk in US vindt het een goed plan omdat de cultleider het zegt. Dat is zeker wel relevant?

Even los van dat de belachelijkheid van het plan door de ontwikkelde wereld van zowel rechts als links wordt onderstreept.
Conscience do cost.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:50:13 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216463688
twitter
  dinsdag 28 januari 2025 @ 20:51:43 #158
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216463706
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:48 schreef ems. het volgende:

[..]
En een deel van extreemrechts en laaggeschoold volk in US vindt het een goed plan omdat de cultleider het zegt. Dat is zeker wel relevant?

Even los van dat de belachelijkheid van het plan door de ontwikkelde wereld van zowel rechts als links wordt onderstreept.
Tja, je kunt het op allerlei denigrerende manieren omschrijven, dat moet je zelf weten. De Republikeinen hebben de verkiezingen gewonnen en kunnen nu bekendmaken. Het wordt misschien tijd om je daar bij neer te leggen.
pi_216463980
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 20:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, je kunt het op allerlei denigrerende manieren omschrijven, dat moet je zelf weten. De Republikeinen hebben de verkiezingen gewonnen en kunnen nu bekendmaken. Het wordt misschien tijd om je daar bij neer te leggen.
Ik heb me daar al lang bij neergelegd. Neemt niet weg dat ik genot ga halen uit het belachelijk maken van dat volk en hun waanideeėn.
Conscience do cost.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:38:29 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216464171
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:17 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik heb me daar al lang bij neergelegd. Neemt niet weg dat ik genot ga halen uit het belachelijk maken van dat volk en hun waanideeėn.
Dat eerste is prima. Het tweede is natuurlijk nogal subjectief. Veel Amerikanen bekijken dit totaal anders en vinden de zaken die mensen zoals jij goed vinden weer belachelijk en waanideeėn. Je moet je realiseren dat heel veel mensen ter wereld niet een Westers progressief links wereldbeeld hebben zoals jij en anderen hier.

Ik vind het ook op zijn zachts gezegd opmerkelijk om zo denigrerend over anderen te spreken als je zelf beleidplannen van de Democraten, dat volzit met op zijn zacht gezegd hele opmerkelijk en bizarre beleidskeuzes, omarmd.
pi_216464232
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat eerste is prima. Het tweede is natuurlijk nogal subjectief. Veel Amerikanen bekijken dit totaal anders en vinden de zaken die mensen zoals jij goed vinden weer belachelijk en waanideeėn. Je moet je realiseren dat heel veel mensen ter wereld niet een Westers progressief links wereldbeeld hebben zoals jij en anderen hier.
Andere mensen bekijken dingen anders en meningen zijn subjectief. Ik applaudisseer deze dappere constatering. Ik neem aan dat jij ook niet per se op een lijn zit met mensen uit Pakistan? Maakt dat dan dat je je mond er maar over moet houden?

Daarnaast mag je best in mijn postgeschiedenis graven en dan zal je allicht ontdekken dat het nogal meevalt met mijn linkse denkbeelden. Niet iedereen die jouw koolaid drinkt is meteen links progressief.
quote:
Ik vind het ook op zijn zachts gezegd opmerkelijk om zo denigrerend over anderen te spreken als je zelf beleidplannen van de Democraten, dat volzit met op zijn zacht gezegd hele opmerkelijk en bizarre beleidskeuzes, omarmd.
Welke beleidsplannen van "de democraten" omarm ik dan zoal?

enneh, is subjectief heh?
Conscience do cost.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 21:51:44 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216464300
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:45 schreef ems. het volgende:

[..]
Andere mensen bekijken dingen anders en meningen zijn subjectief. Ik applaudisseer deze dappere constatering. Ik neem aan dat jij ook niet per se op een lijn zit met mensen uit Pakistan? Maakt dat dan dat je je mond er maar over moet houden?

Daarnaast mag je best in mijn postgeschiedenis graven en dan zal je allicht ontdekken dat het nogal meevalt met mijn linkse denkbeelden. Niet iedereen die jouw koolaid drinkt is meteen links progressief.
[..]
Welke beleidsplannen van "de democraten" omarm ik dan zoal?

enneh, is subjectief heh?
Dat kun je zelf beter invullen, maar je gaf een tijd terug hier nog aan dat Kamala Harris een veel betere keus was dan Trump, dat geeft blijk van het omarmen van een uitgesproken progressief en linkse agenda.
pi_216464619
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 21:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat kun je zelf beter invullen, maar je gaf een tijd terug hier nog aan dat Kamala Harris een veel betere keus was dan Trump, dat geeft blijk van het omarmen van een uitgesproken progressief en linkse agenda.
Ik leg natte drollen die een betere keuze zouden zijn dan Trump en die hebben voor zover ik weet geen politieke agenda.

Los daarvan is dat natuurlijk een kul argument. Ik ben totaal geen fan van Kamela. Maar als ik moest kiezen tussen de twee dan zou ik vanzelfsprekend voor haar gaan ja. Ben jij extreem-rechts omdat je Trump verkiest boven haar?
Conscience do cost.
pi_216469235
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik leg natte drollen die een betere keuze zouden zijn dan Trump en die hebben voor zover ik weet geen politieke agenda.

Los daarvan is dat natuurlijk een kul argument. Ik ben totaal geen fan van Kamela. Maar als ik moest kiezen tussen de twee dan zou ik vanzelfsprekend voor haar gaan ja. Ben jij extreem-rechts omdat je Trump verkiest boven haar?
Wat is er zo slecht aan Trump dan? ben benieuwd naar je reactie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216471458
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, ik vind het beleid van Trump ook niet 'extreemrechts', wel lekker Amerikaans rechts en conservatief.
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2025 12:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat is er zo slecht aan Trump dan? ben benieuwd naar je reactie.
Dat is vragen naar de bekende weg.

Men ziet Trump als zogenaamd crimineel, fraudeur, extreemrechts, racist, antisemiet, vrouwenhater en xenofoob.

Het zijn stuk voor stuk uitingen van woede en frustratie over het feit dat hij en de rest van de Republikeinen niet meegaan in de gewenste agenda van de Democraten: klimaathysterie, intersectionele identiteitspolitiek met een sterke nadruk op 'ras', quasi open grenzen en antiwesterse sentimenten.
pi_216471714

Bekijk deze YouTube-video
"Lost in Detention": As Obama Deports Record 400,000, Film Explores Immigrant Life in Jail

Lach mij ook kapot om heisa omtrent de "deportations" die Trump nu uitvoert, die een schijntje zijn bij Obama's deportations.

Of de children in cages onder Obama..

Obama officials rushed to explain photos from 2014 that went viral showing locked-up immigrant children

[ Bericht 11% gewijzigd door epicbeardman op 29-01-2025 16:30:18 ]
pi_216474376
Tja, reken er ook maar op dat activisten en actiegroepen van alles gaan proberen om de deportaties tegen te houden. Laten we hopen dat dit vakkundig aan de kant worden geschoven door de nieuwe Trump-regering.
pi_216474580
Het is trouwens ook uitstekend om te zien dat alle overheidsuitgaven onder een vergrootglas worden gelegd.

twitter
pi_216474786
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2025 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, reken er ook maar op dat activisten en actiegroepen van alles gaan proberen om de deportaties tegen te houden. Laten we hopen dat dit vakkundig aan de kant worden geschoven door de nieuwe Trump-regering.
Ze roepen zelfs dat Trump gefraudeerd heeft in de verkiezingen, je weet wel die verkiezingen die in 2020 nog bullet proof waren tegen fraude.

pi_216475311
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, ik vind het beleid van Trump ook niet 'extreemrechts', wel lekker Amerikaans rechts en conservatief.
Ja. Smerig volk dus.
quote:
Dat is vragen naar de bekende weg.
Mooi, dat scheelt weer uitleg.
quote:
Het zijn stuk voor stuk uitingen van woede en frustratie over het feit dat hij en de rest van de Republikeinen niet meegaan in de gewenste agenda van de Democraten: klimaathysterie, intersectionele identiteitspolitiek met een sterke nadruk op 'ras', quasi open grenzen en antiwesterse sentimenten.
Wat een verzinsels allemaal _O- Iedereen die niet met de neus dezelfde kant op staat is een vijand! Wees bang voor je buren en verlink hun kinderen als ze een afwijkende huidskleur hebben!

Over identiteitspolitiek gesproken. Dat conservatieve tuig doet niet anders.
Conscience do cost.
pi_216475508
quote:
8s.gif Op woensdag 29 januari 2025 20:43 schreef ems. het volgende:

[..]
Had dat niet van jou verwacht tbh, je bent dus iemand die in propaganda gelooft. Je bent vast ook een boomer die NOS journaal kijkt en lineaire TV. Erg narrowminded dus.
pi_216476340
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2025 20:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Had dat niet van jou verwacht tbh, je bent dus iemand die in propaganda gelooft. Je bent vast ook een boomer die NOS journaal kijkt en lineaire TV. Erg narrowminded dus.
Ik geloof niet in propaganda en kijk geen tv.

Jij doet alleen nog social media? Zoals de baas je opdraagt?
Conscience do cost.
pi_216476669
quote:
8s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:29 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik geloof niet in propaganda en kijk geen tv.

Jij doet alleen nog social media? Zoals de baas je opdraagt?
Nee ik laat mijn mening niet vormen zoals jouw mening gevormd is door duidelijke propaganda en fake news. Je kan nog niet eens 5 redenen opnoemen die je niet zijn voorgekauwd waarom Trump slecht is.
pi_216479701
quote:
8s.gif Op woensdag 29 januari 2025 20:43 schreef ems. het volgende:

[..]
Ja. Smerig volk dus.
[..]
[..]
Wat een verzinsels allemaal _O- Iedereen die niet met de neus dezelfde kant op staat is een vijand! Wees bang voor je buren en verlink hun kinderen als ze een afwijkende huidskleur hebben!

Over identiteitspolitiek gesproken. Dat conservatieve tuig doet niet anders.
Hmm.

Dit is wel weer een bijzonder staaltje projectie. Mij betichten van verzinsels terwijl ik slechts feiten benoem en dan vervolgens zelf met verzinsels aankomen. Want buren verlinken vanwege een huidskleur? Waar heb je het in hemelsnaam over?
pi_216487541
twitter

Heerlijk @Rnie @Harvest89 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')