abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216366541
twitter
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_216366801
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[ x ]
Ziekmakend dat die ouwe seniele kidsniffler ook nog eens criminelen zoals Fauci, Liz Cheney, Adam Schiff en nog wat andere schuldigen een preemptive pardon geeft.

Daarmee bewijst hij het ook nog maar ff dat ze daadwerkelijk schuldig zijn.

En dat Januari 6 en de corona hoax daadwerkelijk gefabriceerde verhalen zijn vanuit de democratische hoed.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216366928
Dwing hen allemaal om te getuigen in hoorzittingen. Ze kunnen zich niet beroepen op het vijfde amendement als ze gratie hebben gekregen.

Als ze liegen is het meineed en als ze weigeren is het minachting van de rechtbank.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216367275
quote:
15s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef epicbeardman het volgende:
Daarmee bewijst hij het ook nog maar ff dat ze daadwerkelijk schuldig zijn.
Idd, wie onschuldig is behoeft geen gratie.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:31:59 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216367645
Ach ach ach. En meteen ook weer over huidskleur beginnen alsof dat er ook maar iets mee te maken heeft. Plus twee andere mensen, waarvan de vrouw met een soort van keffiyeh voor de mond, die heel erg boos is.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216370510
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:31 schreef HowardRoark het volgende:
Ach ach ach.
En hoe sta jij tegenover het goedgekeurde staakt-het-vuren, als grote Israel verdediger?
pi_216370514
Bye bye Biden :W
  maandag 20 januari 2025 @ 19:34:00 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216370743
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En hoe sta jij tegenover het goedgekeurde staakt-het-vuren, als grote Israel verdediger?
Dat is een goede vraag.

Aan de ene kant is het fijn dat er gijzelaars vrij zijn gekomen, aan de andere kant natuurlijk betreurenswaardig dat Hamas niet verslagen is en nu weer kan hergroeperen en zich herbewapenen.

Ik vind dat Isral met de VS dit karwei 'on the ground' had moeten afmaken. De Palestijnse terreurbewegingen moeten volledig verslagen worden en de samenleving met harde hand worden gederadicaliseerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216370919
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een goede vraag.

Aan de ene kant is het fijn dat er gijzelaars vrij zijn gekomen, aan de andere kant natuurlijk betreurenswaardig dat Hamas niet verslagen is en nu weer kan hergroeperen en zich herbewapenen.

Ik vind dat Isral met de VS dit karwei 'on the ground' had moeten afmaken. De Palestijnse terreurbewegingen moeten volledig verslagen worden en de samenleving met harde hand worden gederadicaliseerd.
Nog steeds een gedreven genocide verdediger dus.
Als je ziet hoe israel recent tekeer gaat, kan je evengoed stellen dat israel volledig verslagen moet worden.
Verder verbaast het mij dat Nethanayu toegeeft aan de druk van de VS, meestal is het omgekeerd. Temeer omdat ze hiermee hun verlies bevestigen.
  maandag 20 januari 2025 @ 19:48:02 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216371069
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nog steeds een gedreven genocide verdediger dus.
Als je ziet hoe israel recent tekeer gaat, kan je evengoed stellen dat israel volledig verslagen moet worden.
Verder verbaast het mij dat Nethanayu toegeeft aan de druk van de VS, meestal is het omgekeerd. Temeer omdat ze hiermee hun verlies bevestigen.
Ik zie dat anders, er is namelijk helemaal geen sprake van genocide. En Isral gaat ook niet te tekeer, Isral reageert op wat hen is aangedaan door de Palestijnse terreurgroeperingen (en ook vele Palestijnse burgers, die op 7 oktober hielpen).

En natuurlijk geeft Bibi toe aan de druk van de VS, hij wil Trump uiteraard niet als bondgenoot verliezen. Als de Palestijnen de afspraken niet nakomen, wat geheid zal gebeuren, kan Isral alsnog het karwei afmaken. Hopelijk met steun van de VS.
pi_216371308
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zie dat anders, er is namelijk helemaal geen sprake van genocide. En Isral gaat ook niet te tekeer, Isral reageert op wat hen is aangedaan door de Palestijnse terreurgroeperingen (en ook vele Palestijnse burgers, die op 7 oktober hielpen).

En natuurlijk geeft Bibi toe aan de druk van de VS, hij wil Trump uiteraard niet als bondgenoot verliezen. Als de Palestijnen de afspraken niet nakomen, wat geheid zal gebeuren, kan Isral alsnog het karwei afmaken. Hopelijk met steun van de VS.
Wow pleidooi voor uitroeiing van de palestijnen maar geen sprake van genocide...
Leuke redenering die evengoed geldt voor de palestijnen voor wat hen is aangedaan. Kijk naar de vrijgelaten gevangenen, overwegeld vrouwen en kinderen...die een steen gegooid naar een israelische soldaat :')
En opmerkelijk dat je zelfs 50.000 burgerdoden nog niet genoeg "wraak" vindt voor 1000 israelische slachtoffers, waarvan vele zelfs door friendly fire. Is een israelisch leven meer waard of hoe moet ik dit interpreteren?

En waarom moet de VS steunen in genocide. Als israel oorlog wil voeren moeten ze dat maar zelf doen, en de amerikaanse kas spijzen door wapens te kopen. Dat ze zelf maar bloeden voor hun "GREATER ISRAEL"
pi_216371366
twitter

Toch wel interessant, die hele Oekraine "wag the dog" oorlog, de gaza-israel conflict die toevallig "eindigt" tijdens de laatste dagen van Biden.

Het is allemaal nep nep nep, en corona was een wapen om zodoende de verkiezingen te kunnen stelen met mail-in-ballots.

Biden destijds in Oekrane met Obama, Nuland, McCain, Hunter Biden en de azov neo nazi's. Hele zaakje stinkt.
Obama die ISIS heeft gecreerd door trainen en bewapenen van FSA, het overthrowen van Khadaffi en poging tot overthrowen van Assad.

Goed dat Trump er nu is, hopelijk kan hij de FBI/CIA disbanden dan wel zo hervormen dat het weer wat vredevoller wordt op de wereld.

Probleem is dat de deepstate ondanks Trump zijn plannen al vermoedelijk heeft voor de aankomende tal van jaren, alle rechters die Bidens administratie heeft geinstalleerd.

De fraude in 2024 waar nog vele stoelen flipte, zelfs in republikeinse staten.
  maandag 20 januari 2025 @ 20:30:42 #113
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216371883
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 19:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wow pleidooi voor uitroeiing van de palestijnen maar geen sprake van genocide...
Leuke redenering die evengoed geldt voor de palestijnen voor wat hen is aangedaan. Kijk naar de vrijgelaten gevangenen, overwegeld vrouwen en kinderen...die een steen gegooid naar een israelische soldaat :')
En opmerkelijk dat je zelfs 50.000 burgerdoden nog niet genoeg "wraak" vindt voor 1000 israelische slachtoffers, waarvan vele zelfs door friendly fire. Is een israelisch leven meer waard of hoe moet ik dit interpreteren?

En waarom moet de VS steunen in genocide. Als israel oorlog wil voeren moeten ze dat maar zelf doen, en de amerikaanse kas spijzen door wapens te kopen. Dat ze zelf maar bloeden voor hun "GREATER ISRAEL"
Er is geen pleidooi voor uitroeiing van de Palestijnen. Daar ga je dus al meteen de mist in.

En de vrijgelaten gevangenen zijn voor het grootste deel terroristen, lid van Palestijnse terreurgroeperingen zoals de PLFP, Al-Qassam, Palestijnse Jihad, Al-Quds, Jenin Brigade, Tulkarm Brigade of natuurlijk Hamas.

En inderdaad ook mensen die projectielen gooien naar Isralische soldaten worden opgepakt. En als je denkt dat dit vreemd is, probeer het eens in Nederland richting een agent. Dan zul je ook worden gearresteerd.

Ten slotte wil geen serieuze beleidsmaker in Isral een 'Greater Israel' bewerkstelligen. Dat is een mooie BNW-theorie, heel relevant dus voor dit subforum, maar het is verder nergens op gebaseerd.
pi_216372109
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 20:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is geen pleidooi voor uitroeiing van de Palestijnen. Daar ga je dus al meteen de mist in.

En de vrijgelaten gevangenen zijn voor het grootste deel terroristen, lid van Palestijnse terreurgroeperingen zoals de PLFP, Al-Qassam, Palestijnse Jihad, Al-Quds, Jenin Brigade, Tulkarm Brigade of natuurlijk Hamas.

En inderdaad ook mensen die projectielen gooien naar Isralische soldaten worden opgepakt. En als je denkt dat dit vreemd is, probeer het eens in Nederland richting een agent. Dan zul je ook worden gearresteerd.
En de israelische gijzelaars steunden het apartheidsregime dus ook gerechtvaardigd
quote:
Ten slotte wil geen serieuze beleidsmaker in Isral een 'Greater Israel' bewerkstelligen. Dat is een mooie BNW-theorie, heel relevant dus voor dit subforum, maar het is verder nergens op gebaseerd.
Ja ntl
Deel je anders ook ff jouw lijstje van landen/volkeren die moeten aangepakt worden voor israels "veiligheid"/lebensraum?
pi_216375051
twitter

Effe de ganse familie gratie verlenen voor alles wat ze gedaan hebben vanaf 2014, toevallig het jaar van de oekrainse regime change
:')
pi_216375748
Exit Biden

pi_216376686
Jeetje wat een meltdown op Reddit over Elon Musk zeg.

Elke 2/3 posts die ik voorbij scroll zie je hem of een post over hem.

Het domste is dan ook dat hier FOKKERS in NWS/POL denken dat reddit een weerspiegeling is van de samenleving.
Dat zagen we wel ten tijde de verkiezingen, waar ze dachten dat Kamala zou gaan winnen en Trump geen kans had. Die kwamen van een koude kermis thuis.

Ook Nederlands/TheNetherlands reddit staat vol met anti-Elon en Trump berichten, volgens mij zit reddit vol met propaganda bots/ai. Die alleen maar op gedachtegoed sturen om mensen te hersenspoelen.

Tesla aandelen ondertussen weer +3% *O*

[ Bericht 34% gewijzigd door epicbeardman op 21-01-2025 11:17:12 ]
pi_216377462
Trump die samen met de tech bro's een nieuwe wereld orde zal uitrollen.
Maar gelukkig geen woke onzin meer toch?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216377478
En mocht het nog steeds niet duidelijk zijn wat hier aan de hand is :D

Trump signals he will start pushing for a new world order in first 100 days

https://uk.news.yahoo.com(...)world-164605886.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216377482
We are so fucked _O-
pi_216378581
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:05 schreef Ali_boo het volgende:
Trump die samen met de tech bro's een nieuwe wereld orde zal uitrollen.
Maar gelukkig geen woke onzin meer toch?

[ x ]
Kamala had veel meer miljardairs achter haar dan Trump heeft.

Our breakdown records 83 billionaires supporting Harris and 52 backing Trump so far (see the lists for both below).
https://www.forbes.com/si(...)in-weigh-in-updated/

OA Sorosjes en andere deepstate idioten.

Trump heeft niet gewonnen dankzij social media, want overal werd hij afgekraakt.

Hij heeft gewonnen omdat mensen ziek van dat afgekraak en daadwerkelijk zien dat de democraten de partij is van de elite, het racisme, het verdelen, het dictatuur, censuur, politieke rechtszaken, fake news, climate hoax, corona hoax en ga zo maar door.
pi_216379249
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kamala had veel meer miljardairs achter haar dan Trump heeft.

Our breakdown records 83 billionaires supporting Harris and 52 backing Trump so far (see the lists for both below).
https://www.forbes.com/si(...)in-weigh-in-updated/

OA Sorosjes en andere deepstate idioten.

Trump heeft niet gewonnen dankzij social media, want overal werd hij afgekraakt.

Hij heeft gewonnen omdat mensen ziek van dat afgekraak en daadwerkelijk zien dat de democraten de partij is van de elite, het racisme, het verdelen, het dictatuur, censuur, politieke rechtszaken, fake news, climate hoax, corona hoax en ga zo maar door.
Kom toch uit die left/right paradigm ffs
Trump is the swamp
pi_216379293
Zolang die maar die libs owned is het allemaal best :')
pi_216379328
Zolang ze maar legaal het land binnen komen of niet jongens :D

twitter
pi_216379806
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')