abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2025 @ 13:39:08 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217326008
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Illegale immigranten? tja.. prima al is het om het feit dat er miljoenen legale migranten mensen door het normale proces heen gaan om een Amerikaan te mogen worden en daar te mogen werken.
Correct.

Het blijft daarom ook zo bijzonder om te zien dat velen aan de linkerkant van het politieke spectrum in de VS (en trouwens ook daarbuiten) zich zo woest maken over de uitzet van illegale en soms ook nog criminele migranten. Je zou zeggen dat dit toch niet de mensen zijn waar je voor in de bres moet springen.

Maar goed, we weten allemaal stiekem wel dat menig adept van de Democraten het liefst al deze migranten een green card zou willen geven. Dat zien we in Europa immers ook, waar men maar wat graag allerlei kansarme gelukzoekers uit Tunesië, Eritrea, Afghanistan of Syrië met open armen ontvangt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217326243
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van het beleid rondom de gedwongen uitzet van migranten door de nieuwe Trump-regering? Het is mij opgevallen dat het erg lastig is hier een serieuze discussie over te voeren elders op FOK!.

@:epicbeardman @:Chivaz @:Eagles89
Long overdue, ik zie dat figuren zoals Sanders ook zijn bijgedraaid. Uiteindelijk blijkt het toch allemaal maar om één ding te gaan en dat is het uitbreiden van het electoraat zodat democraten een betere kans hebben om te winnen.
pi_217363752
twitter

Ook Obama is van armoedzaaier naar multi-multi miljonair gegaan.
Waar zijn die zwangerschap foto's nou Big Mike?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217363780
omg de views op de socials van de vrouw van obama de president 3 presidenten geleden
Conscience do cost.
pi_217371348

Haha is dit het beste wat de democraten hebben? en zo nieuw is de "communisme" movement niet, die is al over 100 jaar oud.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217381212
twitter

Oh ja hoor, de racisten moeten weer eventjes benadrukken hoe raar people of colour zijn. Ze kunnen het ook alleen maar over identiteit, genderfluids en kleur hebben.
pi_217383271
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Long overdue, ik zie dat figuren zoals Sanders ook zijn bijgedraaid. Uiteindelijk blijkt het toch allemaal maar om één ding te gaan en dat is het uitbreiden van het electoraat zodat democraten een betere kans hebben om te winnen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Illegale immigranten? tja.. prima al is het om het feit dat er miljoenen legale migranten mensen door het normale proces heen gaan om een Amerikaan te mogen worden en daar te mogen werken.
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van het beleid rondom de gedwongen uitzet van migranten door de nieuwe Trump-regering? Het is mij opgevallen dat het erg lastig is hier een serieuze discussie over te voeren elders op FOK!.

@:epicbeardman @:Chivaz @:Eagles89
Toch interessant dat de gebruikers die altijd het hebben over kleine overheid geen probleem hebben met mensen zonder proces voor hun leven op te sluiten in een Gulag.
pi_217383583
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:33 schreef kipknots het volgende:

[..]
[..]
[..]
Toch interessant dat de gebruikers die altijd het hebben over kleine overheid geen probleem hebben met mensen zonder proces voor hun leven op te sluiten in een Gulag.
Huh? wat is dit nou voor emotioneel geladen bericht. Gulag? heb je weer iets op Reddit ergens gelezen? of kom je net uit de black ops lobby.

Als ik illegaal Dubai/Marokko/Indië/China/Taiwan/NoordKorea of welk land dan ook behalve de EU landen inloop en mij moet identificeren, dit niet kan wordt ik ook het land uit gegooid.

Illegalen zijn al in overtreding als ze de grens oversteken zonder de juiste papieren.
pi_217383613
Even throwbackje toen de DEI CIA Obama agent geinstalleerd werd als President.

Obama officials rushed to explain photos from 2014 that went viral showing locked-up immigrant children — and Trump’s facilities look the same

Foto: Associated Press/Ross D. Franklin In this June 18, 2014 photo, two female detainees sleep in a holding cell, as the children are separated by age group and gender, at a US Customs and Border Protection center in Nogales, Arizona.

Kinderen in kooien!! doet Trump toch veel beter

https://qz.com/1291470/ph(...)ement-center-in-2014
pi_217383699
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Huh? wat is dit nou voor emotioneel geladen bericht. Gulag? heb je weer iets op Reddit ergens gelezen? of kom je net uit de black ops lobby.

Als ik illegaal Dubai/Marokko/Indië/China/Taiwan/NoordKorea of welk land dan ook behalve de EU landen inloop en mij moet identificeren, dit niet kan wordt ik ook het land uit gegooid.

Illegalen zijn al in overtreding als ze de grens oversteken zonder de juiste papieren.
Hoeveel energie steek je in jezelf voor de gek houden? Elk bericht van je komt uit een of andere op zijn kop wereld die je met een paar seconden kritisch denken kan ontkrachten.

Maar Gulag vind ik een prima naam voor de CECOT waar mensen zonder proces in gegooid worden voor de rest van hun leven.

Dat is hetgeen waarom er zoveel commentaar op is, niet omdat illegalen gedeporteerd worden.
pi_217383767
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:33 schreef kipknots het volgende:

[..]
Hoeveel energie steek je in jezelf voor de gek houden? Elk bericht van je komt uit een of andere op zijn kop wereld die je met een paar seconden kritisch denken kan ontkrachten.

Maar Gulag vind ik een prima naam voor de CECOT waar mensen zonder proces in gegooid worden voor de rest van hun leven.

Dat is hetgeen waarom er zoveel commentaar op is, niet omdat illegalen gedeporteerd worden.
Bij elke scheet die Trump laat is veel commentaar, er zijn mensen 24/7 met hem en Elon bezig.

Het is El Salvador die ze in deze gevangenis plaatst.
Trump bepaalt toch niet hoe lang en welke gevangenis de gedeporteerde komen? Als El Salvador ze vrij wil laten kan dat?

Moet je dan geen commentaar hebben op El Salvador?
pi_217384104
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
er zijn mensen 24/7 met hem en Elon bezig.
Ja, wanneer stop je daar eens mee?
Conscience do cost.
  woensdag 16 april 2025 @ 15:15:38 #288
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217385064
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:33 schreef kipknots het volgende:

[..]
[..]
[..]
Waarom zouden deze mensen een proces moeten hebben?
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:33 schreef kipknots het volgende:

[..]

Jawel, dit is natuurlijk wél de reden.

In progressieve en linkse contreien wil men immers zulke mensen juist heel graag een verblijfsvergunning geven en acht als een verantwoordelijkheid van het Westen zulke mensen op te vangen. De culturele veranderingen die dit brengen acht men een 'verrijking'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217385341
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Bij elke scheet die Trump laat is veel commentaar, er zijn mensen 24/7 met hem en Elon bezig.

Het is El Salvador die ze in deze gevangenis plaatst.
Trump bepaalt toch niet hoe lang en welke gevangenis de gedeporteerde komen? Als El Salvador ze vrij wil laten kan dat?

Moet je dan geen commentaar hebben op El Salvador?
El Salvador is dan ook een shithole met een corrupte regering. En het is Trump die gevraagd heeft deze mensen op te sluiten. En ook publiekelijk met de president van El Salvador praat over het opsluiten van Amerikaanse burgers in die gevangenis...
pi_217385367
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zouden deze mensen een proces moeten hebben?
Een rechtsstaat ben je geen fan van?

Persoonlijk hou ik wel van de Westerse verworvenheden.
pi_217385500
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Het blijft daarom ook zo bijzonder om te zien dat velen aan de linkerkant van het politieke spectrum in de VS (en trouwens ook daarbuiten) zich zo woest maken over de uitzet van illegale en soms ook nog criminele migranten. Je zou zeggen dat dit toch niet de mensen zijn waar je voor in de bres moet springen.

Maar goed, we weten allemaal stiekem wel dat menig adept van de Democraten het liefst al deze migranten een green card zou willen geven. Dat zien we in Europa immers ook, waar men maar wat graag allerlei kansarme gelukzoekers uit Tunesië, Eritrea, Afghanistan of Syrië met open armen ontvangt.
Aan de andere kant is het ook wel bijzonder om te zien dat mensen die heel boos zijn op illegalen massaal kiezen voor meervoudig veroordeelde politici.

Eigenlijk totaal niet bijzonder, past gewoon bij het hypocriete patroon van gezellig rechts.
  woensdag 16 april 2025 @ 16:29:30 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217385599
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 16:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Aan de andere kant is het ook wel bijzonder om te zien dat mensen die heel boos zijn op illegalen massaal kiezen voor meervoudig veroordeelde politici.

Eigenlijk totaal niet bijzonder, past gewoon bij het hypocriete patroon van gezellig rechts.
Hmm. Is Trump illegaal in het land dan?
pi_217385659
twitter

Gelukkig is er al een politicus onderweg om deze gedeporteerde bij te staan. Dat hij deze man op geen enkele manier vertegenwoordigt doet er niet zoveel toe. Hij is immers een gedeporteerde bendelid en hij verdient sympathie van de links progressieven.
Waren ze ook maar zo sympathiek en meelevend voor hun eigen landgenoten, misschien zouden ze dan eindelijk een beetje serieus geworden genomen worden door de arbeiders die ze pretenderen te vertegenwoordigen.
pi_217385714
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2025 16:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Is Trump illegaal in het land dan?
Vermoeiend mannetje.
pi_217389284
Arrested FBI agent who targeted Giuliani hires firm that defended Hunter Biden

An FBI agent who had attempted to link Rudy Giuliani to Russia and downplayed the FBI's mishandling of its Hunter Biden investigation is now being represented by lawyers who had helped defend President Joe Biden's son.

Goed dat Kash Patel er nu is. Corrupte bende was de FBI.
  vrijdag 18 april 2025 @ 20:27:35 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217406276
Tja, het zegt veel over waar de Democraten op dit moment staan, waar de Republikeinen orde en veiligheid terug proberen te brengen in de Amerikaanse samenleving, is men aan Democratische kant bezig in de bres te springen voor illegale migranten en criminele bendelenden, waarvan men het liefst aan al deze figuren een Green Card had gegeven.

twitter

[ Bericht 7% gewijzigd door HowardRoark op 18-04-2025 20:34:31 ]
pi_217406739
Van alle twee die foto's is er maar 1 iemand die een veroordeelde crimineel/verkrachter is idd.
Conscience do cost.
  zaterdag 19 april 2025 @ 11:23:37 #298
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217409966
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 april 2025 21:01 schreef ems. het volgende:
Van alle twee die foto's is er maar 1 iemand die een veroordeelde crimineel/verkrachter is idd.
Hmm.

Hmm.

De wens is hier de vader van de gedachte.
quote:
Trump gets $15m in ABC News defamation case

ABC News has agreed to pay $15m (£12m) to US President-elect Donald Trump to settle a defamation lawsuit after its star anchor falsely said he had been found "liable for rape".

...
  zaterdag 19 april 2025 @ 13:07:23 #299
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217410655
Toe maar, 'erger dan Hitler' omdat er illegale en criminele migranten worden uitgezet.

pi_217410748
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het zegt veel over waar de Democraten op dit moment staan, waar de Republikeinen orde en veiligheid terug proberen te brengen in de Amerikaanse samenleving, is men aan Democratische kant bezig in de bres te springen voor illegale migranten en criminele bendelenden, waarvan men het liefst aan al deze figuren een Green Card had gegeven.

[ twitter ]
Gaat het hier om illegale migranten of om het niet naleven en boven de wet staan van de Amerikaanse president?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')