abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217094182
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217123704

Wist CNN dat er een liquidatie poging ging plaatsvinden?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217146412
quote:
Former Clinton pollster Mark Penn said Friday on Fox News that crucial voter groups are fleeing the Democratic Party.

The Democratic Party’s favorability rating plummeted to a new low of 29%, according to a CNN/SSRS poll conducted from March 6-9. During an appearance on “Hannity,” Penn said he was shocked at the current state of the Democratic Party and said he’s never seen its rating this low in decades.

“I’ve never seen anything like this in over 40 years of polling. The Democratic Party ratings have collapsed from a 47% favorable down to 29, 27 in some of these polls, and that’s an incredible loss of moderate, working-class voters,” Penn said.
‘Never Seen Anything Like This’: Crucial Voter Groups Fleeing Democrats, Says Stunned Fmr Clinton Pollster

Gaan de democraten ooit nog kunnen winnen?

Is het in de fik steken van Tesla dealers en het protesteren tegen het uitzetten van gang members toch niet een efficiënte tactiek van de democraten?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217210608
twitter

Muh nieuws
pi_217210708
Met oog op de huidige regering hoeven democraten dus sowieso geen tax meer te betalen?
Conscience do cost.
pi_217216355
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Die kinderen waren toch nooit beschermd tegen Joe Biden?
pi_217216814
quote:
Bij de NPO in Nederland is het helaas niet veel anders.
pi_217219400
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 10:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bij de NPO in Nederland is het helaas niet veel anders.
En bij DPG media (EU's lange rechterarm) ook niet.

quote:
DPG Media, een groot mediabedrijf actief in Nederland en België, heeft de afgelopen jaren leningen ontvangen van de Europese Investeringsbank (EIB), een instelling van de EU die financiering verstrekt om EU-beleidsdoelen te ondersteunen, zoals digitalisering en innovatie. Hier is wat bekend is over de bedragen:
2022: DPG Media kreeg een lening van 100 miljoen euro van de EIB om de digitalisering van hun mediaplatforms in België en Nederland te financieren. Dit maakte deel uit van een investeringsproject van in totaal 244 miljoen euro voor de periode 2021-2023.

2025: In februari 2025 ondertekende DPG Media een nieuwe leningsovereenkomst met de EIB voor 120 miljoen euro. Dit is onderdeel van een bredere investering van 392 miljoen euro voor 2024-2026, gericht op verdere digitalisering, AI, en contentdistributie. De EIB financiert hiervan 30%.
Dit zijn natuurlijk verkapte omkopingen om geen anti-EU nieuws te plaatsen, alleen maar linkse activisten aan te nemen en DEI hires. En EU propaganda te spuwen.
pi_217219880
Ja. Er wordt alleen maar geld uitgegeven om rechtse sneeuwvlokjes te pesten.
Conscience do cost.
pi_217221016
De republikein achter de "Trump derangement syndrome" wet is volgens de politie fan van minderjarige prostituees.
https://www.msnbc.com/top(...)n-eichorn-rcna197062

Je verwacht het niet van iemand die een president steunt die meervoudig veroordeeld is voor seksuele misdrijven.
pi_217231135
pi_217232288
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 17:24 schreef Glazenmaker het volgende:
De republikein achter de "Trump derangement syndrome" wet is volgens de politie fan van minderjarige prostituees.
https://www.msnbc.com/top(...)n-eichorn-rcna197062

Je verwacht het niet van iemand die een president steunt die meervoudig veroordeeld is voor seksuele misdrijven.
Bekijk deze YouTube-video
Tja.. we kwamen van een land af waar Biden aan de macht was die met zijn kleine dochter "inappropriate showers" plus raar gedrag in omgang met kinderen. (Hairy legs? _O- )

Idiocracy is al jaren geleden gestart.

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperHartje op 30-03-2025 16:38:40 ]
pi_217238581
https://x.com/wallstreeta(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow

Mogelijke aanwijzingen op stemfraude gevonden via social security.
pi_217240943
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 05:16 schreef Chivaz het volgende:
https://x.com/wallstreeta(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow

Mogelijke aanwijzingen op stemfraude gevonden via social security.
Goh.
pi_217241650
twitter

Al die corrupte mensen moeten de bak in
pi_217247847
quote:
11s.gif Op maandag 31 maart 2025 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url= https://twitter.com/WallStreetApes/status/1906314752126759081 ]x[/url] ]

Al die corrupte mensen moeten de bak in
Uitgaven aan doelen die je niet leuk vindt is wat anders dan corruptie.
pi_217254894
pi_217281089
twitter

twitter

Muh tariffs
pi_217282847
quote:
De switch van Sanders valt natuurlijk te verwachten. Desalniettemin denk ik wel dat Trump hier een enorme fout maakt. Ik begrijp het idee erachter maar wat hij hier heeft gedaan gaat echt veel en veel te ver.
Duurdere goederen zijn nooit goed voor de economie. Als dit niet goed uitpakt dan zet hij de deur open voor de radicalen op links.
pi_217283633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 09:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De switch van Sanders valt natuurlijk te verwachten. Desalniettemin denk ik wel dat Trump hier een enorme fout maakt. Ik begrijp het idee erachter maar wat hij hier heeft gedaan gaat echt veel en veel te ver.
Duurdere goederen zijn nooit goed voor de economie. Als dit niet goed uitpakt dan zet hij de deur open voor de radicalen op links.
Het is toch wel gek dat Europese auto merken vaak in Amerika goedkoper zijn dan in Europa zelf.
Een BMW M2 kost in Amerika 65,000 nieuw in de BMW configurator en in Nederland 129,000.

Onze overheid en europa tarifft onze moeders.
pi_217284016
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 april 2025 11:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is toch wel gek dat Europese auto merken vaak in Amerika goedkoper zijn dan in Europa zelf.
Een BMW M2 kost in Amerika 65,000 nieuw in de BMW configurator en in Nederland 129,000.

Onze overheid en europa tarifft onze moeders.
Eens, we worden in Europa en Nederland in het bijzonder genaaid waar we bijstaan. Buiten de handelstarieven kampen we ook met belachelijke belastingen die bijvoorbeeld auto’s onnodig duur maken. Ik zou in Nederland graag een veel kleinere overheid zien maar ik heb mijzelf er bij neergelegd dat wij dat nooit gaan krijgen.
Sterker nog ik denk dat de focus steeds meer op Europees niveau komt te liggen waardoor wij steeds minder te vertellen hebben.

Wat Trump hier voorstelt gaat hetzelfde effect hebben, consumptiegoederen gaan duurder worden en het idee erachter is dat er weer meer in de VS geproduceerd gaat worden.
Een nobel idee en ik gun het de mensen in de VS die niet aan de kust wonen het van harte.
Mijn probleem met dit verhaal is dat heel de VS enorm op de kosten word gejaagd en het is maar de vraag of het ook werkelijk zo gaat werken.
Het kan goed zijn dat bedrijven gaan zeggen we wachten wel tot er een nieuwe president zit die dit meteen van tafel veegt.
De midterms zijn sowieso verloren met deze plannen en als er daarna nog steeds geen beterschap is dan kan Vance als kandidaat het wel schudden.
Kortom de democraten komen dan weer in het Witte Huis te zitten met een stevig mandaat en dan kunnen alle oude plannen weer van tafel.
pi_217284075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Eens, we worden in Europa en Nederland in het bijzonder genaaid waar we bijstaan. Buiten de handelstarieven kampen we ook met belachelijke belastingen die bijvoorbeeld auto’s onnodig duur maken. Ik zou in Nederland graag een veel kleinere overheid zien maar ik heb mijzelf er bij neergelegd dat wij dat nooit gaan krijgen.
Sterker nog ik denk dat de focus steeds meer op Europees niveau komt te liggen waardoor wij steeds minder te vertellen hebben.

Wat Trump hier voorstelt gaat hetzelfde effect hebben, consumptiegoederen gaan duurder worden en het idee erachter is dat er weer meer in de VS geproduceerd gaat worden.
Een nobel idee en ik gun het de mensen in de VS die niet aan de kust wonen het van harte.
Mijn probleem met dit verhaal is dat heel de VS enorm op de kosten word gejaagd en het is maar de vraag of het ook werkelijk zo gaat werken.
Het kan goed zijn dat bedrijven gaan zeggen we wachten wel tot er een nieuwe president zit die dit meteen van tafel veegt.
De midterms zijn sowieso verloren met deze plannen en als er daarna nog steeds geen beterschap is dan kan Vance als kandidaat het wel schudden.
Kortom de democraten komen dan weer in het Witte Huis te zitten met een stevig mandaat en dan kunnen alle oude plannen weer van tafel.
Trump zorgt er wel voor dat landen eens voor henzelf gaan denken, dat linkse mensen trots worden op Nederland ipv dat globalistische gelul.

Het kutte is dat de EU gewoon door blijft gaan met hen eigen EUAID, wij hebben ook een Elon Musk nodig en DOGE. De EU moet op de schop, terug naar de VOC dagen. Made in the Netherlands graag. Weer lekker boeren.

Trump zijn beslissingen hebben b.v. wel nadeel dat de EU nu in eens oorlogsgeil wordt en ons geld weer daarheen gaat, migratie is ook nog steeds een echt groot probleem in EU waar ze in Brussel nog steeds op geilen. EU is een gefaald project.

Dusja niet elke Trump beslissing heeft voordeel voor ons, maar het zorgt er wel voor een frisse wind. Helaas zorgt dat ook voor rare beslissingen binnen de EU top, een kat in het nauw maakt rare sprongen.

De democraten hebben helemaal niemand die zichzelf ook maar in de spiegel kan kijken en zichzelf President kan noemen. Heel misschien Newsom, maarja las ergens dat die ook al weer gehaat werd door de extremere libs.
  dinsdag 8 april 2025 @ 11:12:59 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217317730
quote:
Dit is nu eenmaal wat men het liefst met alle politieke tegenstanders zou doen. En vervolgens pretenderen het zo hoog te hebben met de democratie. Dit is dus ook precies wat Vance bedoelde tijdens speech met 'I worry about the threat from within' verwijzende naar de antidemocratische krachten, komende uit de kringen waar men stelt zoveel met de democratie te hebben.
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2025 12:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump zorgt er wel voor dat landen eens voor henzelf gaan denken, dat linkse mensen trots worden op Nederland ipv dat globalistische gelul.

Het kutte is dat de EU gewoon door blijft gaan met hen eigen EUAID, wij hebben ook een Elon Musk nodig en DOGE. De EU moet op de schop, terug naar de VOC dagen. Made in the Netherlands graag. Weer lekker boeren.

Trump zijn beslissingen hebben b.v. wel nadeel dat de EU nu in eens oorlogsgeil wordt en ons geld weer daarheen gaat, migratie is ook nog steeds een echt groot probleem in EU waar ze in Brussel nog steeds op geilen. EU is een gefaald project.

Dusja niet elke Trump beslissing heeft voordeel voor ons, maar het zorgt er wel voor een frisse wind. Helaas zorgt dat ook voor rare beslissingen binnen de EU top, een kat in het nauw maakt rare sprongen.

De democraten hebben helemaal niemand die zichzelf ook maar in de spiegel kan kijken en zichzelf President kan noemen. Heel misschien Newsom, maarja las ergens dat die ook al weer gehaat werd door de extremere libs.
Daar zit je mis hoor. In progressieve en linkse kringen wil men over het algemeen alleen maar meer EU, tot een gezonde portie nationalisme zal het niet leiden. Daar is men vies van, behalve het aankomt op Oekraïne en de Palestijnen wellicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 8 april 2025 @ 11:18:08 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217317744
Wat vinden we hier trouwens van het beleid rondom de gedwongen uitzet van migranten door de nieuwe Trump-regering? Het is mij opgevallen dat het erg lastig is hier een serieuze discussie over te voeren elders op FOK!.

@epicbeardman @Chivaz @Eagles89
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217321840
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van het beleid rondom de gedwongen uitzet van migranten door de nieuwe Trump-regering? Het is mij opgevallen dat het erg lastig is hier een serieuze discussie over te voeren elders op FOK!.

@:epicbeardman @:Chivaz @:Eagles89
Illegale immigranten? tja.. prima al is het om het feit dat er miljoenen legale migranten mensen door het normale proces heen gaan om een Amerikaan te mogen worden en daar te mogen werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')