Lekker boeie, je hoeft er niet te wonenquote:
Precies, de naam zegt genoeg! Dirk is gewoon een eerlijke, nuchtere naam zonder poespas. Geen Franse fratsen zoals "Carrefour" of Duitse fratsen zoals "Kaufland." Gewoon, Dirk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:57 schreef Elan het volgende:
Het zit al in de naam.
Dirk is voor Paupers.
Alberts gaan naar de AH
Kaufland is letterlijk Koopland, zit in Duitsland dus dat is behoorlijk nuchter en zonder poespas. AH is gewoon een veel fijnere winkel en geld moet rollen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Precies, de naam zegt genoeg! Dirk is gewoon een eerlijke, nuchtere naam zonder poespas. Geen Franse fratsen zoals "Carrefour" of Duitse fratsen zoals "Kaufland." Gewoon, Dirk.
En paupers of niet, wij kopen gewoon slim in. Ik noem het liever: "voor de slimme consument die geen geld wil smijten." Genieten van voordeel zonder onzin!
De winkel aan de Goudsesingel lag er al toen het nog Bas was hoorquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
Prima winkel, maar ik kom er vrijwel nooit omdat die kutten geen winkels hebben in het centrum
Ik woon in de stadsdriehoek, aan de Boompjes. Dan zijn er 4 Albert Heijns op loopafstand. Dirk toch iets te ver voor alleen maar boodschappenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:18 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
De winkel aan de Goudsesingel lag er al toen het nog Bas was hoor
Nou ja, dit dus.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:36 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Er Zijn ze nog nooit door die hemelse gangen vol voordeel en efficiëntie gewandeld? Hebben ze de charme van de Dirk/Bas/Digros nooit ervaren?
Haha, kom op zeg, sociale armoede? Dan heb je de echte kracht van de Dirk nog niet door.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:21 schreef Näsenbar het volgende:
Als sociale armoede een winkel was, dan was het wel de Dirk. Met de Vomar als goede tweede.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Haha, kom op zeg, sociale armoede? Dan heb je de echte kracht van de Dirk nog niet door.
De Dirk is juist de held van het volk: waar iedereen betaalbaar zijn kar vol kan gooien zonder een aanslag op de portemonnee. De Vomar kan inderdaad proberen om een graantje mee te pikken, maar iedereen weet dat de Dirk daar een paar kortingsstappen voorligt.
En ja, misschien geen marmeren vloeren en barista's in de hoek, maar dat wil je toch ook niet bij een supermarkt?
Same maar wel waar ik opgegroeid ben. Kwam er vaak vroeger. Dirk en de Profimarkt, die helemaal niet meer bestaat.quote:
Dirk zit meer in het weten van het land toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:41 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Same maar wel waar ik opgegroeid ben. Kwam er vaak vroeger. Dirk en de Profimarkt, die helemaal niet meer bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |