Dat heb ik met rechtse luiquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:43 schreef Perrin het volgende:
Geen zinnig debat mee te voeren met die linkse lui.
Tja, even snel gekeken: die is van GroenLinks/PvdA, dan krijg je dat. Daar wil men hoe dan ook (ten koste van werkelijk waar alles) de Islam en moslims beschermen. Al zou dit bij wijze van spreken de letterlijke ondergang van het land worden, is het dat hun dubbel en dwars waard.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:39 schreef Perrin het volgende:
Van Lian Heinhuis mag je dat wat iedereen ziet niet benoemen.
Dat ze toevallig allemaal één culturele achtergrond hebben, mag je van haar niet zeggen.
En dan nog Denk erbij en het is volkomen nutteloos.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:43 schreef Perrin het volgende:
Geen zinnig debat mee te voeren met die linkse lui.
Zou je hier de discussie maar eens aangaan, jouw bijdrages blijven beperkt tot duimpjes en leugens over de oorlog in Israël. Daar geeft je ondertitel ook blijk van. Probeer je eens te mengen in de discussie, kom met steekhoudende argumenten. Als rechtse user zou ik dat alleen maar toejuichen en ik ben ook meer dan bereid die discussie aan te gaan.quote:
Je bent op de hoogte van de samenstelling van het stadsbestuur in Amsterdam?quote:
Niet normaal he. Tenzij het Joden zijn, dan mag je ze uitdrukkelijk aanwijzen en benoemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
VVD durfde te zeggen dat het om allemaal jongeren met dezelfde culturele achtergrond ging. Wat een monsters die VVDers!!
Goed verhaalquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zou je hier de discussie maar eens aangaan, jouw bijdrages blijven beperkt tot duimpjes en leugens over de oorlog in Israël. Daar geeft je ondertitel ook blijk van. Probeer je eens te mengen in de discussie, kom met steekhoudende argumenten. Als rechtse user zou ik dat alleen maar toejuichen en ik ben ook meer dan bereid die discussie aan te gaan.
Of blanke mannen. Eigenlijk iedereen behalve die lieve krullenbollen die een beetje kattenkwaad uithaalden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:46 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Niet normaal he. Tenzij het Joden zijn, dan mag je ze uitdrukkelijk aanwijzen en benoemen.
Ah, een inhoudsloze oneliner. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |