Willen je nu niet over 3 weken horen: Shit had ik het nu toch maar gedaanquote:
Ik zal het meteen regelen als ik thuis benquote:Op donderdag 14 november 2024 18:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Willen je nu niet over 3 weken horen: Shit had ik het nu toch maar gedaan
Bijna niets gedaald.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook echt amper gedaald, maar goed
Alleen als Mars en Jupiter op 1 lijn staanquote:Op donderdag 14 november 2024 18:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Bijna niets gedaald.
Als dat morgen nog zo is, zie je dit dan als de nieuwe steunlijn?
Beetje consolideren. Bodem vinden rond 90k en dan na het weekend weer omhoog.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Bijna niets gedaald.
Als dat morgen nog zo is, zie je dit dan als de nieuwe steunlijn?
Of het verschil wordt nog groterquote:Op donderdag 14 november 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom m'n belofte na, er is een bak geld op weg naar de exchange
Nu nog kiezen tussen BTC of ETH. ETH staat op een heel laag punt tov Bitcoin, dus dat moet toch ook een keer omslaan zou je denken...
quote:
Ik ookquote:Maar, ben benieuwd naar de grote gok
ja ik en wat vriendenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:39 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben jij een van de 55 hodlers van etherium?
https://etherscan.io/toke(...)bff892714956c20b1646
Wat is dit voor impulsief gelulquote:Op donderdag 14 november 2024 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou eigenlijk eens een enorme gok moeten nemen. Ben jong genoeg om er weer van te kunnen herstellen zonder grote problemen, maar ook om m'n leven enorm positief te veranderen als de gok goed uitpakt.
Ik heb 80 euro in PEPE geïnvesteerd. Iedere keer als het dan wat meer waard is dan laat ik wat uitbetalen, beetje zakgeld. Procentueel een heerlijk rendement gehad, in absoluut geld valt het wel mee. Maar wie het kleine niet eert..quote:Op donderdag 14 november 2024 18:44 schreef viceversa het volgende:
Knappe koppen PEPE niet te stoppen
We horen graag wat het is gewordenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Impulsief zou het ook daadwerkelijk doen zijn.
Het voordeel is dat ik nu geen coin op het oog heb.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
We horen graag wat het is geworden
Nu, of volgende maand als het x4 is en je baalt dat je het weer niet gedaan hebt
Dat is maar beter ook, dat kan lelijk gaan ontsteken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik nu geen coin op het oog heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |