Die mensen slapen nooit hèquote:
nee dat rapport ligt er al gok ik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die mensen slapen nooit hè
Snap die wallen wel bij schoof
anti-idfquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:41 schreef Swango het volgende:
[..]
Laten ze het woord Palestina achterwege laten, dat land bestaat niet. Dus een vlag van een niet bestaand land is van de gevel getrokken.
Die spelen donderdag toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:27 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk - Israel later vandaag ook
Dat gaat nog erger worden
Ze maken hun eigen Gaza.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:36 schreef havanagila het volgende:
Alsof dit iets met Gaza te maken heeft, lekker trams slopen en Joden belagen....
Dagen loopt hij hier alles wat Jodenmensen wordt aangedaan te bagatelliseren en te wijzen, maar zodra hij hier op reactie krijgt: 'meeeeh ze schelden me uuuiit, modbreak pleeeeeeeease'.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:08 schreef Origami94 het volgende:
Kunnen jullie eens stoppen met dat gescheld op elkaar als je het niet eens bent
Misschien tijd voor een MOD BREAK?
geen aandacht aan besteden, 't gaat momenteel over anti-idfquote:Op dinsdag 12 november 2024 01:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dagen loopt hij hier alles wat Jodenmensen wordt aangedaan te bagatelliseren en te wijzen, maar zodra hij hier op reactie krijgt: 'meeeeh ze schelden me uuuiit, modbreak pleeeeeeeease'.
Volgens mij moet jij ook ff te bed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 01:56 schreef sturmpie het volgende:
[..]
geen aandacht aan besteden, 't gaat momenteel over anti-idf
dat ligt aan de aliensquote:Op dinsdag 12 november 2024 01:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij ook ff te bed.
Ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |