Stukje PaplepelGENOTquote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom neem je het voor zulk volk op?
Extreem-rechts protesteert voor de vrijheid van meningsuiting. Dat zou Amnesty geweldig moeten vinden.quote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee
Waar protesteert extreem-rechts tegen? Tegen de inflatie? Tijdens de lockdown protesten zag je ze ook nergens
Omdat?quote:Op maandag 11 november 2024 21:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie, 'Jodenjacht' komt niet meer terug.
nee we zijn niet soft geworden maar nederland en het westen zijn deze agressie niet gewoon...daarom oa komt dit tuig hier!!! ze lachen gewoon om de politie hier.quote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen in Nederland. In Marokko zouden ze dit niet flikken. Gewoon met de harde hand dat soort volk aanpakken, we zijn echt soft geworden.
Oh en dat zijn oude beelden
Gaat goed komen, qua strategisch inzicht kunnen Klaver,Timmermans en Jetten met zijn 3-en nog niet tegen Wilders op.quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Geertje verzint vast iets leuks om Het kabinet te laten vallen.
Zonder aanleiding, hardop gelachen weer om je act.quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is een hele flauwe vergelijking die nergens op gebaseerd is.
Ten 1e gaat het 99% om pro-vrede en anti-Israel demonstraties, niet om anti-joden demonstraties.
Toch wel een heel duidelijk verschil.
Buiten dat is Israel de agressor in het Midden-Oosten. Maar omdat Israel, althans het Joodse deel, een heel heftig iets meegemaakt heeft in WO2 is het voor Israel ok om meerdere landen zonder aanleiding binnen te vallen?
Om zelfs genocide te plegen en meerdere afgrijselijke misdaden te plegen?
Beetje raar.
Ik heb vooral medelijden met Caland, die nu weer allemaal filmpjes en twitter berichten moet gaan zoekenquote:Op maandag 11 november 2024 22:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe de bagatelliseerbrigade dit nu weer gaat rechtlullen en omdraaien naar het is 'de schuld van de Joden!'.
Mwahhh denk het niet. Waar waren ze toen Willem Engel werd gesensibiliseerd?quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Extreem-rechts protesteert voor de vrijheid van meningsuiting. Dat zou Amnesty geweldig moeten vinden.
Geen bron dus. Mkay, dan weet ik genoeg.
Extreem-rechts heeft niks te maken met echte vrijheid van meningsuiting. Ze zeggen wel dat ze strijden voor vrijheid, maar in werkelijkheid willen ze vooral hun haat en discriminerende meningen verspreiden. Echte vrijheid van meningsuiting betekent dat iedereen zich veilig en gelijkwaardig kan uiten, ongeacht wie je bent. Extreem-rechts probeert juist andere mensen de mond te snoeren en wil niet dat iedereen gelijk wordt behandeld. Het gaat ze niet om vrijheid, maar om hun eigen ideeën op te leggen en anderen klein te houden.quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Extreem-rechts protesteert voor de vrijheid van meningsuiting. Dat zou Amnesty geweldig moeten vinden.
quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met Caland, die nu weer allemaal filmpjes en twitter berichten moet gaan zoeken
nee joh...ze staan erachter!!quote:Op maandag 11 november 2024 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Marokkaanse ouderswat doen hun? controleren ze niet waar hun kinderen zijn op dit tijdstip?
quote:Op maandag 11 november 2024 22:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met Caland, die nu weer allemaal filmpjes en twitter berichten moet gaan zoeken
Dat gaat nachtwerk worden voor de spindokters in de wegkijkhoek, voor morgen moeten ze toch een gezamenlijk statement en hun script voor de talkshows hebben. Wilders heeft weer wat getweet dus dat is al één gelukje, maar ik gok dat ze het gewoon op baldadigheid gooien. Ergens in 1975 hebben Nederlandse jongeren ook wel eens een ei gegooid naar een tram, dus kom op we moeten het over Gaza hebben, die 25 miljoen dode kindjes, dat is pas erg.quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef Document1 het volgende:
Nou, het frame we werden uitgelokt door de Israëlische hooligans kan ook wel het raam uit.
Joden, heb je vandaag gemistquote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee
Waar protesteert extreem-rechts tegen? Tegen de inflatie? Tijdens de lockdown protesten zag je ze ook nergens
Dit is een heel doorzichtige truc, zeggen dat je voor de vrijheid van meningsuiting bent, een mening waar je het niet mee eens bent haat en discriminatie noemen en stellen dat dat natúúrlijk niet onder de vrijheid van meningsuiting valt.quote:Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Extreem-rechts heeft niks te maken met echte vrijheid van meningsuiting. Ze zeggen wel dat ze strijden voor vrijheid, maar in werkelijkheid willen ze vooral hun haat en discriminerende meningen verspreiden. Echte vrijheid van meningsuiting betekent dat iedereen zich veilig en gelijkwaardig kan uiten, ongeacht wie je bent. Extreem-rechts probeert juist andere mensen de mond te snoeren en wil niet dat iedereen gelijk wordt behandeld. Het gaat ze niet om vrijheid, maar om hun eigen ideeën op te leggen en anderen klein te houden.
Wat heeft Baudet nou weer gedaan.quote:Op maandag 11 november 2024 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Joden, heb je vandaag gemist
Voor het trots zijn op je land, dat je wel wat nationalistisch mag zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee
Het gaat niet om het inperken van meningsuiting, maar om het verschil tussen vrijheid en haat. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles kunt zeggen zonder dat er gevolgen zijn, vooral niet als het anderen pijn doet of discrimineert. Als je haat of geweld aanmoedigt, heeft dat niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Het gaat erom dat iedereen zich veilig en gelijk behandeld kan voelen. Het is niet zo simpel als je misschien denkt, het gaat om een balans tussen zeggen wat je denkt en rekening houden met anderen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is een heel doorzichtige truc, zeggen dat je voor de vrijheid van meningsuiting bent, een mening waar je het niet mee eens bent haat en discriminatie noemen en stellen dat dat natúúrlijk niet onder de vrijheid van meningsuiting valt.
Dus je bent voor de inperking van meningsuiting. Wees daar eerlijk over.
Je zou haast gaan denken dat je een obsessie hebt. Maar ik kan het begrijpen. Van iedereen en alles verdedigen kun je vrij moe worden.quote:Op maandag 11 november 2024 22:36 schreef Origami94 het volgende:
Door dit topic kom ik al een paar dagen niet meer bij mijn andere topics.
Verander Extreem-Rechts in Extreem-Links en je verhaal klopt aardig.quote:Op maandag 11 november 2024 22:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Extreem-rechts heeft niks te maken met echte vrijheid van meningsuiting. Ze zeggen wel dat ze strijden voor vrijheid, maar in werkelijkheid willen ze vooral hun haat en discriminerende meningen verspreiden. Echte vrijheid van meningsuiting betekent dat iedereen zich veilig en gelijkwaardig kan uiten, ongeacht wie je bent. Extreem-rechts probeert juist andere mensen de mond te snoeren en wil niet dat iedereen gelijk wordt behandeld. Het gaat ze niet om vrijheid, maar om hun eigen ideeën op te leggen en anderen klein te houden.
Baudet is de nieuwe van Persiequote:Op maandag 11 november 2024 22:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat heeft Baudet nou weer gedaan.
Jouw opmerkingen doen mij pijn, zeker nu je het geweld tegen joden en de haat richting deze minderheidsgroep bagatelliseert. Ik vind dat jij moet stoppen met dit soort kwetsen teksten te plaatsen en roep je met klem op om meer rekening te houden met de gevoelens van anderen. Matig je postgedrag en toon respect voor mij alsjeblieft.quote:Op maandag 11 november 2024 22:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het gaat niet om het inperken van meningsuiting, maar om het verschil tussen vrijheid en haat. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles kunt zeggen zonder dat er gevolgen zijn, vooral niet als het anderen pijn doet of discrimineert. Als je haat of geweld aanmoedigt, heeft dat niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Het gaat erom dat iedereen zich veilig en gelijk behandeld kan voelen. Het is niet zo simpel als je misschien denkt, het gaat om een balans tussen zeggen wat je denkt en rekening houden met anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |