Dat werk je wel een beetje in de hand als je anderen de maat neemt omdat je matties zich weer misdragen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:24 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit leest erg passief-agressief.
Dat is een hele flauwe vergelijking die nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 11 november 2024 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Ze hebben het aan zichzelf te danken”
Die hebben we zo’n 80 jaar geleden ook al eens gehoord
Sow sowquote:Op maandag 11 november 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Even partner worden bij de big 4 voor mij en ik zeg Nederland gedag. Lekker naar een ander land, want over paar jaar gaat het nog erger worden dan in Zweden hier.
Zonder aanleiding.quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is een hele flauwe vergelijking die nergens op gebaseerd is.
Ten 1e gaat het 99% om pro-vrede en anti-Israel demonstraties, niet om anti-joden demonstraties.
Toch wel een heel duidelijk verschil.
Buiten dat is Israel de agressor in het Midden-Oosten. Maar omdat Israel, althans het Joodse deel, een heel heftig iets meegemaakt heeft in WO2 is het voor Israel ok om meerdere landen zonder aanleiding binnen te vallen?
Om zelfs genocide te plegen en meerdere afgrijselijke misdaden te plegen?
Beetje raar.
Ik neem het voor alle volk op.quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat werk je wel een beetje in de hand als je anderen de maat neemt omdat je matties zich weer misdragen.
Waarom neem je het voor zulk volk op?
oeps??quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ten 1e gaat het 99% om pro-vrede en anti-Israel demonstraties, niet om anti-joden demonstraties.
Buiten dat is Israel de agressor in het Midden-Oosten. Maar omdat Israel, althans het Joodse deel, een heel heftig iets meegemaakt heeft in WO2 is het voor Israel ok om meerdere landen zonder aanleiding binnen te vallen?
Beetje raar.
Worden die onderdrukt in GAZA! Nou! Nou! VErtel Me dat eens, ja!!!quote:Op maandag 11 november 2024 22:20 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Hadden ze verder ook nog iets te zeggen over de Jodenjacht?
Heb je over de tramchauffeur of maatschappij nog niet gehoord.quote:Op maandag 11 november 2024 22:29 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik neem het voor alle volk op.
Lees mijn POHI maar
Laatst keek ik naar Opsporing Gezocht en alleen maar Maccabi supporters te zienquote:Op maandag 11 november 2024 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je supporters van een club uit een land dat zich met heftige terrorisme en genocide bezig houdt dan kun je dit wel verwachten.
Of denk je dat als we Russen binnen gaan halen het 1 groot feest gaat zijn?
Kijk even naar het Midden-Oosten en je snapt toch direct dat Israeliers geen lieverds zijn en hun binnen halen voor problemen zal zorgen?
Heb je een bron? Dan neem ik mijn woorden terug. Ik zou het heel chic van ze vinden als ze ook bij de boerenprotesten waren en de protesten van extreem-rechts.quote:
Israel staat al jaren paraat tegen de omliggende moslim landen... ja ze hebben een goede verdediging zowel mannen als vrouwen.... maar de moslims zijn begonnen met deze ellende...daar zit de haat!!!!!quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Beetje raar.
Arme Pegida en NVU ook die staan voor onze mensenrechtenquote:Op maandag 11 november 2024 22:31 schreef Zoddie het volgende:
Amnesty zie je nooit bij rechtse demonstraties die steeds afgelast worden omdat Antifa op komt dagen zodat de politie de demonstratie af blaast om de veiligheid....hebben de anti fascisten weer de mond kunnen snoeren van andere stemmen.
Vraag me af hoe de bagatelliseerbrigade dit nu weer gaat rechtlullen en omdraaien naar het is 'de schuld van de Joden!'.quote:Op maandag 11 november 2024 21:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, dat men maar niet in wil zien dat de Islam een kwaadaardige tumor is die onze samenleving vergiftigd, is echt onbegrijpelijk, alles onder het mom van racisme en zie daar het resultaat.
Dat is niet van vandaag geloof ik.quote:Op maandag 11 november 2024 22:32 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Dat respect voor de "Burgemeester".
Dit zijn toch oude beelden van het UvA-protest op het Science Park?quote:Op maandag 11 november 2024 22:32 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Met gemaskerde relschoppers in gesprek, dan ben je diep gezakt.
Alleen in Nederland. In Marokko zouden ze dit niet flikken. Gewoon met de harde hand dat soort volk aanpakken, we zijn echt soft geworden.quote:Op maandag 11 november 2024 22:32 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Neequote:Op maandag 11 november 2024 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je een bron? Dan neem ik mijn woorden terug. Ik zou het heel chic van ze vinden als ze ook bij de boerenprotesten waren en de protesten van extreem-rechts.
Wel een beetje jammer dat er slechts voor 1 kant van het spectrum een holistisch jankverhaal moet worden afgestoken waarbij alles op een hoop wordt gegooid om het te kunnen rechtvaardigen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Beetje raar.
quote:Op maandag 11 november 2024 22:34 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat is niet van vandaag geloof ik.
Dit is van de UvA demonstraties tijd, ik herken de man die een paniekaanval krijgt omdat een vrouw het niet met hem eens is.
Ja? Dan haal ik hem weg.quote:Op maandag 11 november 2024 22:34 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat is niet van vandaag geloof ik.
Dit is van de UvA demonstraties tijd, ik herken de man die een paniekaanval krijgt omdat een vrouw het niet met hem eens is.
Jaquote:Op maandag 11 november 2024 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit zijn toch oude beelden van het UvA-protest op het Science Park?
Kun je veel mensen die hun eigen handelen veroordelen? Zie daar je antwoord.quote:Op maandag 11 november 2024 22:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat werk je wel een beetje in de hand als je anderen de maat neemt omdat je matties zich weer misdragen.
Waarom neem je het voor zulk volk op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |