Kereltje, je bent nu wel heel opzichtig aan het trollen als je gewoon even beter stil kunt zitten.quote:Op maandag 11 november 2024 22:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Demonstraties verbieden onder het mom van noodverordening is wel heel Rutteiaans en Netanyahuaans. En die hadden als excuus corona.
En zelfs met 76 zetels gaat Wilders niks anders doen dan het land kapot maken.quote:Op maandag 11 november 2024 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Als er nu verkiezingen waren hadden we echt een monsterscore gezien voor PVV.
Inderdaad, heb gisteren nog een bus in de brand gestokenquote:Op maandag 11 november 2024 22:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nou nou nou een paar kinderen roepen kanker joden tegen een paar agenten en de kristalnacht is weer begonnen.
Al die volwassen mensen hier die 24/7 op FOK! zitten te kankeren zijn geen haar beter. Zou mij niet verbazen als er een paar in de uitkering zitten
Amnesty is een activistische, partijdige en inconsequente club. Heb je ze met de boeren mee zien lopen om te evalueren of er niet te veel politiegeweld werd gebruikt?quote:Op maandag 11 november 2024 22:20 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als ja maar.
Waarom zou Amnesty dit niet doen? Daar krijgen ze als NGO tenminste veel geld voor.
Potentiële kampbewaakster gespot.quote:Op maandag 11 november 2024 22:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit zegt alles over het huidige Amnesty:
[ x ]
Ook al zo'n geïnfiltreerd clubje.
Te min zetels, teveel water bij de wijn moeten doen. Wilders wou niet weglopen, hij moet nog vele malen groter worden, en mensen moeten eens veel rechtser stemmen voor de EU. Merendeel komt niet opdagen, maar dat kan pas weer over 5 jaar.quote:Op maandag 11 november 2024 22:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze hebben gewonnen... en zie hoeveel het helpt!!!
Als je supporters van een club uit een land dat zich met heftige terrorisme en genocide bezig houdt dan kun je dit wel verwachten.quote:Op maandag 11 november 2024 22:16 schreef Vallon het volgende:
Ik snap best dat niet alles is te voorzien maar ook dit wat wel zeker vooraf duidelijk dat tuig van richel, Israëliers als joden gaan najagen. Dat Maccabi-supporters van andermans spullen moeten afblijven is ook goed om te vermelden maar ze daartoe uitdagen door welbewust bv een vlag op te hangen, is pure uitlokking dat de voorbode was voor meer. Vanaf dat moment kan je uittekenen wat het gaat trap op trap vergrotend, escalerend gaat worden.
Dit leest erg passief-agressief.quote:Op maandag 11 november 2024 22:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kereltje, je bent nu wel heel opzichtig aan het trollen als je gewoon even beter stil kunt zitten.
Nu is niet het moment om met allerlei bullshitexcuses aan te komen. Probeer dat over 2 dagen nog eens.
er waren er meer zoals fortuyn ,maar nederland is DOMquote:Op maandag 11 november 2024 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Fortuyn had dit al gezien jaren geleden en iedereen was blind.
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 11 november 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Even partner worden bij de big 4 voor mij en ik zeg Nederland gedag. Lekker naar een ander land, want over paar jaar gaat het nog erger worden dan in Zweden hier.
“Ze hebben het aan zichzelf te danken”quote:Op maandag 11 november 2024 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je supporters van een club uit een land dat zich met heftige terrorisme en genocide bezig houdt dan kun je dit wel verwachten.
Of denk je dat als we Russen binnen gaan halen het 1 groot feest gaat zijn?
Kijk even naar het Midden-Oosten en je snapt toch direct dat Israeliers geen lieverds zijn en hun binnen halen voor problemen zal zorgen?
Och wat erg, Amnesty komt op voor mensenrechten en zijn tegen genocide.quote:Op maandag 11 november 2024 22:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit zegt alles over het huidige Amnesty:
Racisten aan de macht!quote:Op maandag 11 november 2024 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Ja daar waren ze ook.quote:Op maandag 11 november 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Amnesty is een activistische, partijdige en inconsequente club. Heb je ze met de boeren mee zien lopen om te evalueren of er niet te veel politiegeweld werd gebruikt?
Jouw land heeft meloni aan het roer dus jij moet helemaal stil zijn lolquote:Op maandag 11 november 2024 22:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Och wat erg, Amnesty komt op voor mensenrechten en zijn tegen genocide.
Och wat erg zeg.
[..]
Racisten aan de macht!
Ik vind het jammer dat Amnesty NL zich met deze insteek in de discussie mengt. Demonstreren is in Nederland een groot goed en we hebben allen kunnen zien dat er ontzettend veel mogelijk is in Nederland om te demonstreren en dat weet Amnesty NL ook heel erg goed. Echter als demonstreren is ontaard in misdaad en ernstig geweld en juist zorgt voor grote onrust, dan is het niet vreemd om relatief gezien kortdurend een beperking op te leggen.quote:
Bedoel, zou daar maar mee oppassen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om door bubbels heen te prikken
Dat lees je verkeerd.quote:Op maandag 11 november 2024 22:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja daar waren ze ook.
Je bent voor demonstraties tenzij het niet om jou gaat lees ik zo.
Die act is jaren vervelend.quote:
Heerlijk dat sarcasme van je.quote:Op maandag 11 november 2024 22:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je supporters van een club uit een land dat zich met heftige terrorisme en genocide bezig houdt dan kun je dit wel verwachten.
Of denk je dat als we Russen binnen gaan halen het 1 groot feest gaat zijn?
Kijk even naar het Midden-Oosten en je snapt toch direct dat Israeliers geen lieverds zijn en hun binnen halen voor problemen zal zorgen?
Geertje verzint vast iets leuks om Het kabinet te laten vallen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:20 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |