Tramjacht?quote:Op maandag 11 november 2024 22:09 schreef Dutchguy het volgende:
De originele TT kan weer terug:
[ x ]
Dat gelul alsof dit alleen maar in de grote steden speelt inderdaad:')quote:Op maandag 11 november 2024 22:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Helaas wordt dat 'kleine percentage ' steeds groter aangezien de asielstroom niet stopt. Ik zie het in mijn eigen dorpje, raakt helemaal verpaupert door dat tuig. De grote steden zijn het resultaat hoe het uiteindelijk zal gaan worden, en zelfs daar wordt het steeds erger.
Nee maar volgens sommige critici al hier waren de maccabi-hooligans de aanstichters van dit geweld.quote:Op maandag 11 november 2024 21:55 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Moet natuurlijk zijn """Israëli""".
@Jippie graag TT weer terug veranderenquote:Op maandag 11 november 2024 22:09 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Zie feedbacktopic.quote:Op maandag 11 november 2024 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:Jippie graag TT weer terug veranderen
Er liep vast een fan van een voetbalclub daar.quote:Op maandag 11 november 2024 22:05 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de fans van die Israëlische club dit uitgelokt. Oh wacht..
Nou nou nou een paar kinderen roepen kanker joden tegen een paar agenten en de kristalnacht is weer begonnen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:09 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Dat kan alleen een trein doen:quote:Op maandag 11 november 2024 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Die tram trok vast een vlag van de muur.
Liever nu dan over 25 jaar. Nu is het nog terug te draaien.quote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef RotatoR het volgende:
Het radicaal-linkse stadsbestuur vindt handhaving en repressie vieze woorden. Vooral als de daders tot de geliefde minderheidsgroepen behoren. Succes met het terugkrijgen van de geest in de fles. Ik voorspel alvast dat dit allemaal nog veel erger gaat worden. Met je draaiboek vrede.
En ze worden natuurlijk gesteund door het linkse FOK! en Telegraaf.quote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef RotatoR het volgende:
Het radicaal-linkse stadsbestuur vindt handhaving en repressie vieze woorden. Vooral als de daders tot de geliefde minderheidsgroepen behoren. Succes met het terugkrijgen van de geest in de fles. Ik voorspel alvast dat dit allemaal nog veel erger gaat worden. Met je draaiboek vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben zulke mensen geen werk ofzo?quote:Op maandag 11 november 2024 17:54 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)en-langer-vastzitten
[ x ]
Het is allemaal wat he Roland, waar gaat het naartoe in ons mooie land.quote:Op maandag 11 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Tsjahet waren zeker Pieter en Bram hoor!
Als het lang genoeg doorgaat is het in elke stad/dorp.quote:Op maandag 11 november 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat gelul alsof dit alleen maar in de grote steden speelt inderdaad:')
Dit keer van het een fan van Michael Boogaard. Ze hebben hem gelijk van zijn fiets geschopt.quote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er liep vast een fan van een voetbalclub daar.
Hoe wou je dit dan noemen?quote:Op maandag 11 november 2024 22:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nou nou nou een paar kinderen roepen kanker joden tegen een paar agenten en de kristalnacht is weer begonnen.
Al die volwassen mensen hier die 24/7 op FOK! zitten te kankeren zijn geen haar beter. Zou mij niet verbazen als er een paar in de uitkering zitten
Ach ja.quote:Op maandag 11 november 2024 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Tsjahet waren zeker Pieter en Bram hoor!
Ja niks aan de hand. Zoals je wel vaker zegt. Zal wel aan ons liggen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nou nou nou een paar kinderen roepen kanker joden tegen een paar agenten en de kristalnacht is weer begonnen.
Al die volwassen mensen hier die 24/7 op FOK! zitten te kankeren zijn geen haar beter. Zou mij niet verbazen als er een paar in de uitkering zitten
Jij bent wel echt viesmad als er een schijnwerper op het gedrag van bepaalde lieden wordt gezet hè?quote:Op maandag 11 november 2024 22:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een hoop mensenquote:Op maandag 11 november 2024 22:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ach ja.
Weten we al wie er tijdens de corona lockdowns op de IC lagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |