Bepaalde elementen hebben langdurig in FB lopen zeiken, en ik vermoed dat het erop neerkomt dat ze ze gewoon hun zin heeft gegeven om van ze af te zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 21:59 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Komt hier nog een reactie op?
Aan het wachten;
@:HowardRoark
@:Haags
@:PzKpfw
@:Akathisia
@:Tekaschi
@:quo_
En ik;
[..]
Ze zijn inderdaad niet allemaal zo, maar als in 1% van de vliegtuigen een bom ligt dan is het een groot veiligheidsrisico en gaat niemand meer vliegen. Ook een klein percentage kan een onaanvaardbaar probleem zorgen.quote:Op maandag 11 november 2024 21:52 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Wij hebben niet genoeg gedaan om ze goed te laten integreren, daarom vertonen ze zulk gedrag. Ze zijn niet allemaal zo.
Ik had er al op gereageerd dat het nota bene door de daders zelf zo werd genoemd. Maar goed de waarheid zal wel te stigmatiserend zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 21:59 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Aan het wachten;
En ik;
[..]
Zoals het ook al jaren in de samenleving gaat, een kleine zeurderige minderheid die hun zin keer op keer doordrukt en censuur toejuicht.quote:Op maandag 11 november 2024 22:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bepaalde elementen hebben langdurig in FB lopen zeiken, en ik vermoed dat het erop neerkomt dat ze ze gewoon hun zin heeft gegeven om van ze af te zijn.
Ze kan haar zoon wel meenemenquote:Op maandag 11 november 2024 22:03 schreef Thorelf het volgende:
mevr Halalsema moet maar snel Islamsterdam verlaten!! en al haar vriendjes meenemen...
of proeste.kuuuutttislammmmquote:Op maandag 11 november 2024 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Die tram trok vast een vlag van de muur.
nou nou nouquote:Op maandag 11 november 2024 22:03 schreef Thorelf het volgende:
mevr Halalsema moet maar snel Islamsterdam verlaten!! en al haar vriendjes meenemen...
Je hebt een groot percentage die niet de straat op gaat maar het sentiment volledig beaamt, maar je hebt ook nog een (onbekend) percentage welke nog veel enger is; dat is niet de groep die -in alle emotie- de straat op gaat, maar de langere termijn in ogenschouw neemt.quote:Op maandag 11 november 2024 22:01 schreef maan_man het volgende:
Ze zijn inderdaad niet allemaal zo, maar als in 1% van de vliegtuigen een bom ligt dan is het een groot veiligheidsrisico en gaat niemand meer vliegen. Ook een klein percentage kan een onaanvaardbaar probleem zorgen
Waarschijnlijk hebben de fans van die Israëlische club dit uitgelokt. Oh wacht..quote:Op maandag 11 november 2024 21:59 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Lientje heeft wat commentaar over de TT @:Jippie
Met of zonder broodje ham?quote:
Zoals ik al schreef, ik heb er een legitieme reden voor. Heeft niets te maken met downplayen van de walgelijke acties van dat scootertuig.quote:Op maandag 11 november 2024 21:59 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Aan het wachten;
En ik;
[..]
Helaas wordt dat 'kleine percentage ' steeds groter aangezien de asielstroom niet stopt. Ik zie het in mijn eigen dorpje, raakt helemaal verpaupert door dat tuig. De grote steden zijn het resultaat hoe het uiteindelijk zal gaan worden, en zelfs daar wordt het steeds erger.quote:Op maandag 11 november 2024 22:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet allemaal zo, maar als in 1% van de vliegtuigen een bom ligt dan is het een groot veiligheidsrisico en gaat niemand meer vliegen. Ook een klein percentage kan een onaanvaardbaar probleem zorgen.
dat bedoelde ik dus met de slang....quote:Op maandag 11 november 2024 22:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je hebt een groot percentage die niet de straat op gaat maar het sentiment volledig beaamt, maar je hebt ook nog een (onbekend) percentage welke nog veel enger is; dat is niet de groep die -in alle emotie- de straat op gaat, maar de langere termijn in ogenschouw neemt.
Deze acties representeren slechts een fractie van een veel groter conflict.
Nope, dat is niet de reden.quote:Op maandag 11 november 2024 22:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal danny wel adverteerders kosten ofzo...
Dan moet je die ook benoemen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, ik heb er een legitieme reden voor. Heeft niets te maken met downplayen van de walgelijke acties van dat scootertuig.
Ik zal kijken voor een andere TT. Maar Jodenjacht wordt het niet meer.quote:Op maandag 11 november 2024 22:08 schreef Cuendillar het volgende:
@:Jippie, dit is niet de tijd om te bagatelliseren of te verbloemen.
Verander de titel alsjeblieft weer terug naar "jodenjacht".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |