abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 november 2024 @ 08:55:03 #51
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215555941
Enerzijds zonde dat deze manier van tips geven is toegestaan. Anderzijds ook niet handig gespeeld door vader en dochter. Die hadden tussendoor van auto moeten wisselen om zo de banden met de vriendengroep weer te verbreken.

Het kwam wel gemakzuchtig over om met een auto mee te willen rijden naar Zeeland.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215555980
Uiteindelijk kun je ook gewoon zeggen dat ze een heel lang lijntje hebben gekozen met uiteindelijk heel veel uiteindes (dus mensen die het ook weten). Neem je toch ook zeker wat risico mee, ook al is jouw chauffeur met alles te vertrouwen. Hoe lullig het ook is, maar ook hun laken is niet helemaal wit gebleven. En dan voelde zij zich ook nog hartstikke veilig toen ze daar afgezet waren, levensgevaarlijke gedachtegang in Hunted.

De 'regels' zijn voornamelijk veranderd omdat Selmar ineens MVP dreigde te worden en wel heul veel tips kreeg op dag 1, het is namelijk ook niet dat dit voor het eerst gebeurd en hoort er ook gewoon een beetje bij. Zal ook nog wel een keer terugkomen vanuit de productie dan dat Selmar een hintje krijgt over een duo, beetje schwung kan ook geen kwaad.
pi_215556201
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uiteindelijk kun je ook gewoon zeggen dat ze een heel lang lijntje hebben gekozen met uiteindelijk heel veel uiteindes (dus mensen die het ook weten). Neem je toch ook zeker wat risico mee, ook al is jouw chauffeur met alles te vertrouwen. Hoe lullig het ook is, maar ook hun laken is niet helemaal wit gebleven. En dan voelde zij zich ook nog hartstikke veilig toen ze daar afgezet waren, levensgevaarlijke gedachtegang in Hunted.

De 'regels' zijn voornamelijk veranderd omdat Selmar ineens MVP dreigde te worden en wel heul veel tips kreeg op dag 1, het is namelijk ook niet dat dit voor het eerst gebeurd en hoort er ook gewoon een beetje bij. Zal ook nog wel een keer terugkomen vanuit de productie dan dat Selmar een hintje krijgt over een duo, beetje schwung kan ook geen kwaad.
Zeker! Tips zijn er niet uit, maar ze worden gereguleerd zodat ze niet de overhand krijgen. Er is dus ook geen spelregelverandering.
pi_215556225
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 07:12 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de reacties van kijkers zo lees op diverse sociale media hebben de makers hier een hele dure fout gemaakt door die tipgevers op deze manier toe te staan. Denk dat een hoop mensen afhaken en die win je niet zomaar terug...

Ik hoop dat de productie er naast het reguleren van de socials ook voor heeft gezorgd dat die meiden weg kunnen komen om het speelveld weer iets gelijkwaardiger te maken.
Die soep wordt nooit zo heet gegeten… en vrijwel alle “ik kijk nooit meer”, leveren de volgende week gewoon weer commentaar.

En er is ook echt geen sprake van een fout van productie, verraad is altijd een onderdeel geweest van Hunted. We hebben alleen besloten dat het niet de bedoeling is dat we iedereen pakken door tips, maar ook volgend jaar zullen er mensen door tips worden gepakt (als die blijven komen en voortvluchtigen hun gedrag niet aanpassen).
pi_215556443
Het is natuurlijk wel een simulatie waarin de voortvluchtigen worden behandeld als triple A-verdachten. Als ik bij wijze van spreken Ridouan Taghi op straat zie lopen bel ik ook de politie. In die zin past verklikt worden natuurlijk prima bij hun status en is het eigenlijk best wel realistisch.
pi_215556483
Ik heb het paar seizoenen gekeken, maar na loop van tijd werd het mij te obvious dat het allemaal wel erg nep is. Snap dat ze leuke TV moeten maken maar STUKTV doet dit toch wel iets verfijnder met jachtseizoen.

Er worden te veel nep camerapunten gebruikt, het is niet zo dat de opsporingsdiensten zo maar even in een camera kunnen inloggen van particulieren en deze beelden realtime te gebruiken in de show.

Die nep camerapunten zijn voor mij een grote red flag dat productie camera's ophangt ten tijde dat de Hunted mensen daar bijna aan moeten meewerken. Het is te gescript. Je kan namelijk niet weten welke routes de Hunted mensen nemen, dus als productie wel camera's kan plaatsen in die straten is het nepper dan nep. En hier val ik beetje over.

Want dat zegt dat eigenlijk dat er nog een heel ander team meegaat, naast de cameraman die sowieso naast de vluchters loopt.

Zal straks eens even kijken what the fuss is all about over dit nieuwe seizoen. :P
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215556692
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:11 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb het paar seizoenen gekeken, maar na loop van tijd werd het mij te obvious dat het allemaal wel erg nep is. Snap dat ze leuke TV moeten maken maar STUKTV doet dit toch wel iets verfijnder met jachtseizoen.

Er worden te veel nep camerapunten gebruikt, het is niet zo dat de opsporingsdiensten zo maar even in een camera kunnen inloggen van particulieren en deze beelden realtime te gebruiken in de show.

Die nep camerapunten zijn voor mij een grote red flag dat productie camera's ophangt ten tijde dat de Hunted mensen daar bijna aan moeten meewerken. Het is te gescript. Je kan namelijk niet weten welke routes de Hunted mensen nemen, dus als productie wel camera's kan plaatsen in die straten is het nepper dan nep. En hier val ik beetje over.

Want dat zegt dat eigenlijk dat er nog een heel ander team meegaat, naast de cameraman die sowieso naast de vluchters loopt.

Zal straks eens even kijken what the fuss is all about over dit nieuwe seizoen. :P
Maar de productie hangt helemaal geen camera's op.

Tot zover de red flag.
pi_215557101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Tot zover de red flag.
Ja en sinterklaas is ook echt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215557293
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja en sinterklaas is ook echt.
Je begrijpt wel hoe monteren werkt toch?

Niemand kijkt die beelden realtime in, is ook nog nooit zo gebruikt.
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:58:11 #60
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_215557364
Kan aan mij liggen maar het meest spannende wat ik de nieuwe chef van dienst Sander heb horen zeggen is: Je mag gerust de kleedkamer in hoor.

Verder vind ik zijn rol maar magertjes.

Die Lars zou een goede zijn in de oorlog.
Ik vind een tip geven nog wat anders dan mensen in een val lokken.
Ik had als ik Lars was ze een tracker opgedaan. Of geboeid aan een hek zetten.
Wat een klootzak. Deze waren juist zo leuk op weg en leuk stel vader en dochter.
fl. 7,50 voor Lars.

Seizoen 2025 soort mengelmoes met Jachtseizoen? Iedere 10 minuten wordt jouw locatie verraden door een of andere Lars.
Volgend jaar regent het tips zodra mensen twee anderen met rugzakken zien lopen.
Er is op die manier geen zak aan.

Ik heb wel eens de britse Hunted gekeken, dat liep beetje vast en toen zijn oproepen gedaan op tv en krant volgens mij. Dat past wat mij betreft nog beetje in spelelement. Maar mensen die op eigen initiatief gaan verklikken, dan is de lol er wel af.

[ Bericht 11% gewijzigd door marcel.de op 12-11-2024 12:46:31 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_215558553
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is natuurlijk wel een simulatie waarin de voortvluchtigen worden behandeld als triple A-verdachten. Als ik bij wijze van spreken Ridouan Taghi op straat zie lopen bel ik ook de politie. In die zin past verklikt worden natuurlijk prima bij hun status en is het eigenlijk best wel realistisch.
Alleen heeft die geen cameraploeg bij zich, hoeft die zich niet iedere 24u(?) te verplaatsen en zal die niet schuwen om je om te leggen.

Het zou gewoon een regel moeten zijn dat mensen die de deelnemers niet meehelpen ook niet mogen bijdragen aan hun opsporing. Maar goed zoals @Selmar al zegt. Iedereen kijkt volgend seizoen toch weer incl mezelf :') We zouden er gewoon echt eens collectief mee moeten stoppen. Neem wel aan dat op den duur dit programma te duur wordt voor de NPO met de te verwachten bezuinigingen.

[ Bericht 28% gewijzigd door alpeko op 12-11-2024 14:21:45 ]
  dinsdag 12 november 2024 @ 14:18:40 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215558588
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat klopt, maar hoe groot acht je de kans dat een van je vrienden Tachi (vrijwillig) een lift zou geven?
Dat is een beetje het dubbele in het verhaal, ze krijgen allemaal liften en slaapplaatsen omdat het een TV-programma is, of denk je werkelijk dat twee onbekenden die om 17.00 aan de deur staan en vertellen op de vlucht te zijn ook overal een slaapplaats zouden krijgen?

Ik gok dat dat in niet eens 25% van de gevallen zou lukken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215558627
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat klopt, maar hoe groot acht je de kans dat een van je vrienden Tachi (vrijwillig) een lift zou geven?
Dat is een beetje het dubbele in het verhaal, ze krijgen allemaal liften en slaapplaatsen omdat het een TV-programma is, of denk je werkelijk dat twee onbekenden die om 17.00 aan de deur staan en vertellen op de vlucht te zijn ook overal een slaapplaats zouden krijgen?

Nee daarom des te sneuer dat je ze dan verlinkt. Je weet dat het een spel is. Je hebt niks te winnen om de hunters te helpen. Helpt ze of vervolg je leven. Lars is het type dat een kind van 6 zou vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.
  dinsdag 12 november 2024 @ 14:43:03 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215558761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Net als @epicbeardman betwijfel ik dat ten zeerste.

Koppels verlaten een pand, toevallig hangt er net een particuliere beveiligingscamera waarmee je getoond wordt dat ze het pand verlaten.
Koppel belt aan voor een overnachting, dat wordt dan toevallig net vastgelegd door een particuliere beveiligingscamera.
Volgens mij is er zelfs al een keer toegeven door @Selmar dat er soms camera's door de productie opgehangen worden, o.a. bij pin transacties, om dat zo goed mogelijk in beeld te kunnen brengen.

Ik geloof er niets van dat iemand van de productie dat soort toevallig aanwezige camera's opspoort, bij de eigenaar van de camera's de beelden opvraagt en naloopt om 10 seconden beeldmateriaal aan de uitzending toe te kunnen voegen...
pi_215558814
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:14 schreef alpeko het volgende:

[..]
Alleen heeft die geen cameraploeg bij zich, hoeft die zich niet iedere 24u(?) te verplaatsen en zal die niet schuwen om je om te leggen.

Het zou gewoon een regel moeten zijn dat mensen die de deelnemers niet meehelpen ook niet mogen bijdragen aan hun opsporing. Maar goed zoals @:Selmar al zegt. Iedereen kijkt volgend seizoen toch weer incl mezelf :') We zouden er gewoon echt eens collectief mee moeten stoppen. Neem wel aan dat op den duur dit programma te duur wordt voor de NPO met de te verwachten bezuinigingen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Snap ook wel wat jullie zeggen, maar het hoort er natuurlijk wel een beetje bij in een zo realistisch mogelijke simulatie. Natuurlijk is dit niet helemaal realistisch door de spelelementen, maar het is nou eenmaal tv. Ik ga niet kijken naar een programma waarin iemand wint door 3 weken lang in een bunker te liggen en verder niks uit te voeren.

En het is natuurlijk ook niet verplicht om voor de deelnemers te zijn. Sommige mensen vinden het leuker om de Hunters te helpen en sommige mensen vinden het leuker om de deelnemers te helpen. Dat is toch gewoon prima? Als Feyenoorder juich ik ook niet voor Ajax, maar ik vind het prima dat andere mensen dat wel doen :P
pi_215559193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 09:33 schreef Selmar het volgende:

[..]
Die soep wordt nooit zo heet gegeten… en vrijwel alle “ik kijk nooit meer”, leveren de volgende week gewoon weer commentaar.

En er is ook echt geen sprake van een fout van productie, verraad is altijd een onderdeel geweest van Hunted. We hebben alleen besloten dat het niet de bedoeling is dat we iedereen pakken door tips, maar ook volgend jaar zullen er mensen door tips worden gepakt (als die blijven komen en voortvluchtigen hun gedrag niet aanpassen).
Ik denk dat die lijn wel steeds dunner wordt, op een bepaald moment overspeel je als makers echt je hand. Tuurlijk mag er met tips gewerkt worden maar je krijgt ze nu gewoon op een presenteerblaadje aangeleverd zonder er eigen onderzoek voor te doen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 12 november 2024 @ 17:26:02 #67
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_215560451
Meh nee wat triest zeg :{. Vooral ook voor de deelnemers, once in a lifetime ding dat gewoon afgekapt wordt door een domme idioot die stoer wil doen, niet omdat je het zelf fout doet. Hopelijk blijven die chicks uit handen nu.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215560677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Meh nee wat triest zeg :{. Vooral ook voor de deelnemers, once in a lifetime ding dat gewoon afgekapt wordt door een domme idioot die stoer wil doen, niet omdat je het zelf fout doet. Hopelijk blijven die chicks uit handen nu.
Dit ja, en dit is mijn ogen ook niet hoe het spel gespeeld hoort te worden. De Hunters moeten zelf door hun techniek, interview en opsporing achter info komen. Nu is het echt veel te makkelijk gemaakt.
pi_215560764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit ja, en dit is mijn ogen ook niet hoe het spel gespeeld hoort te worden. De Hunters moeten zelf door hun techniek, interview en opsporing achter info komen. Nu is het echt veel te makkelijk gemaakt.
Nee en dat neem ik het programma ook wel kwalijk. Hier moet echt veel en veel beter over nagedacht worden, maar heel blij van @Selmar's posts hier word ik op dat gebied niet als hij stelt dat tips er niet uit zullen gaan. Het is en blijft ook gewoon een spel inderdaad, en daarbij gaat dit soort gedrag natuurlijk alleen maar meer gekopieerd worden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215560921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee en dat neem ik het programma ook wel kwalijk. Hier moet echt veel en veel beter over nagedacht worden, maar heel blij van @:Selmar's posts hier word ik op dat gebied niet als hij stelt dat tips er niet uit zullen gaan. Het is en blijft ook gewoon een spel inderdaad, en daarbij gaat dit soort gedrag natuurlijk alleen maar meer gekopieerd worden.
Aan de andere kant is het ook niet de bedoeling dat voortvluchtigen flierefluitend van bungalow naar villa gebracht worden, en daar lekker rustig een rosétje drinken met een mooi sushi maaltijd. En dat gebeurt nu ook. Daarom zijn er opdrachten, en daarom moet je ook opletten niet verlinkt te worden.

Om het kopiëren tegen te gaan gaat productie dus voortaan mijn socials beheren.
pi_215561014
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef Selmar het volgende:

[..]
Aan de andere kant is het ook niet de bedoeling dat voortvluchtigen flierefluitend van bungalow naar villa gebracht worden, en daar lekker rustig een rosétje drinken met een mooi sushi maaltijd. En dat gebeurt nu ook. Daarom zijn er opdrachten, en daarom moet je ook opletten niet verlinkt te worden.

Ik neem aan dat dit ook voor de rest van team Hunters geldt trouwens
  dinsdag 12 november 2024 @ 19:00:11 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215561104
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef Selmar het volgende:

[..]

Het programma heet toch 'Hunted' en niet 'De Verklikkers'?
Als je als hunters alleen maar hoeft te wachten totdat er weer een discutabel type à la Lars zich meldt, waar je als voorvluchtige weinig tot geen invloed op hebt, dan doet het programma z'n titel weinig eer aan…

Dat je socials nu in handen komen van de productie is geen toezegging dat er geen gebruik meer van gemaakt wordt. Sterker nog, dan heb je als kijker helemaal geen idee meer van op welke wijze de hunters aan hun aanwijzingen komen. Er wordt al genoeg gefaket en een zogenaamd door de hunters ontdekt spoor, dat in werkelijkheid gewoon een snitch actie is, kan er dan ook nog wel bij.
Het maakt het programma in ieder geval nog minder geloofwaardig dan het in de loop der tijd al is geworden…

NB. Tegen wie van de productie ben ik nu trouwens aan het reageren?

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 12-11-2024 19:11:47 ]
pi_215561320
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 14:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Net als @:epicbeardman betwijfel ik dat ten zeerste.

Koppels verlaten een pand, toevallig hangt er net een particuliere beveiligingscamera waarmee je getoond wordt dat ze het pand verlaten.
Koppel belt aan voor een overnachting, dat wordt dan toevallig net vastgelegd door een particuliere beveiligingscamera.
Volgens mij is er zelfs al een keer toegeven door @:Selmar dat er soms camera's door de productie opgehangen worden, o.a. bij pin transacties, om dat zo goed mogelijk in beeld te kunnen brengen.

Ik geloof er niets van dat iemand van de productie dat soort toevallig aanwezige camera's opspoort, bij de eigenaar van de camera's de beelden opvraagt en naloopt om 10 seconden beeldmateriaal aan de uitzending toe te kunnen voegen...
Pinbeelden worden gecreëerd met een gopro, maar die camera hangt daar wel (maar banken willen niet meewerken aan het programma). Er worden geen camera’s verzonnen.
pi_215562594
Dit programma gaat ten onder aan zijn eigen succes. Die hints aan Selmar zijn echt te kansloos voor woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')