abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215553715
Net geen 10 -O- Zit ik met vier dozen Oreo's.. ik knutsel er wel een traktatie voor zoon z'n verjaardag van.
Kind en vriendje zelf hebben de vetste buit ooit binnen gehaald, ze kregen volgens mij veel dubbel omdat er zo weinig opkomst was.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215553764
Geen helaas
Woon in een portiekwoning en die worden overgeslagen

Hoor en zag ze wel
Zo'n leuk feest O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_215553772
0

Prima, ik heb toch nooit snoep in huis.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_215556931
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 20:26 schreef Marsenal het volgende:
Als je geen lampje voor het raam of bij je hek zet komen ze ook niet he!

Hier zelf door een andere wijk gelopen, 15 huizen langsgeweest. Heb zelf een warme chocomel gekregen, maar jammer genoeg geen snoep gegeten.
Dat is redelijk nieuw volgens mij. Ik heb het ook wel eens opgevangen aar nooit oor waarheid aangenomen.

Geen lampje voor de deur en redelijk slecht weer. Heb bij de buren wel een paar keer iets gehoord maar hier niemand geweest dus.
* 215 gaat maar eens een paar mandarijnen oppeuzelen.
pi_215556946
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 18:29 schreef Ama het volgende:
Hier komen ze nooit langs. Geen idee waarom niet want volgens mij lopen ze hier wel in de wijk.
zou ook bang voor jou zijn
Gino ♥
pi_215556973
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2024 20:26 schreef Marsenal het volgende:
Als je geen lampje voor het raam of bij je hek zet komen ze ook niet he!

Sinds wanneer is dat?
Ik heb als kind geleerd: is er licht, dan kun je langs. :D
Kinderen bellen gewoon aan als mijn gordijnen dicht zijn maar er beneden nog genoeg licht is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_215557007
Ik was trouwens te sporten. :)
Gino ♥
pi_215557084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sinds wanneer is dat?
Kinderen bellen gewoon aan als mijn gordijnen dicht zijn maar er beneden nog genoeg licht is.
Of dit een landelijk ding is, durf ik eigenlijk dan niet te zeggen. Maar hier, is het sinds in elk geval 5 jaar terug de status quo, als de kinderen welkom zijn zet je een kaarsje in het raam of voor je oprijlaan of zoiets.

Zorgt er wel voor dat het lekker soepeltjes verloopt, in elk geval. Sint Maarten is redelijk nieuw voor mij, ik dacht dat dit een algemeen ding was.
-nee-
pi_215557116
Wij hadden er zo'n 140. Gelukkig wel in groepen anders zou de hond echt een hartaanval gestorven zijn met alle deurbellen.
...everyone's afraid, but that's no excuse...
pi_215557200
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Of dit een landelijk ding is, durf ik eigenlijk dan niet te zeggen. Maar hier, is het sinds in elk geval 5 jaar terug de status quo, als de kinderen welkom zijn zet je een kaarsje in het raam of voor je oprijlaan of zoiets.

Zorgt er wel voor dat het lekker soepeltjes verloopt, in elk geval. Sint Maarten is redelijk nieuw voor mij, ik dacht dat dit een algemeen ding was.
Is dit niet een regio waar mensen pas recent aan Sint Maarten zijn gaan doen? Klinkt meer als dat nieuwe Halloween.

Nooit van gehoord en ik heb in zoveel plaatsen gewoond. :)
Wil je niet meedoen = donker huis.
pi_215557203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:28 schreef Nitzer het volgende:
Wij hadden er zo'n 140. Gelukkig wel in groepen anders zou de hond echt een hartaanval gestorven zijn met alle deurbellen.
140, wow. _O_
pi_215557288
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Is dit niet een regio waar mensen pas recent aan Sint Maarten zijn gaan doen? Klinkt meer als dat nieuwe Halloween.

Nooit van gehoord en ik heb in zoveel plaatsen gewoond. :)
Wil je niet meedoen = donker huis.
Woon in Bilthoven, ik weet wel dat in de jaren '90 hier ook gelopen werd, maar was er zelf nooit bij dus weet niet hoe serieus dat was.

Het gebeurd overigens nu best fanatiek.
-nee-
  roze dinsdag 12 november 2024 @ 11:52:49 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215557315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sinds wanneer is dat?
Oh wij gingen vroeger gewoon iedere deur bij langs. Verder kan je hier wel makkelijk zien dat ik aanwezig ben maar ik woon in de allerlaatste straat hier in de wijk dus denk dat ze hier gewoon niet eens komen.

Rondom het winkelcentrum is veel leuker voor ze bij de snackbars enz. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_215557344
In Rotterdam nog nooit iets van meegekregen. Ik hoorde onlangs voor het eerst dat Sint Maarten de beschermheilige van Utrecht is en daar wordt het dus wel gevierd maar ook alleen op sommige plekken.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 november 2024 @ 11:57:37 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215557360
0
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215559049
Niks. Ik was gewoon feest vieren in de stad zoals dat hoort met 11-11.
Mijn tweet klopt niet.
  dinsdag 12 november 2024 @ 15:35:11 #42
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_215559253
Hier ook nul. Wordt hier in de wijk volgens mij sowieso niet gevierd. Ik hoorde trouwens vanochtend op de radio dat er ergens iemand frikandellen uitdeelde. :D
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')