Kijk dat bedoel ik nu! En als je niet gewoon kan reageren of een discussie aan kan gaan dan zegt dat alles over jou. Ik weet nu het antwoord, Bedankt daarvoor!quote:Op maandag 11 november 2024 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien nog even mijn posts goed lezen, lieverd.
quote:Op maandag 11 november 2024 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien nog even mijn posts goed lezen, lieverd.
No problem liefje. Selectief lezen is inderdaad een vervelende ziekte.quote:Op maandag 11 november 2024 14:31 schreef summer52 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu! En als je niet gewoon kan reageren of een discussie aan kan gaan dan zegt dat alles over jou. Ik weet nu het antwoord, Bedankt daarvoor!
Trouwens ik ben jouw lieverd niet.
Lol Hamas geeft helemaal geen cijfers over hoeveel strijders ze hebben verloren. Schattingen vanuit Westerse bronnen reppen over 4000 tot 6000 maar volgens Israël zijn het er minstens 10.000.quote:Op maandag 11 november 2024 14:18 schreef Homey het volgende:
[..]
die 90% komt uit de dikke duim van Hamas. Dat weet jij ook wel. Verder is de support voor Hamas onder de Palestijnen veels te groot. Een collectieve straf is dus niet vreemd, dat was in WOII ook zo voor de Duitsers. Hadden ze zelf maar niet de nazi-partij moeten steunen. Onder Palestijnen zie je ook 0,0 weerstand tegen Hamas. Dat zegt ook genoeg.
Of anders gezegd: stop met oorlogen voeren, en je stad wordt niet platgegooid. Oorzaak - gevolg. Leren die Palestijnen dat nou nooit?
Juist: jij snapt het! Dit is wat ik ook al dagen hier zeg.quote:Op maandag 11 november 2024 11:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij probeert onterecht een oorzaak gevolg link te leggen tussen de misdragingen van de hooligans en de (veel zwaardere) misdragingen van het Marokkaans tuig.
Die link is er niet. En dat je zegt dat geweld niet mag, neemt niet weg dat je het bewust of onbewust toch een beetje ziet als eigen schuld dikke bult. Dat is super duidelijk te zien in jouw verwoording. Je maakt initieel in jouw post niet eens onderscheid tussen de hooligans en normale supporters die zich verspreid in Amsterdam bevonden.
Die 15000 verzin je gewoon ter plekke. Zijn geen bewijzen voor. En als er kinderen zijn gestorven, die zijn opgeofferd door Hamas. Het is Hamas wat schuilt in scholen en kids gebruiken als schild.quote:Op maandag 11 november 2024 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol Hamas geeft helemaal geen cijfers over hoeveel strijders ze hebben verloren. Schattingen vanuit Westerse bronnen reppen over 4000 tot 6000 maar volgens Israël zijn het er minstens 10.000.
En een collectieve straf, is dat serieus hoe je genocide zou willen typeren? Bijna 15.000 onschuldige kinderen zijn gedood. Krankzinnig hoe je dat hier even bagatelliseert.
Rookgordijn van mij?quote:Op maandag 11 november 2024 14:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag heb ik niet gelezen, dus weer een rookgordijn
Weet je wat een vervelende, alles verterende ziekte is? Mensen kleineren en pesten. Weet je waarschijnlijk alles van? Was het zwaar?quote:Op maandag 11 november 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
No problem liefje. Selectief lezen is inderdaad een vervelende ziekte.
Maar natuurlijk is die link er wel. Je hebt te maken met een aanzienlijk probleem met Jodenhatend moslimtuig in je eigen stad, vervolgens nodig je doodleuk net zo goed extremistisch jodentuig uit in het kader van een voetbalwedstrijd, zet die midden in het centrum en je verwacht niet dat er problemen ontstaan.quote:Op maandag 11 november 2024 14:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Juist: jij snapt het! Dit is wat ik ook al dagen hier zeg.
Dat hebben we hem nog nooit zien doen inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2024 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeg je hetzelfde tegen al de antisemieten die constant hetzelfde riedeltje opdreunen?
Ze moeten toch zielig overkomen voor de rest van de wereld. Kijk nou eens, zoveel kinderslachtoffers!!quote:
Wat maakt ze "extremistisch jodentuig"?quote:Op maandag 11 november 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar natuurlijk is die link er wel. Je hebt te maken met een aanzienlijk probleem met Jodenhatend moslimtuig in je eigen stad, vervolgens nodig je doodleuk net zo goed extremistisch jodentuig uit in het kader van een voetbalwedstrijd, zet die midden in het centrum en je verwacht niet dat er problemen ontstaan.
Dan ben je toch stuitend dom en naïef.
Waarvan je niet weet wat daar aan vooraf is gegaan, hè...quote:Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat maakt ze "extremistisch jodentuig"?
Of maakt ruzie met een taxichauffeur ze dat al?
Je vliegt duizenden kilometers om in een vreemde stad vlaggen van gevels te trekken, te zingen over dode Arabieren, een taxi te vernielen, een journalist van 16 te bedreigen en te bekogelen met stenen en rond te lopen met bivakmutsen en ijzeren staven.quote:Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat maakt ze "extremistisch jodentuig"?
Of maakt ruzie met een taxichauffeur ze dat al?
quote:Op maandag 11 november 2024 14:38 schreef Homey het volgende:
[..]
Die 15000 verzin je gewoon ter plekke. Zijn geen bewijzen voor. En als er kinderen zijn gestorven, die zijn opgeofferd door Hamas. Het is Hamas wat schuilt in scholen en kids gebruiken als schild.
Er zijn ook kinderen gedood in Israël, daar hoor ik jou dan niet over. Tellen die soms niet mee?
Het is pure genocide wat Israël daar pleegtquote:United Nations human rights chief Volker Turk has condemned Israel’s “apparent indifference” to the killing of civilians in Gaza, after a new report from his agency showed that nearly 70 percent of verified deaths were of women and children.
The Office of the UN High Commissioner for Human Rights (OHCHR) published the report on Friday, having verified 8,119 of the more than 34,500 people reportedly killed during the first six months of Israel’s war in Gaza, finding that a high proportion were women and children – the youngest just one day old.
Wijzen en verzachtende omstandigheden en downplayen tot normale voetbalrel...quote:Op maandag 11 november 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vliegt duizenden kilometers om in een vreemde stad vlaggen van gevels te trekken, te zingen over dode Arabieren, een taxi te vernielen, een journalist van 16 te bedreigen en te bekogelen met stenen en rond te lopen met bivakmutsen en ijzeren staven.
ffies iets anders:quote:Ik ga al een jaar of 20 naar Europese uitwedstrijden, maar ik heb dat allemaal nog nooit gedaan.
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 11 november 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het is pure genocide wat Israël daar pleegt
Ach ja, laat ze gewoon voelen dat ze retedom zijn. Van het type 'from the river to the sea' roepers die vervolgens niks op een landkaart aan kunnen wijzen. Er zijn er nogal veel van.quote:Op maandag 11 november 2024 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
ICI Paris XL
Voor een stralende huid en een platgebombardeerd Israël.
Ik denk dat jij eerder niet kan lezenquote:Op maandag 11 november 2024 14:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wijzen en verzachtende omstandigheden en downplayen tot normale voetbalrel...
Wederom heb je er geen moer van begrepen.
Oh, dat weet ik ook heus wel. Maar dat vind ik net zo goed waanzinnige totaaldebielen. Net als die Maccabi-hooligans.quote:[..]
ffies iets anders:
Alsof je cluppie zo'n voorbeeldige trackrecord heeft. In Nancy en Rome weten ze er alles van hoe lief ze zijn daar op je vakkie.
Ah allemaal eigen schuld dus.quote:Op maandag 11 november 2024 14:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Een hoog aantal slachtoffers, die voornamelijk komen door de manier waarop de Palestijnen zelf vechten,
In de meeste gevallen wel. Veel antisemieten verschuilen zich achter de nogal betekenisloze term "antizionist".quote:Op maandag 11 november 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Antizionist is niet per se antisemiet.
Platgebombardeerd Israel?quote:Op maandag 11 november 2024 14:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
ICI Paris XL
Voor een stralende huid en een platgebombardeerd Israël.
Het huidige zionisme heeft vrij weinig met het joodse geloof te maken. Het is een soort neoconservatisme dat weer een neoliberalisme on steroids is.quote:Op maandag 11 november 2024 14:57 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wel. Veel antisemieten verschuilen zich achter de nogal betekenisloze term "antizionist".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |