abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 december 2025 @ 20:39:39 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219451923
"Dit klinkt misschien gek maar ik werd gepenetreerd door Shiva."

...dit is de reden dat dit minder scoort.
pi_219478088
Best wel jammer dat dit topic hier niet loopt, ik vind de serie zelfs beter dan B&Bvl. Het is compacter, spontaner en er gebeurt veel meer, vooral op cringe gebied en irritainment. :D

Ik kijk vooruit, maar in deze fase (bijna aan het einde van de serie) maakt dat niet zoveel meer uit.

Even de deelnemers bij langs..

quote:
Kyle (33) stapt vol enthousiasme in deze romantische rollercoaster. Hij is ondernemer en avonturier in hart en nieren. Gaat Kyle op zijn reis door Denemarken de man van zijn dromen ontmoeten?
Een van de weinige deelnemers waarbij je geen kromme tenen krijgt. Hij gaat erg eerlijk met zijn kandidaten om, leuke chemie vaak. Maar dat Denemarken, jemig, nat, winderig, koud, kaal, ongezellig en allesbehalve romantisch.

quote:
Joris (45) gelooft in romantiek en echte verbinding. Met zijn camper 'Loesie' trekt hij naar Montenegro om de liefde te vinden. Hij zoekt een vrouw met sprankelende energie, die net zo van avontuur houdt als van stilte.
Van deze onaantrekkelijke kwezel kreeg ik spontaan uitslag. Wat een catwaezle, alles verstopt onder een laag navelstaren en hummen.

quote:
De avontuurlijke Silke (24) hoopt tijdens haar trip door Portugal verliefd te worden.
Leuk mens, maar volgens mij weet ze nog niet precies wat ze wil. Waarom gaat ze in de vredesnaam Simon een nieuwe garderobe aansmeren?

quote:
De 37-jarige Joris speelt gitaar en is gek op kitesurfen. Tijdens zijn reis door Griekenland hoopt hij een positieve, zorgzame vrouw te ontmoeten die hem ook af toe wat tegengas geeft.
Speelt en zingt vals en is een hork eerste klas. Wel leuke hondjes.

quote:
De sociale Henno (38) trapt zijn liefdesavontuur af in Lissabon. Hij combineert werken en reizen al zeven jaar, en dat bevalt hem uitstekend. Nu is het tijd voor de liefde: 'Ik zoek iemand die van knuffelen houdt en met mij naar de zonsondergang wil kijken.'
Naja, dit is een Martijn uit het eerste seizoen 2.0. Mansplaining heeft ie uitgevonden en van gaslighting is ie ook niet vies.

quote:
De sportieve Marit (25) zoekt een partner met pit, drive en zin in avontuur.
Marit is leuk! En met Jeroen klikt het.
pi_219478252
Oh, de autistische Mark nog vergeten, tja, onbehouwen is het enige woord waar ik aan denk bij hem. Heeft nog geen enkele ervaring met relaties.
  zaterdag 13 december 2025 @ 08:50:56 #54
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219480211
Heb je die rooie al met z'n gitaar gezien?
:')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219525856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef Firuze60 het volgende:
Best wel jammer dat dit topic hier niet loopt, ik vind de serie zelfs beter dan B&Bvl. Het is compacter, spontaner en er gebeurt veel meer, vooral op cringe gebied en irritainment. :D

Ik kijk vooruit, maar in deze fase (bijna aan het einde van de serie) maakt dat niet zoveel meer uit.

Even de deelnemers bij langs..
[..]
Een van de weinige deelnemers waarbij je geen kromme tenen krijgt. Hij gaat erg eerlijk met zijn kandidaten om, leuke chemie vaak. Maar dat Denemarken, jemig, nat, winderig, koud, kaal, ongezellig en allesbehalve romantisch.
[..]
Van deze onaantrekkelijke kwezel kreeg ik spontaan uitslag. Wat een catwaezle, alles verstopt onder een laag navelstaren en hummen.
[..]
Leuk mens, maar volgens mij weet ze nog niet precies wat ze wil. Waarom gaat ze in de vredesnaam Simon een nieuwe garderobe aansmeren?
[..]
Speelt en zingt vals en is een hork eerste klas. Wel leuke hondjes.
[..]
Naja, dit is een Martijn uit het eerste seizoen 2.0. Mansplaining heeft ie uitgevonden en van gaslighting is ie ook niet vies.
[..]
Marit is leuk! En met Jeroen klikt het.
Ik zou liever een hork Joris kiezen dan die enge glijer van een lange Joris met z’n even voelen en inchecken hhmmmm 🤮

Voor de rest spot ón beschreven iedereen! Jammer dat er niet zo veel animo voor dit programma en topic is idd.
pi_219538441
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:50 schreef matthijst het volgende:
Heb je die rooie al met z'n gitaar gezien?
:')
Ja, haha, tenenkrommend, ik schreef dat al 'vals'. Wordt niks met Janneke.
pi_219538496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 14:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik zou liever een hork Joris kiezen dan die enge glijer van een lange Joris met z’n even voelen en inchecken hhmmmm 🤮

Voor de rest spot ón beschreven iedereen! Jammer dat er niet zo veel animo voor dit programma en topic is idd.
Hork Joris is inderdaad vele malen eerlijker dan die lange zweverige glibber met zijn spillepoten en kale kruin.Verschrikkelijke onaantrekkelijke ouwe kerel die nog een kinderwens heeft ook, kan nog een smoes zijn zelfs, want hij geilt op minstens tien jaar jongere vrouwen.
  vrijdag 19 december 2025 @ 21:10:20 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219538509
Had rode Joris nou zo weinig kandidaten eigenlijk, in vergelijking met de rest?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219538558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Had rode Joris nou zo weinig kandidaten eigenlijk, in vergelijking met de rest?
Ik heb het niet precies bijgehouden, maar zo leek het wel. Eentje bleef best lang.
  vrijdag 19 december 2025 @ 21:26:07 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219538685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb het niet precies bijgehouden, maar zo leek het wel. Eentje bleef best lang.
Ik heb er maar twee gezien. Die met wie hij wel een vriendschappelijke klik had, maar geen fysieke (zij wel met hem, geloof ik) en meteen daarna dit laatste meisje, die van haar fiets werd gereden.

Maar mogelijk heb ik in het begin van het seizoen e.e.a. gemist.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219538717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik heb er maar twee gezien. Die met wie hij wel een vriendschappelijke klik had, maar geen fysieke (zij wel met hem, geloof ik) en meteen daarna dit laatste meisje, die van haar fiets werd gereden.

Maar mogelijk heb ik in het begin van het seizoen e.e.a. gemist.
Ja, ik ook, vreemd... even snel terugzoeken (kan er niet tegen dat ik wat gemist heb.. :D )

Ja, Alieke was de eerste (en een blind date ook nog) die in die daktent moest slapen. Bij haar liet Joris vrij snel voor de camera merken dat zijn kleine Joris daar niet zo enthousiast over was. En ja, de volgende en enige eigen keus was Janneke. Wat stom wel, ze hadden beter zijn story kunnen skippen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Firuze60 op 19-12-2025 22:03:07 ]
  vrijdag 19 december 2025 @ 22:06:56 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219539116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, ik ook, vreemd... even snel terugzoeken (kan er niet tegen dat ik wat gemist heb.. :D )

Ja, Alieke was de eerste (en een blind date ook nog) die in die daktent moest slapen. Bij haar liet Joris vrij snel voor de camera merken dat zijn kleine Joris daar niet zo enthousiast over was. En ja, de volgende en enige eigen keus was Janneke. Wat stom wel, ze hadden beter zijn story kunnen skippen.
Vreemd he? Zo’n rare gast is het toch niet, dat er zo weinig animo voor was?
Wel lullig voor hem. Nauwelijks keuze. Nu heb je d’r maar één nodig natuurlijk, maar toch.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219539145
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Vreemd he? Zo’n rare gast is het toch niet, dat er zo weinig animo voor was?
Wel lullig voor hem. Nauwelijks keuze. Nu heb je d’r maar één nodig natuurlijk, maar toch.
Misschien zag geen eentje die hondjes zitten.. :D Of een heel slecht voorstelfilmpje.
  vrijdag 19 december 2025 @ 22:11:32 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219539191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Misschien zag geen eentje die hondjes zitten.. :D Of een heel slecht voorstelfilmpje.
Zou eigenlijk de eerste uitzending wel even willen zien, waarin hij de ingezonden filmpjes bekijkt. Kan me niet voorstellen dat hij er maar eentje koos toen. :? Aangezien Alieke een blinddate was.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219539210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zou eigenlijk de eerste uitzending wel even willen zien, waarin hij de ingezonden filmpjes bekijkt. Kan me niet voorstellen dat hij er maar eentje koos toen. :? Aangezien Alieke een blinddate was.
Ik ook, maar kan die niet vinden.
pi_219542354
Even snel wat gekeken, bijzonder weer allemaal. Die spirituele figuren kennen we zo onderhand wel, die worden er ook speciaal voor uitgekozen. Maar die Mark daarentegen, wat een figuur. Houd die neanderthaler look a like een week bij zich terwijl hij wacht op de komst van favoriete SS Kampbewaarder die een bloempotkapsel heeft die halverwege haard hoofd ophoudt. Ondertussen weet hij niet hoe snel hij de rest(wat best leuke dames waren ook om te zien) moet wegsturen, sommige binnen nog geen dag volgens mij :')
  maandag 5 januari 2026 @ 11:13:20 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219749950
Nabrander: Dit is denk ik wel de meest onsuccesvolle datingshow der datingshows. Nul relaties uiteindelijk (zie website) en ook allemaal heel snel na vertrek van de camera's gestrand. Volgens mij was dit vorig seizoen ook zo.

Dan vraag ik me wel af waarnaar we hebben zitten kijken, want sommigen leken toch echt heel serieus over hun kansen samen. En dan is het nu 'Ja we zijn nog even samen naar Nederland teruggereden en zijn het er over eens dat we niet echt bij elkaar passen.'

Kennelijk zijn opnamedagen van een logeerpartij in een camper geen goede test of je daadwerkelijk een klik ( :r ) hebt.
Maakt het er niet minder vermakelijk op, maar kansloos is het dus kennelijk wel. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')