abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215549143
Na B&B-eigenaren die de liefde willen vinden, is het nu de beurt aan zeven singles die in een huis op wielen de wereld rondtrekken. Deze zogenoemde Vanlifers wonen in een camper en willen hun leven graag met iemand delen.

De nieuwe datingshow Onderweg naar Liefde volgt zeven vrijgezellen die in een camper de wereld rondtrekken. Tijdens een reis naar een bestemming in Europa gaan ze op date. In de seizoensstart ontmoeten vier deelnemers hun eerste match.

Ze gaan in Onderweg naar Liefde op date tijdens een rit naar een Europese bestemming. Op verschillende plekken langs de route stappen andere vrijgezellen bij hen in de bus. Slaat de vonk over? En zo ja: kunnen deze mensen wennen aan een leven op de weg? De date kan op ieder moment weer uitstappen en ook de vanlifer kan beslissen niet verder te willen.

In deze eerste aflevering maken de eerste vier deelnemers kennis met hun eerste date.

Onderweg naar Liefde is vanaf 11 november 2024 elke werkdag om 19:25 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 3.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215549690
Lekker commercieel een graantje meepikken die NPO van het succes van RTL 4. Goed bezig op de kosten van...En je dan afvragen waarom er bezuinigd moet worden bij die club, juist daardoor. Ik snap niet de urgentie er van en bovendien op een zender die nauwelijks wordt bekeken en hoognodig opgeheven kan worden dat NPO 3.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 11 november 2024 @ 19:44:44 #3
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215552599
Allemaal van die millenials dertigers/begin veertigers die nog steeds geen stabiel leven geregeld hebben en maar wat doen.
pi_215554669
Wij kijken het nu terug.
Een zwever met meditatie en tantraseks in Portugal.

Een vrouw op touwtjes in Spanje in exact dezelfde Hymer die mijn ouders in de jaren 80 hadden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215554774
Het zijn tot nu toe wel allemaal wat spirituele types.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215554852
Ik griezel van die Martijn in Portugal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215554868
Stinkt hij of zij :D
#magikjedeo 8-)
pi_215554896
2 kinderen in Oostenrijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215562126
Niemand die dit kijkt?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 12 november 2024 @ 21:01:15 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215562466
Wij ook niet meer. Te grote generatiekloof met de deelnemers.
Poef.....gone! ©golfer
pi_215562738
Kijkcijfers erg laag, deksel op de neus voor de NPO dit. Goedkoop willen en dachten te scoren in het genre waar RTL succesvol in is, en ook beter in is. Dit hoort ook niet bij de NPO thuis, net zoals BzV niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215571890
Die tantraman is niet echt, toch?
  donderdag 14 november 2024 @ 14:13:34 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215578290
Ik heb een stukje gekeken, en alleen maar vragen.. leven die mensen echt in een camper, overal maar "toevallige" lifters oppakken die wel een date willen, is de laatste date voor het eindpunt dan ook de echte liefde of moeten ze al die niet bevalt weer terug rijden om toch maar nr 3 of 4 op te pakken? En als nr1 gelijkde ware is, rijd die camper dan gelijk door naar het eindpunt? :{
pi_215583727
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2024 23:22 schreef golfer het volgende:
Ik griezel van die Martijn in Portugal.
Ja wat een gast, aan de ene kant wel duidelijk dat je meteen zegt dat je iemand niet ziet zitten, maar aan de andere kant ook geen enkele moeite doen om een beetje fatsoenlijk elkaar te leren kennen en te ontdekken waarom de vrienden haar gekozen hebben. Maar ze weet wel meteen waar ze aan toe is en ik denk beter af zonder hem.
pi_215585737
Die Martijn is een eng ventje om te zien en is eng qua karakter. Grote egoïst zonder empathie
  maandag 18 november 2024 @ 22:53:49 #16
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215620944
Het is tenenkrommend om het bijelkaar geraapte gestuntel met de campertjes te zien.. zelfs twee "dates" op 1 campertje af sturen om maar zoveel mogelijk chaosjes te creëren is bijna om huilen ;(
Ik hoop dat ze allemaal heel snel hun eindbestemming en cheques halen
pi_215670509
Ik vind het wel heel leuk! Met leuke types waaraan je je kunt ergeren, zoals die stomme Martijn die een volle ja wil en alles mooi vindt en zich niet verantwoordelijk voelt voor tranen van degene die hij net tien minuten lang heeft zitten bashen zonder dat ze mocht reageren, en graag met z’n piemel op tv wil.
pi_215683098
Ik vind het ook wel prima eigenlijk. Die Martijn is wel echt een mafkees. Die is niet helemaal goed.
pi_215687766
Jammer van Marieke.
pi_215770740
En toch vind ik het leuk. Enorme slow-tv, doordat ik vooruit kan kijken (elke maandag 5 afleveringen) is het heerlijke tv om bij in slaap te vallen. Martijn is uiteraard de meest tenenkrommende personage ala Walter uit B&B, zo zweverig en dominant met een ego van hier tot de maan. Wel een lekker lichaam itt die dikbuik Walter en dat laat ie graag ook zien. Maar wat een onsympathieke narcist, hier houdt toch geen zelf respecterend iemand het bij uit?

enfin, voorlopig hier mijn bevindingen, veel te schijters om te spoileren. 8-)
pi_215772397
Oh apart dat dit niet populair is. Ik vind het net Camper vol liefde eigenlijk, en de BB serie is onwijs goed bekeken.
Volg het niet religeus, maar m'n vriendin en ik liggen bijna elke aflevering wel ergens krom. Heerlijk ongemakkelijk of rare snuiters.
pi_215791881
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 00:00 schreef Vuvuzelala het volgende:

Volg het niet religeus maar m'n vriendin en ik liggen bijna elke aflevering wel ergens krom. Heerlijk ongemakkelijk of rare snuiters.
Hier moet ik dan weer enorm om lachen. :D
  Vis een optie? dinsdag 10 december 2024 @ 12:13:11 #23
70532 loveli
N
pi_215824215
Cringe find post
crap in = crap out
  Moderator dinsdag 10 december 2024 @ 20:05:55 #24
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215833715
Mijn vriendin keek dit en nu ben ik er ook ingerold. Stiekem best leuk programma. :@

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Rare Belg.
Inderdaad, wat een spraakwaterval. Maar een inhoudelijke vraag kon hij niet beantwoorden. _O-

Net als die Walter overigens. Als die weer eens wordt gedumpt gaat hij heel veel praten, maar zegt hij totaal niets. Erg kinderlijk.

En de grootste malloot was natuurlijk Machiel die het niet kon hebben dat Marieke niet met hem wilde. Wat een creep werd dat ineens. Ik was bang dat hij aan het eind bewust tegen een boom ging rijden.
gr gr
pi_215837040
SPOILER
pi_215849372
Ik ben er van overtuigd dat we over een tijdje horen dat Martijn een acteur blijkt.
pi_215852718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat we over een tijdje horen dat Martijn een acteur blijkt.
Van zijn eigen leven sowieso dan, crisis, wat een fout figuur.
pi_215861496
Waarom zo weinig kijkers hier op FoK? Dit is toch hetzelfde als B&B vol liefde?

Krissie O+
pi_215863422
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Ik raad je de podcast De Shitshow aan, hilarische duiding over tantramannetje Martijn.
pi_215864093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 02:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]
Ik raad je de podcast De Shitshow aan, hilarische duiding over tantramannetje Martijn.
Ah ff luisteren. Hij is wel enorm rolvast, dat is dan wel weer klasse. Zo'n jongen die overtuigd is van zijn verlichte zelf, maar ondertussen niet doorheeft gewoon een trend te leven.
pi_215864098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:09 schreef Ace1 het volgende:
Waarom zo weinig kijkers hier op FoK? Dit is toch hetzelfde als B&B vol liefde?

Krissie O+
Ik snap het ook niet. Prima tv en zonder reclame.
pi_215871314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:45 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet. Prima tv en zonder reclame.
Kennelijk is het overgrote deel van de fokusers sowieso anti-npo, want 'links'.

Manoman, hoe cringe (in het nederlands, beschamend) is die Martijn: "het liefst zou ik in jou willen zijn." Zeg dan gewoon dat je zin hebt in neuken. De man is zo enorm creepy (in het nederlands, eng), hier slaan alle rooie vlaggen uit. HAHA

[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 14-12-2024 23:30:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')