SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja wat een gast, aan de ene kant wel duidelijk dat je meteen zegt dat je iemand niet ziet zitten, maar aan de andere kant ook geen enkele moeite doen om een beetje fatsoenlijk elkaar te leren kennen en te ontdekken waarom de vrienden haar gekozen hebben. Maar ze weet wel meteen waar ze aan toe is en ik denk beter af zonder hem.quote:Op maandag 11 november 2024 23:22 schreef golfer het volgende:
Ik griezel van die Martijn in Portugal.
Hier moet ik dan weer enorm om lachen.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:00 schreef Vuvuzelala het volgende:
Volg het niet religeus maar m'n vriendin en ik liggen bijna elke aflevering wel ergens krom. Heerlijk ongemakkelijk of rare snuiters.
Inderdaad, wat een spraakwaterval. Maar een inhoudelijke vraag kon hij niet beantwoorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van zijn eigen leven sowieso dan, crisis, wat een fout figuur.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat we over een tijdje horen dat Martijn een acteur blijkt.
Ik raad je de podcast De Shitshow aan, hilarische duiding over tantramannetje Martijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat we over een tijdje horen dat Martijn een acteur blijkt.
Ah ff luisteren. Hij is wel enorm rolvast, dat is dan wel weer klasse. Zo'n jongen die overtuigd is van zijn verlichte zelf, maar ondertussen niet doorheeft gewoon een trend te leven.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik raad je de podcast De Shitshow aan, hilarische duiding over tantramannetje Martijn.
Ik snap het ook niet. Prima tv en zonder reclame.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:09 schreef Ace1 het volgende:
Waarom zo weinig kijkers hier op FoK? Dit is toch hetzelfde als B&B vol liefde?
Krissie
Kennelijk is het overgrote deel van de fokusers sowieso anti-npo, want 'links'.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Prima tv en zonder reclame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |