Hulloquote:
Hullo birdiemanquote:
We komen hier alleen maar voor de vogeltjesquote:Op maandag 11 november 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo speciaal voor de vogeltjes even terug gegaan naar het vorige topic.
In de vroege morgen wel. Maar meestal ben ik voor de vogels er zijn al hier.quote:Op maandag 11 november 2024 08:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We komen hier alleen maar voor de vogeltjes
Jij bent ook een vroege vogel.quote:Op maandag 11 november 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de vroege morgen wel. Maar meestal ben ik voor de vogels er zijn al hier.
De nieuwe van dit jaar pas over 40 jaarquote:Op maandag 11 november 2024 08:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan komen ze in 40+ - Memory Lane
Ik heb er zelf geen interesse voor. Maar daar zijn wel liefhebbers voor te vinden.quote:Op maandag 11 november 2024 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je over voor een oud Mahjongspel?
quote:
Schminkenquote:Op maandag 11 november 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]inderdaad. Heb alleen niet van die mooie gekleurde veren.
Dat is een optie heb lange haren die kan ik natuurlijk wel felle kleurtjes gevenquote:
Mijn vader had er een in de tuin.Het nachthok zat tegen het kamer raam aan, zo zagen wij altijd vogeltjes als wij binnen zatenquote:Op maandag 11 november 2024 09:10 schreef engine het volgende:
Waar m'n oma woonde hadden ze een volière. Gingen we altijd even langs als we gingen wandelen.
Goed ideequote:Op maandag 11 november 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een optie heb lange haren die kan ik natuurlijk wel felle kleurtjes geven
Dat is ook leukquote:Op maandag 11 november 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader had er een in de tuin.Het nachthok zat tegen het kamer raam aan, zo zagen wij altijd vogeltjes als wij binnen zaten
En in de schuur had hij postduiven. Daar heb ik dus nooit iets aangevonden. Ze krijgen altijd van die brokken druivensuiker, die vond ik dan wel lekkerquote:
Mijn vader had een aardappel bij de keuken deur liggen. Of als het mooi weer was een slang in de aanslag voor de kattenquote:Op maandag 11 november 2024 09:47 schreef drakin het volgende:
Wij hadden katten die soms erg mooie kleurige cadeautjes brachten
Buurman met voliere
Die buurman heeft nooit iets tegen onze katten gedaan. Wel de volière verstevigdquote:Op maandag 11 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader had een aardappel bij de keuken deur liggen. Of als het mooi weer was een slang in de aanslag voor de katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |