abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215557276
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dat zou zo maar eens kunnen.

Amen.

Blijf bidden voor het goede en voor de overwinning van de Heere Jezus Christus. O+ Want alleen in Hem zal je vrede vinden.

Dingen die we nu meemaken lijken ook beschreven te zijn in de Bijbel, ik voer hier dikwijls discussies over met vrienden.
Satan regeert nog steeds over de wereld, we blijven vechten voor het licht. Trump is een christenbroeder. Times are changing.
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:50:33 #202
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215557294
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
ik voer hier dikwijls discussies over met vrienden.
pi_215557300
Ah, vandaar dat de jood Zelenskyy weg moet.
pi_215557309
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Satan regeert nog steeds over de wereld, we blijven vechten voor het licht. Trump is een christenbroeder. Times are changing.
:')
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:53:10 #205
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215557316
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Leg eens uit hoe die vrede er volgens jou uit zou moeten zien? Ik hoor alleen maar een hoop geblaat, maak het eens concreet dan.
Oekraine dient weer neutraal te worden.
Al die Amerikaanse 'hulporganisaties' het land uit. Geen schimmige NGO's meer uit het westen. Geen toetreding van Oekraine (en Moldavie) tot de NAVO en niet tot de EU.
Oekraine als bufferstaat tussen west en oost. Tussen de EU en het Russische Rijk.
Geen onderdrukking van de Russische taal en de Russisch-talige bevolking. Eerherstel voor de Russische taal, voor de Russische cultuur, literatuur, muziek etc
Referenda houden in alle oblasten en bewoners zelf laten kiezen of ze bij Rusland of Oekraine willen horen.
Opheffen sancties tegen Rusland en tegen Russische inwoners.
Eerherstel voor de orthodoxe kerk
Erkenning dat Donetsk, Luhansk en Krim bij Rusland horen en dit niet meer terug proberen in te pikken. Referenda in Odessa en Kherson.
Een bufferzone zoals voorgesteld door Trump is ook een goed idee.
Vredesonderhandelingen in Istanbul is prima, maar zorg ervoor dat westerse oorlogshitsers als Brekebeen en Johnson daar wegblijven.
Verkiezingen
Mensen die kleurenrevoluties willen gaan maar een kleurboek met kleurpotloden bij de Action kopen, maar moeten wegblijven van de politiek en het westen moet ophouden de Russische beer te irriteren.

Om maar even iets te noemen.
En Zelensky is ruim over zijn houdbaarheidsdatum heen, de Oekrainers pruimen hem al lang niet meer. Eerlijke verkiezingen dienen er gehouden te worden in Kiev. Zonder USAids.
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:54:57 #206
pi_215557334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:48 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Amen. O+

Jensen twijfels of Trump oprecht genoeg is, maar ik hoop dat Trump bij de Heere blijft en Hem niet verlaat. De verleidingen zijn talrijk. Blijf bidden voor Trump dat hij op het Rechte Pad blijft wandelen. O+
pi_215557339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
:')
Uw koninkrijk kome, Uw wil geschiede, op aarde zoals in de hemel.
pi_215557348
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Al die Amerikaanse 'hulporganisaties' het land uit. Geen schimmige NGO's meer uit het westen. Geen toetreding van Oekraine (en Moldavie) tot de NAVO en niet tot de EU.
Oekraine als bufferstaat tussen west en oost. Tussen de EU en het Russische Rijk.
Geen onderdrukking van de Russische taal en de Russisch-talige bevolking. Eerherstel voor de Russische taal, voor de Russische cultuur, literatuur, muziek etc
Referenda houden in alle oblasten en bewoners zelf laten kiezen of ze bij Rusland of Oekraine willen horen.
Erkenning dat Donetsk, Luhansk en Krim bij Rusland horen en dit niet meer terug proberen in te pikken. Referenda in Odessa en Kherson.
Vredesonderhandelingen in Istanbul is prima, maar zorg ervoor dat westerse oorlogshitsers als Brekebeen en Johnson daar wegblijven.
Verkiezingen
Mensen die kleurenrevoluties willen gaan maar een kleurboek met kleurpotloden bij de Action kopen, maar moeten wegblijven van de politiek en het westen moet ophouden de Russische beer te irriteren.

En Zelensky is ruim over zijn houdbaarheidsdatum heen, de Oekrainers pruimen hem al lang niet meer. Eerlijke verkiezingen dienen er gehouden te worden in Kiev. Zonder USAids.
Allemaal zaken die voor Oekraïne onacceptabel zijn. Maar dat wist je vermoedelijk zelf ook al wel.
pi_215557358
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:55 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Uw koninkrijk kome, Uw wil geschiede, op aarde zoals in de hemel.
Ik ben zelf ook praktiserend christen ouwe reus.

Maar in dat licht zie ik niet hoe de wereld beter af is onder de knoet van debielen als Poetin en Trump.
  dinsdag 12 november 2024 @ 11:59:25 #210
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215557377
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Verkiezingen

Je vergeet wel iets essentieels: veiligheidsgaranties voor Oekraiene.
Alleen het woord van Rusland vind ik onvoldoende.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:00:49 #211
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215557393
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik ben zelf ook praktiserend christen ouwe reus.

Maar in dat licht zie ik niet hoe de wereld beter af is onder de knoet van debielen als Poetin en Trump.
Onder die van Trudeau, Rutte, en dat soort types valt ook wel wat aan te merken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215557413
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Onder die van Trudeau, Rutte, en dat soort types valt ook wel wat aan te merken.
Dat ontken ik toch ook nergens? Maar wij vallen niet gewapend een buurland binnen om het met geweld aan ons te onderwerpen, terwijl we de boel met de grond gelijk maken en de bevolking vermoorden, terroriseren en verkrachten. Of wel?
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:04:45 #213
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215557421
Trump de helden van de christenen, de man is een lopende schilderij van de Zeven Hoofdzonden
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:04:55 #214
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215557422
Wel grappig dat de mensen die vinden dat Oekraiene zich letterlijk dood moeten vechten vinden dat zij ethisch bezig zijn. Ik ga er namelijk van uit dat ze zelf ook wel weten dat het gewoon niet kan, we hebben de wapens niet, de manschappen niet, en ook niet écht de wil om een nucleaire oorlog te beginnen.

Het enige wat hen rest, en wat wél kan, is dat zij zelf naar Oekraiene gaan om dáár te vechten tegen Poetins troepen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:05:37 #215
pi_215557429
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 11:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je vergeet wel iets essentieels: veiligheidsgaranties voor Oekraiene.
Alleen het woord van Rusland vind ik onvoldoende.
Prima toevoeging.
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:06:24 #216
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215557438
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat ontken ik toch ook nergens? Maar wij vallen niet gewapend een buurland binnen om het met geweld aan ons te onderwerpen, terwijl we de boel met de grond gelijk maken en de bevolking vermoorden, terroriseren en verkrachten. Of wel?
Nee, en Rusland wel.
Wij scheppen alleen wel de voorwaarden dat dit gebeurt, continu. Van Oekraiene, tot aan Afghanistan, tot aan Syrie. Tot voor kort zag ik dat ook niet zo, maar we moeten af van de overtuiging dat wij beter, ethische, of zuiverder zijn. Dat zijn wij niet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:06:42 #217
pi_215557439
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat zijn eerder dienaren van de duivel. :{

Met hun trangender-agenda. Heel eng. -O-
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:07:24 #218
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215557442
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dat zijn eerder dienaren van de duivel. :{

Met hun trangender-agenda. Heel eng. -O-
Ook niet overdrijven he :P

We moeten toe naar een wereld - en we zien dat gebeuren - waarin de waarheid tussen die twee kampen in komt te liggen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:08:52 #219
pi_215557448
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
Wel grappig dat de mensen die vinden dat Oekraiene zich letterlijk dood moeten vechten vinden dat zij ethisch bezig zijn. Ik ga er namelijk van uit dat ze zelf ook wel weten dat het gewoon niet kan, we hebben de wapens niet, de manschappen niet, en ook niet écht de wil om een nucleaire oorlog te beginnen.

Het enige wat hen rest, en wat wél kan, is dat zij zelf naar Oekraiene gaan om dáár te vechten tegen Poetins troepen.
De mensen die ik persoonlijk ken die voor oorlog zijn, slaan nog geen deuk in een pakje boter met hun havermelk-drankjes. Dus daar heeft het leger echt niets aan. :')
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:10:10 #220
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215557453
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De mensen die ik persoonlijk ken die voor oorlog zijn, slaan nog geen deuk in een pakje boter met hun havermelk-drankjes. Dus daar heeft het leger echt niets aan. :')
Ben bang dat ze de Oekraieners vooral voor de voeten lopen :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:11:21 #221
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215557465
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De mensen die ik persoonlijk ken die voor oorlog zijn,
Zijn die mensen nu bij jou in de kamer of niet?
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:11:50 #222
pi_215557471
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:11 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zijn die mensen nu bij jou in de kamer of niet?
Nee dat niet.
Ik kom er wel eens over de vloer.
pi_215557472
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:04 schreef Momo het volgende:
Trump de helden van de christenen, de man is een lopende schilderij van de Zeven Hoofdzonden
Hij is beschoten, de rechtszaken tegenhem, heeft mensen opgelicht, 3 verschillende baby momma's, heeft veroordeelde rappers gratie verleend. Hij is de eerste officiële zwarte president van Amerika. Affirmative action Obama telt niet mee.

-edit- (zie mijn sig)
pi_215557476
Ik denk dat er niemand is die “voor oorlog” is. Ik ben ook niet voor oorlog. Maar ik zie ook wel in dat er geen alternatief is. Zo lang Rusland niet in z’n hok is geschopt, zal het een bedreiging zijn voor de stabiliteit van ons continent.
  dinsdag 12 november 2024 @ 12:15:32 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215557500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2024 12:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik denk dat er niemand is die “voor oorlog” is. Ik ben ook niet voor oorlog. Maar ik zie ook wel in dat er geen alternatief is. Zo lang Rusland niet in z’n hok is geschopt, zal het een bedreiging zijn voor de stabiliteit van ons continent.
Lol.
In ons eentje? De Fransen Turken, en Amerikanen gaan ons niet helpen.
Wordt dan lastig verhaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')