als je kijkt naar het ontwikkelingstraject van de Bradley ben ik benieuwd of ze hetzelfde soort fouten gaan maken als de Amerikanen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:04 schreef Nyamuk het volgende:
Zou hilarisch wezen als de Noord Koreanen er een kopie van bouwen
[ x ]
Dat ding is antiek.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
als je kijkt naar het ontwikkelingstraject van de Bradley ben ik benieuwd of ze hetzelfde soort fouten gaan maken als de Amerikanen
Ik heb vrienden in Oekraïne, kameraad. En ik ken Oekrainers hier.quote:
Ik geloof er niks vanquote:
Ja, en die vertellen je dat rus spreken in oekraine verboden is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in Oekraïne, kameraad. En ik ken Oekrainers hier.
En ik ben Sinterklaas.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 vrienden in Rusland.
Dus nee, dit is niet louter informatie van X.
Niet alle Oekrainers zijn blij met Zelensky. Dat is het beeld dat hier geschapen wordt, maar de werkelijkheid is heel wat weerbarstiger. En deze Oekrainers vrezen voor hun leven, niet vanwege de Russen, maar vanwege hun eigen regime. Kritiek op de regering daar kan je duur komen te staan. Oekraine is totaal geen democratie namelijk en mensenrechten bestaan daar nauwelijks. Waarom we deze dictatuur perse bij de EU willen snap ik dan ook totaal niet, het land voldoet werkelijk aan geen enkele EU-richtlijn. Geen enkele. Smerig corrupt Bandera-nest is het geworden. Ook door NGO's als USAid.
Ik ga dit de volgende keer dat ik hen zie nog eens exact navragen, maar ja die indruk kreeg ik wel (maar dat was meer vanwege verhalen op X).quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en die vertellen je dat rus spreken in oekraine verboden is.
Zijn toch je vrienden? Stuur gewoon ff aan appje. Dan hoef je ons niet zo lang in spanning te laten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ga dit de volgende keer dat ik hen zie nog eens exact navragen, maar ja die indruk kreeg ik wel (maar dat was meer vanwege verhalen op X).
Okequote:Op dinsdag 12 november 2024 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn toch je vrienden? Stuur gewoon ff aan appje. Dan hoef je ons niet zo lang in spanning te laten.
Uh huh.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ga dit de volgende keer dat ik hen zie nog eens exact navragen, maar ja die indruk kreeg ik wel
Russisch is uit de gratie geraakt. Oekraïners die beide talen spreken geven doorgaans de voorkeur aan Oekraïens en die omslag (ja ook in het conflictgebied) is vooral gekomen na de invasie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ga dit de volgende keer dat ik hen zie nog eens exact navragen, maar ja die indruk kreeg ik wel (maar dat was meer vanwege verhalen op X).
Zeg Vlad, wist je dat Oekraïne zelfs tijdens de oorlog minder corrupt aan het worden is?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 vrienden in Rusland.
Dus nee, dit is niet louter informatie van X.
Niet alle Oekrainers zijn blij met Zelensky. Dat is het beeld dat hier geschapen wordt, maar de werkelijkheid is heel wat weerbarstiger. En deze Oekrainers vrezen voor hun leven, niet vanwege de Russen, maar vanwege hun eigen regime. Kritiek op de regering daar kan je duur komen te staan. Oekraine is totaal geen democratie namelijk en mensenrechten bestaan daar nauwelijks. Waarom we deze dictatuur perse bij de EU willen snap ik dan ook totaal niet, het land voldoet werkelijk aan geen enkele EU-richtlijn. Geen enkele. Smerig corrupt Bandera-nest is het geworden. Ook door NGO's als USAid.
https://www.transparency.org/en/cpi/2023/index/ukrquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeg Vlad, wist je dat Oekraïne zelfs tijdens de oorlog minder corrupt aan het worden is?
Niet zo op de man, dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeg Vlad, wist je dat Oekraïne zelfs tijdens de oorlog minder corrupt aan het worden is?
Niet zo proberen te trollen, dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
Staan we al in Moskou? Ik begreep dat de Russen massaal werden gedood aldaar.
Wanneer kunnen we festivals organiseren op het rode plein?
Wie hier doet dat troll?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom doet iedereen alsof Oekraine een soort perfecte democratie is, zoals Zwitserland?
Zeg dat maar tegen sommigen in dit topic en de staatsmedia.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet zo proberen te trollen, dat is niet nodig.
Alleen doet niemand dat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
https://www.transparency.org/en/cpi/2023/index/ukr
Ethiopie is minder corrupt dan Oekraine.![]()
Gambia is minder corrupt.
Ja Oekraine moet direct bij de EU komen dus.![]()
Misschien Gambia ook maar vragen dan.![]()
![]()
![]()
En nee, dit is geen Russische website. Gewoon eerste resultaat via duckduck zoekmachine.
Waarom doet iedereen alsof Oekraine een soort perfecte democratie is, zoals Zwitserland? Het is er dus beroerder dan Gambia en Ethiopie.
Er is hier nooit iemand geweest die heeft gezegd dat Oekraïe niet corrupt is, want dat is het duidelijk. Er wordt gezegd dat Oekraïne (meetbaar) minder corrupt aan het worden is - zie de stijgende trend in de grafiek - en sowieso al een grote afstand van je geliefde Rusland heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
https://www.transparency.org/en/cpi/2023/index/ukr
Ethiopie is minder corrupt dan Oekraine.![]()
Gambia is minder corrupt.
Ja Oekraine moet direct bij de EU komen dus.![]()
Misschien Gambia ook maar vragen dan.![]()
![]()
![]()
En nee, dit is geen Russische website. Gewoon eerste resultaat via duckduck zoekmachine.
Waarom doet iedereen alsof Oekraine een soort perfecte democratie is, zoals Zwitserland? Het is er dus beroerder dan Gambia en Ethiopie.
Nu je het zegt, vandaag/gisteren wel weer een record.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
Staan we al in Moskou? Ik begreep dat de Russen massaal werden gedood aldaar.
Wanneer kunnen we festivals organiseren op het rode plein?
Dank je.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo op de man, dat is niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |