SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Was ik eerst behoorlijk op tegen, maar nu zo onderhand zou het me weer minder boeien. Tijden veranderen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan prima!![]()
Maar een donkere James Bond daarbij denk ik dan weer, gaat dat passen?![]()
Samequote:Op zondag 10 november 2024 21:31 schreef devzero het volgende:
Ik had bijna gekaapt, zo lang duurde het![]()
Not my x-menquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 21:31 schreef devzero het volgende:
Ik had bijna gekaapt, zo lang duurde hetIk kaap, jij kaapt, wij kapenquote:
James Bond is onderhand meer een schuilnaam voor een erg goede geheim agent i.p.v. een specifiek personage.
Lieten ze hem trouwens ook echt dood gaan in 1 van de laatste films? Ik had zoiets meegekregen.![]()
James Bond never diesquote:Op zondag 10 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
James Bond is onderhand meer een schuilnaam voor een erg goede geheim agent i.p.v. een specifiek personage.
Lieten ze hem trouwens ook echt dood gaan in 1 van de laatste films? Ik had zoiets meegekregen.
Lach met een schone bips![]()
Ja ach, die jongere X-Men zie ik ook totaal los van de originele figuren.quote:
Veel daarvan zijn erg goede acteurs die de rol erg goed kunnen spelen, maar het heeft niets te maken met wat er in de eerdere films allemaal gebeurde (dus later in de tijdlijn), in mijn ogen.![]()
Moet wel dan weer zeggen dat "the boys" en ook "Gen Z" best wel goed geslaagde series zijn daarop doorgegaan.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, die jongere X-Men zie ik ook totaal los van de originele figuren.
Veel daarvan zijn erg goede acteurs die de rol erg goed kunnen spelen, maar het heeft niets te maken met wat er in de eerdere films allemaal gebeurde (dus later in de tijdlijn), in mijn ogen.Lach met een schone bips![]()
Volgens mij is dat wel de Lore in de film serie, dat de naam en nummer van James Bond word overgegeven van agent tot agent en meer een titel is dan een specifiek persoon.quote:Op zondag 10 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
Lieten ze hem trouwens ook echt dood gaan in 1 van de laatste films? Ik had zoiets meegekregen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoor ik idd wel vaker!quote:Op zondag 10 november 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet wel dan weer zeggen dat "the boys" en ook "Gen Z" best wel goed geslaagde series zijn daarop doorgegaan.Misschien ook maar een keer kijken dan.
![]()
Het is lomp, en daarom weet ik nu al dat jij dat gaat waarderen. Net als the peacemaker. Dat zijn wel echt jouw dingenquote:Op zondag 10 november 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoor ik idd wel vaker!Misschien ook maar een keer kijken dan.
Lach met een schone bips![]()
Ik heb ooit een auto gereden een paar jaar die een nummerplaat had die begon met JB-002 wat ik altijd las als James Bond 002. Weet niet eens meer de laatste letter van dat kenteken
Whehehe!quote:Op zondag 10 november 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is lomp, en daarom weet ik nu al dat jij dat gaat waarderen. Net als the peacemaker. Dat zijn wel echt jouw dingen![]()
![]()
Q?quote:Op zondag 10 november 2024 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ooit een auto gereden een paar jaar die een nummerplaat had die begon met JB-002 wat ik altijd las als James Bond 002. Weet niet eens meer de laatste letter van dat kentekenLach met een schone bips![]()
Ben al bang voor de x-men in de mcu na wat ze de laatste jaren in de comics allemaal doen is eigenlijk te laat gebeurd. ice-man zijn we sowieso kwijt aan de rainbow als hij in de reboot zit. De nieuwe origin van Nightcrawler zie ik ook al wel gebeuren etc.quote:Op zondag 10 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, die jongere X-Men zie ik ook totaal los van de originele figuren.
Veel daarvan zijn erg goede acteurs die de rol erg goed kunnen spelen, maar het heeft niets te maken met wat er in de eerdere films allemaal gebeurde (dus later in de tijdlijn), in mijn ogen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach, we hebben Gambit eindelijk!quote:Op zondag 10 november 2024 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben al bang voor de x-men in de mcu na wat ze de laatste jaren in de comics allemaal doen is eigenlijk te laat gebeurd. ice-man zijn we sowieso kwijt aan de rainbow als hij in de reboot zit. De nieuwe origin van Nightcrawler zie ik ook al wel gebeuren etc.
Met z'n dikke plofkop!![]()
![]()
Sean Connery en ook David Craig zijn in mijn ogen wel de beste James geweest.quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[ [url=https://resizing.flixster.com/u_5hP4rBbeXyKowtdQJIylBWljo=/fit-in/705x460/v2/https://resizing.flixster(...)h9_ai.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor velen is dit ook echt een James Bond film, gezien de historie van deze personage.Lach met een schone bips![]()
It is Rock, The Rock!quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[ [url=https://resizing.flixster.com/u_5hP4rBbeXyKowtdQJIylBWljo=/fit-in/705x460/v2/https://resizing.flixster(...)h9_ai.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor velen is dit ook echt een James Bond film, gezien de historie van deze personage.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hehe hoop op een andere Gambit niet tatum Gambit maar in deze tijden zou hij in de films wel als een loops hondje achter Rogue aanlopen de comic schrijvers van nú begrijpen dat personage al totaal niet.quote:Op zondag 10 november 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, we hebben Gambit eindelijk!
Met z'n dikke plofkop!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: