SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is natuurlijk een optiequote:Op zondag 10 november 2024 19:40 schreef AardappelSchotel het volgende: Of @:MizzezAmy neemt gewoon haar persoonlijke AardappelSchotel mee
![]()
En als er dan een enge man komt jaag je hem weg
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Denk dat je drukker bent de vrouwen van zijn lijf te meppenquote:Op zondag 10 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een optie
En als er dan een enge man komt jaag je hem weg
Lach met een schone bips![]()
Sowieso, er kan maar één rare man tegelijk bij jou in de buurt zijnquote:Op zondag 10 november 2024 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een optie
En als er dan een enge man komt jaag je hem weg![]()
Nou, in Bali voelde ik me wel weer even de jonge god van weleerquote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat je drukker bent de vrouwen van zijn lijf te meppen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2024 19:46:08 ]![]()
Ja die kans acht ik ook wel aanwezigquote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat je drukker bent de vrouwen van zijn lijf te meppen
Ik kies er voor om dit niet als een belediging op te vatten
Daar ben ik dan nog nooit geweest. Ja 2 dagen omdat kapot vliegtuig.quote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, in Bali voelde ik me wel weer even de jonge god van weleerLach met een schone bips![]()
Geen DTS meet dusquote:Op zondag 10 november 2024 19:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, er kan maar één rare man tegelijk bij jou in de buurt zijn
Hoezo alle vrouwen komen op hem af, niet op jouquote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja die kans acht ik ook wel aanwezig
Ik kies er voor om dit niet als een belediging op te vatten
Lach met een schone bips![]()
Die vrouwen pest ik schijnbaar toch gewoon wegquote:Op zondag 10 november 2024 19:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoezo alle vrouwen komen op hem af, niet op jou![]()
![]()
Geef me die gave!quote:Op zondag 10 november 2024 19:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die vrouwen pest ik schijnbaar toch gewoon wegLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: