Waar ontken ik precies dat het jodenhaat is lieverd?quote:Op zondag 10 november 2024 21:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ontkennen dat het jodenhaat is maar dan wel met een Anne Frank avater komen aanzetten… tsja
Voor de nuancequote:
Ik veroordeel het geweld tegen onschuldige Joodse bezoekers aan Amsterdam, maar er zaten in die groep dus blijkbaar ook lui die zichzelf ook niet onbetuigd lieten. Dan is de volledige slachtofferrol ietwat misplaatstquote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij wil het niet weten, hij wil het narratief omdraaien. De joden zijn de agressoren en de scooterjongeren verdedigen hun stad.
Klopt, maar daar maken ze het moslimtuig niet heilig en hier wel.quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar er zijn genoeg steden die nog een veel groter shithole zijn dan Amsterdam
quote:Op zondag 10 november 2024 17:31 schreef Zoddie het volgende:
Op Reddit noemden ze de NOS al rechts pro-Israel nieuws.
Dat is het probleem bij links.
Als je zo ver links bent, dan zien ze iemand die iets minder ver links is al als rechts.
Of je bent zo extreem links als hun, of anders ben je de vijand en dan ben je domrechts. Ook al vind je jezelf links.
Links vreet zichzelf op.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En het gekke is dat de PVV daar dus ook aan mee doet.
Snap jij het nog?
'Neuzen' staat voor joden.
En de neus van Clairy Polak (een joodse) willen afhakken is echt een heel vreemde uitspraak.
En dat is van Martin Bosma. Een echte oudgediende PVVer. Nu onze Kamervoorzitter.
2009. Aldus google. Welke grappen maakte jij allemaal in 2009?quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
En de neus van Clairy Polak (een joodse) willen afhakken is echt een heel vreemde uitspraak.
En dat is van Martin Bosma. Een echte oudgediende PVVer. Nu onze Kamervoorzitter.
Nou ga eens een half uurtje in de buitenwijken van Londen, Milaan, Napels of Lissabon lopen zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, maar daar maken ze het moslimtuig niet heilig en hier wel.
Ik snap het, je stelt alleen maar vragen.quote:Op zondag 10 november 2024 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik veroordeel het geweld tegen onschuldige Joodse bezoekers aan Amsterdam, maar er zaten in die groep dus blijkbaar ook lui die zichzelf ook niet onbetuigd lieten. Dan is de volledige slachtofferrol ietwat misplaatst
Daar stikt het ervan ja, maar de regering daar maakt ze niet heilig.quote:Op zondag 10 november 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou ga eens een half uurtje in de buitenwijken van Londen, Milaan, Napels of Lissabon lopen zou ik zeggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
Keur het geweld en de aantoonbare jodenhaat dan toch gewoon af in plaats van het perspectief proberen te draaien. Keur af dat er om paspoorten worden gevraagd, keur het af dat ze kopschoppen op iemand op de grond ligt, keur het af dat er continu met kankerjood wordt gescholden.. zo moeilijk is het niet. En nee niet alle israeliers zijn lievertjes, maar je moet we serieus omgaan met antisemitisme te veroordelen, en dat lijken veel mensen plots te vergeten.quote:Op zondag 10 november 2024 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik veroordeel het geweld tegen onschuldige Joodse bezoekers aan Amsterdam, maar er zaten in die groep dus blijkbaar ook lui die zichzelf ook niet onbetuigd lieten. Dan is de volledige slachtofferrol ietwat misplaatst
Het gaat wél over moslims want ( veel te veel van hen ) die gedragen zich hier als tuig en degene onder die dit niet doen zullen in de meeste gevallen dit goedpraten. Het hemd is in zeer hoge mate nader dan de rok voor moslims.quote:Op zondag 10 november 2024 20:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het vraagstuk is groter en gaat niet over moslims maar over tuig: wie is er eigenlijk de baas op straat?
Het begint er namelijk op te lijken dat dit niet de politie is of gaat zijn de komende tijd.
Ik zit hier letterlijk te typen terwijl crimineel tuig net voor de tweede keer binnen twee dagen de gevel heeft proberen op te blazen van mijn (net zo criminele) buurjongen. De eerste keer vergisten ze zich in het huis, de politie weet waar ze eigenlijk hadden moeten zijn, maar ze hebben de mensen niet om het in de gaten te houden.
Dit haalt hier het nieuws niet eens meer.
Dat is de essentie.quote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Keur het geweld en de aantoonbare jodenhaat dan toch gewoon af in plaats van het perspectief proberen te draaien. Keur af dat er om paspoorten worden gevraagd, keur het af dat ze kopschoppen op iemand op de grond ligt, keur het af dat er continu met kankerjood wordt gescholden.. zo moeilijk is het niet. En nee niet alle israeliers zijn lievertjes, maar je moet we serieus omgaan met antisemitisme te veroordelen, en dat lijken veel mensen plots te vergeten.
Ja. Toen was dat allemaal prima of zo? Je bevestigt hier dat we al heel lang dit probleem hebben.quote:Op zondag 10 november 2024 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
2009. Aldus google. Welke grappen maakte jij allemaal in 2009?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |