Tijdens corona waren ze anders muisstil.quote:Op zondag 10 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Gaat Amnesty straks weer janken natuurlijk dat er te hard wordt ingegrepen.
Die heeft totaal geen respect voor de rechtsstaat. En maar miepen 'ja maar m'n demonstratierecht'.quote:
Wellicht mis ik iets op de foto, maar ik snap het dilemma niet.quote:
Zal mij benieuwen wat er met die 20 gebeurt. Wat denken jullie, enkeltje Amsterdam-Noord?quote:De politie heeft al zeker 20 demonstranten opgepakt. De demonstranten die er nog staan, worden ingesloten door de agenten. Bron
Staat daar een bajes?quote:Op zondag 10 november 2024 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat er met die 20 gebeurt. Wat denken jullie, enkeltje Amsterdam-Noord?
Ja, ze moeten even laten zien dat ze iets kunnen. Dit zootje kunnen ze wel arresteren.quote:
Wat zou jij willen?quote:Op zondag 10 november 2024 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat er met die 20 gebeurt. Wat denken jullie, enkeltje Amsterdam-Noord?
De ideale vrouwquote:Op zondag 10 november 2024 14:44 schreef Jippie het volgende:
Jongens en meisjes ik veeg sneller dan jullie kunnen typen, hou de discussie fatsoenlijk.
Nee, daar worden ze steeds afgezet, om vervolgens terug te lopen naar het centrum waardoor het riedeltje van voor af aan begint.quote:
Op z'n minst gegevens noteren. Kan identiteit niet worden bewezen, dan sowieso meenemen naar het bureau.quote:
Lolquote:Op zondag 10 november 2024 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, daar worden ze steeds afgezet, om vervolgens terug te lopen naar het centrum waardoor het riedeltje van voor af aan begint.
Niks joh. Niet eens een foei-gesprek.quote:Op zondag 10 november 2024 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ze ergens buiten de stad gedropt worden, dan noteren ze sowieso gegevensquote:Op zondag 10 november 2024 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op z'n minst gegevens noteren. Kan identiteit niet worden bewezen, dan sowieso meenemen naar het bureau.
quote:Op zondag 10 november 2024 14:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Oppakken en uitzetten ergens op de Veluwe. Uiteraard zonder telefoon of pinpas.
De vorige keer zijn ze in Amsterdam-Noord afgezet zonder gegevens te noteren.quote:Op zondag 10 november 2024 14:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ze ergens buiten de stad gedropt worden, dan noteren ze sowieso gegevens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |