Een deel lijkt zich ook te verplaatsen?quote:Op zondag 10 november 2024 14:32 schreef Gia het volgende:
De palestijnse vlaggen zijn weg bij de demonstratie. Goede zaak!
Denk dat ze gehoor geven aan de vraag de dam te verlaten.quote:Op zondag 10 november 2024 14:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een deel lijkt zich ook te verplaatsen?
beschamend idd. Nul grip op de situatiequote:Op zondag 10 november 2024 14:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu zet je jezelf als stad echt te kijk.
RIP busjes.quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Er komen flink wat politiebusjes aanrijden op de dam op dit moment.
Ik hang dan even mijn Palestijnse op (centrum) hoog en zichtbaar,quote:Op zondag 10 november 2024 14:32 schreef Gia het volgende:
De palestijnse vlaggen zijn weg bij de demonstratie. Goede zaak!
Die heb jij ook niet. Ook geen moreel kompas. Niet eens een autonome cognitieve capaciteit om zelf na te denken.quote:Op zondag 10 november 2024 14:26 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
lekker lukraak wat feces braken omdat je geen argumenten hebt![]()
Hoe voelt het, die zionistische dildo in je anus?
De schijnheilige die anderen uitmaakt voor schijnheiligen. Moet niet gekker worden hierquote:Op zondag 10 november 2024 14:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die heb jij ook niet. Ook geen moreel kompas. Niet eens een autonome cognitieve capaciteit om zelf na te denken.
Alles wat je hebt is een eeuwenoud boek dat je vertelt hoe je moet leven omdat je anders voor altijd zult branden in de hel.
Daarom je tribalisme en je schijnheilige zorgen over gedode kinderen en andere slachtoffers; die interesseren je niet. Je veinst dat het je interesseert omdat dat van een boek moet. Betreft het kinderen en andere slachtoffers van een ander, of geen boek, ben je in geen velden of wegen te zien, omdat dat je zielenheil niet raakt.
Je verdere terminologie, 'schatje', 'dildo', bewijst verder hoe moreel dat kompas is wanneer je handelt met ketters: daar mag je inderdaad mee doen wat je wil. Van het boek.
Dat is heel je ethisch kader.
En daarom neem ik je, en je mede-tribalisten, niet serieus.
Die zijn voor de demonstranten om op te staan.quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef R-woud93 het volgende:
Er komen flink wat politiebusjes aanrijden op de dam op dit moment.
Tot op heden ben ik consequent geweest... Dat weet je ook, anders bleef het niet bij deze simplistische reactie op een betoog waarvan je diep van binnen weet dat het klopt.quote:Op zondag 10 november 2024 14:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
De schijnheilige die anderen uitmaakt voor schijnheiligen. Moet niet gekker worden hier
Tijdens corona waren ze anders muisstil.quote:Op zondag 10 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Gaat Amnesty straks weer janken natuurlijk dat er te hard wordt ingegrepen.
Die heeft totaal geen respect voor de rechtsstaat. En maar miepen 'ja maar m'n demonstratierecht'.quote:
Wellicht mis ik iets op de foto, maar ik snap het dilemma niet.quote:
Zal mij benieuwen wat er met die 20 gebeurt. Wat denken jullie, enkeltje Amsterdam-Noord?quote:De politie heeft al zeker 20 demonstranten opgepakt. De demonstranten die er nog staan, worden ingesloten door de agenten. Bron
Staat daar een bajes?quote:Op zondag 10 november 2024 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat er met die 20 gebeurt. Wat denken jullie, enkeltje Amsterdam-Noord?
Ja, ze moeten even laten zien dat ze iets kunnen. Dit zootje kunnen ze wel arresteren.quote:
Wat zou jij willen?quote:Op zondag 10 november 2024 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen wat er met die 20 gebeurt. Wat denken jullie, enkeltje Amsterdam-Noord?
De ideale vrouwquote:Op zondag 10 november 2024 14:44 schreef Jippie het volgende:
Jongens en meisjes ik veeg sneller dan jullie kunnen typen, hou de discussie fatsoenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |