Het onrafelen van het geheim, waar Lukas Kyle mee bezig is, doet mij ook terugkomen, ik wil weten wat erachter zit en of m'n (non-spoiler) vermoedens kloppen.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:51 schreef superniger het volgende:
Silo is inderdaad traag.
Alleen Lucas zijn verhaallijn is interessant.
Klopt, vooral Juliettes verhaal hadden ze in één aflevering kunnen stoppen.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het tweede seizoen van Silo valt tot nu toe helaas nogal tegen, het is een slow drip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door superniger op 10-01-2025 15:48:06 ]
had dit helemaal gemist johquote:Op maandag 16 december 2024 15:15 schreef Aether het volgende:
'Silo' Renewed for Third and Fourth Seasons
https://forums.macrumors.(...)rth-seasons.2445540/
Ik heb de boeken maar gekochtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:06 schreef wolfrolf het volgende:
Aflevering 9 is wel erg vet.
Maar ik wil meer veel veel meer informatie hebben verdomme
Ik zie alles perfect. Niet in een fel verlichte ruimte kijken en je tv/monitor instellingen nakijken. helderheid en contrast en zulks.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:00 schreef Rozenbloem het volgende:
Ik vind Silo ook erg traag. En kan aan mij liggen, maar ik vind het echt te donker soms en dan zie ik het moeilijk allemaal
En t wordt alleen maar beterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:49 schreef SamCooke het volgende:
2e seizoen van Severance is wel heerlijk begonnen.
Inderdaad. Aflevering 4quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |