quote:Op zondag 10 november 2024 13:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ds-uitzagen-bedreigd
Nu wel in de krant. Ook afgelopen nacht Joden of mensen die er Joods uitzien bedreigd.
Zo blij dat mijn grootouders deze wanpraktijken niet meer hoeven mee te krijgen...quote:Ook afgelopen nacht hebben zich weer incidenten voorgedaan waarbij mensen die er joods uitzagen hun paspoort moesten laten zien en bedreigd werden. „De redeloosheid van wat er is gebeurd was gigantisch.
Ik zou me verlagen tot het niveau van de lieden die ik bestrijd, enkel door het gebruik van een normaal Nederlands woordje, dat dan volgens sommigen een bepaalde connotatie zou hebben?quote:Op zondag 10 november 2024 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"Deportatie" heeft een connotatie. Alsjeblieft, verlaag je niet tot het niveau van de lieden die je bestrijdt.
Ja maar als het Echte Volk "dingen in eigen hand neemt" zoals in Engeland dan zitten zij ook opgesloten en dat zou te eerlijk zijn voor sommigenquote:Op zondag 10 november 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien gewoon straffen voor bepaalde uitspraken of deelnemen aan terroristische organisaties? Waarom discrimineren op basis van etniciteit of geloof? Pas het wetboek gelijk toe voor iedereen.
rijp voor de ggzquote:Op zondag 10 november 2024 13:35 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Niks p0grOm.
Dit zijn geen verdelievende joden van 1945, dit zijn agressieve haatdragende genocidale Israëlische kindermoordenaars die Amsterdam onveilig kwamen maken en vandaliseren.
Ik wens ze erger toe dan een pogrom.
Alle lof voor onze Marokkaanse Amsterdammers.
Laat die kindermoordernaars zwemmen in onze kanalen.
Oh en voor de bukkende bottoms hier die zo pro -Israel zijn,
Die hooligans hebben in Jerusalem een Nederlandse vlag verbrand, zie social media.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 10 november 2024 13:35 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Niks p0grOm.
Dit zijn geen verdelievende joden van 1945, dit zijn agressieve haatdragende genocidale Israëlische kindermoordenaars die Amsterdam onveilig kwamen maken en vandaliseren.
Die hooligans hebben in Jerusalem een Nederlandse vlag verbrand, zie social media.
Idem.quote:Op zondag 10 november 2024 13:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Zo blij dat mijn grootouders deze wanpraktijken niet meer hoeven mee te krijgen...
"Als hunnie Arabisch spreken dan mag ik deportaties plannen"quote:Op zondag 10 november 2024 13:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zou me verlagen tot het niveau van de lieden die ik bestrijd, enkel door het gebruik van een normaal Nederlands woordje, dat dan volgens sommigen een bepaalde connotatie zou hebben?
Er zijn zoveel woorden en uitdrukkingen met een bepaalde connotatie. "Insjallah" en "Allahoe akbar" bijvoorbeeld zijn hele besmette termen, die elke dag door échte moslims (ook door degenen die zeggen niet islamofascistisch te zijn) schijnen te worden gebezigd. Maar daar hoor ik je ook niet over.
Volgens mij heb jij je prioriteiten niet helemaal op orde.
Laat je nakijken, je medicatie moet opgehoogd.quote:Op zondag 10 november 2024 13:35 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Niks p0grOm.
Zit er dik in.quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef MissButterflyy het volgende:
‘Ik ga wel even op de dam kijken’
En
‘Wat de andere demonstranten gaan doen weet ik niet ‘ zegt genoeg.
Dikke kans dat het een onrustige middag wordt op de Dam.
Letterlijk een dubieuze gefotoshopte foto van één persoon.quote:Op zondag 10 november 2024 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over 'final solutions' gesproken, heb jij dit ondertussen al afgekeurd?
[ afbeelding ]
Volgens mij worden er duidelijke criteria genoemd.quote:Op zondag 10 november 2024 13:31 schreef probeer het volgende:
Oh cool, we zijn alweer bij het "uitzetten!" deel van de 'discussie' beland.
Daar komen vast geen voorwaarden en toetsingen bij kijken.
Hmm raar. Er waren hier namelijk alleen maar Israëlische voetbalsupporters. Bijzonder bloedsprookje dat je dus ophoest.quote:Op zondag 10 november 2024 13:35 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Niks p0grOm.
Ik mag toch hopen dat ze die gek gelijk een gebiedsverbod gegeven hebben?quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef MissButterflyy het volgende:
‘Ik ga wel even op de dam kijken’
En
‘Wat de andere demonstranten gaan doen weet ik niet ‘ zegt genoeg.
Dikke kans dat het een onrustige middag wordt op de Dam.
Boeieh!! Je mag met je eigen vlag doen wat je zelf wilt.quote:Op zondag 10 november 2024 13:35 schreef GeerttreeG het volgende:
Er staat nog een vraag voor je open:quote:Op zondag 10 november 2024 13:40 schreef moby_jones het volgende:
[..]
"Als hunnie Arabisch spreken dan mag ik deportaties plannen"
quote:Op zondag 10 november 2024 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over 'final solutions' gesproken, heb jij dit ondertussen al afgekeurd?
[ afbeelding ]
Pisraël? Als je de namen van landen al niet op een normale manier kunt schrijven, blijf dan weg.quote:Op zondag 10 november 2024 13:42 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Letterlijk een dubieuze gefotoshopte foto van één persoon.
Meanwhile in Pisrael:"
"Laten we de General's plan invoeren"
en
Flikker toch een eind op IDF clown.
De meeste supporters zijn ex-IDF of IDF reservisten (zoals bijna iedereen daar). Daarnaast ging de Mossad ook mee, die dan ook eens onze onafhankelijke pers zaten te bedreigen:quote:Op zondag 10 november 2024 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij worden er duidelijke criteria genoemd.
[..]
Hmm raar. Er waren hier namelijk alleen maar Israëlische voetbalsupporters. Bijzonder bloedsprookje dat je dus ophoest.
Maar dat geeft de sla graag-rechters uit andere landen niet het recht om die vervelende gasten in elkaar te meppen, want het geweldsmonopolie in ons land ligt nog altijd bij onze politie.quote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef GeerttreeG het volgende:
voor alle kastzionisten hier die denken dat die Israelische kindermoordenaars het beste hebben voor Nederland
als hij straks met gezichtsbescherming over straat loopt herkennen ze hem toch nietquote:Op zondag 10 november 2024 13:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze die gek gelijk een gebiedsverbod gegeven hebben?
Kijk damens en heren, een kastzionist.quote:Op zondag 10 november 2024 13:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Boeieh!! Je mag met je eigen vlag doen wat je zelf wilt.
quote:Op zondag 10 november 2024 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij worden er duidelijke criteria genoemd.
[..]
Hmm raar. Er waren hier namelijk alleen maar Israëlische voetbalsupporters. Bijzonder bloedsprookje dat je dus ophoest.
Ik gok dat dat dan ietwat opgerekt moet worden, nietwaar? Dat 'racistisch en/of antisemitisch geweld' toegevoegd moet worden?quote:https://www.rijksoverheid(...)liteit-door-overheid
U bent veroordeeld voor een misdrijf gericht tegen de belangen of de veiligheid van het Koninkrijk. Bijvoorbeeld een oorlogsmisdrijf of een terroristisch misdrijf. Uw Nederlanderschap kan in dit geval alleen worden ingetrokken als u niet staatloos wordt.
Het zal je misschien verbazen, maar niet iedereen boeit het als een vlag verbrand wordt. De meeste Nederlanders halen hier hun schouders over op.quote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef GeerttreeG het volgende:
voor alle kastzionisten hier die denken dat die Israelische kindermoordenaars het beste hebben voor Nederland
Dat zeker, maar dat gaf ik in een eerdere post ook duidelijk aan.quote:Op zondag 10 november 2024 13:46 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat dat dan ietwat opgerekt moet worden, nietwaar?
Nou, mail Dilan je idee. Wellicht doet ze er wat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |