Ja, ik had niet verwacht dat je er zo snel doorheen zou gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef Strani het volgende:
Ik ga wel zo afhaken trouwens, de lijntjes zijn op.
Nee ik ook niet, ben er ook een beetje van geschrokkenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik had niet verwacht dat je er zo snel doorheen zou gaan.
Nou niet zo kritisch doen hequote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
Oh ik zie het al, Manel. Ik denk niet dat ik per se daar op hoef te wachten
Kan gebeuren maat. Het overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ben er ook een beetje van geschrokken
Mooi! Maar niet zo mooi als het origineel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef NailQueen het volgende:
De cover wilde ik ook even laten zien. Dit heb ik live mogen meemaken
Ja precies. Ik doe het verder rustig aan hoor. Nog twee of drie voor het slapen gaan en verder alleen kalmerende middelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat. Het overkomt ons allemaal wel eens.
Dat klinkt als een wijs besluit! Je hebt hier vaker mee gedealt, dat merk ik welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik doe het verder rustig aan hoor. Nog twee of drie voor het slapen gaan en verder alleen kalmerende middelen
Wat is er in Rotterdam dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
Meneertje Rybak komt in september optreden in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |