wat had Zoe in Italie te zoeken?quote:Op zondag 10 november 2024 00:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oh was 2018 trouwens, dit was echt een heel goede inzending. Ging Zoe dit afkraken en wonnen die robot mutsen.
Is wel vaker zo dat oud kandidaten daarna jurylid zijn in een nationale selectie ergens anders.quote:
Het is gewelddadig liefelijkquote:
Voorbeeld: Mans in... ja waar niet eigenlijk?quote:Op zondag 10 november 2024 00:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Is wel vaker zo dat oud kandidaten daarna jurylid zijn in een nationale selectie ergens anders.
Dat had ik niet van haar verwachtquote:Op zondag 10 november 2024 00:46 schreef Momo het volgende:
Oh was 2018 trouwens, dit was echt een heel goede inzending. Ging Zoe dit afkraken en wonnen die robot mutsen
Moet je dit eens luisteren en dan dat robot nummerquote:Op zondag 10 november 2024 00:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat had ik niet van haar verwacht
Mooi liedje. Bijzonder dat dit verloor van de robotjes.quote:Op zondag 10 november 2024 00:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet je dit eens luisteren en dan dat robot nummer
Ze hebben een reactievideo gedaan voor Montenegro. Hij ziet er nog goed uit maar wel iets magerquote:
En hij gaf ook punten bij een voorrondequote:Op zondag 2 maart 2025 00:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben een reactievideo gedaan voor Montenegro. Hij ziet er nog goed uit maar wel iets mager
Omdat de knappe prins veel beter wasquote:Op zondag 2 maart 2025 00:29 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe kon dit nou niet gewonnen hebben?
Ik ga sowieso rellenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:41 schreef NailQueen het volgende:
Als dit volgende week niet wint ga ik rellen
Het voelt een beetje alsof ze elk jaar wel een Medina naar de finale laten gaan om de finale net iets diverser te maken. Het is toch altijd wel kansloos :x Zo stom dat Kaj hetzelfde lot ondergaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 00:50 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk komt Medina ook nog een keer terug!
Een van mijn all-time favorites opa'squote:Op zondag 2 maart 2025 01:01 schreef BillDauterive het volgende:
Is dit jouw all-time favorite, @:NailQueen?
Meld me gelijk af, want ik moet rond die tijd een bepaald subforum in het gareel houden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa Allora Toetertjes! Het is alweer even geleden dus we zijn weer terug met de Random Afterparty!![]()
![]()
Een avondje met songfestivalhits waar jij zin in hebt. Dit mag van alles zijn. Van Erika Vikman tot Lenny Kuhr en van The Herreys tot Lordi. U vraagt, wij draaien! De room gaat open om 21.30 uur
@:ESF1Gamer
@:molloot200
@:Fred_B
@:Koen66
@:sportfreak
@:usagi414
@:Guanabana
@:koffieleuk
@:H_T
@:BillDauterive
@:NailQueen
@:Sableheart
Nou ik heb inderdaad wel even een lijntje nodig nu. @BillDauterive leg jij ze klaar?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Voor onze speciale gast @:Strani hebben we ook een mooie spaanse inzending in de planning. We moeten hem ook even tevreden houden
Ik was je al voor!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb inderdaad wel even een lijntje nodig nu. @:billdauterive leg jij ze klaar?
Nice. Dat zijn de betere partiesquote:
Oef, ik doe niet aan vodka. Is dat erg?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice. Dat zijn de betere partiesVodka erbij en een sigaartje en we kunnen weer twee liedjes door.
Ik zit net aan de aperol spritz. Dus gooi het er maar door heen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oef, ik doe niet aan vodka. Is dat erg?
Misschien @:NailQueen wel.
Dat heb je al minimaal 5x eerder gezegd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou ik wel bij een karaoke doen. Ookal kan ik geen enkele woord meezingen
Dan weet je dat ik het echt wilquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb je al minimaal 5x eerder gezegd.
Lucky you!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef Strani het volgende:
Oh ja van deze dames heeft er één een huis in m'n dorp.
Is dat de reden dat je geen fan van Noren bent?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef Strani het volgende:
Oh ja van deze dames heeft er één een huis in m'n dorp.
Slechts één van de vele!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je geen fan van Noren bent?
hier krijgen we het wel warm vanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:48 schreef NailQueen het volgende:
Een nieuwkomer in de afterparty. Welkom Dolly Style!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |