SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Duran duran please please tell me now
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik hou het liever nog even voor me als je het niet erg vindt, Symphonic.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik hou het liever nog even voor me als je het niet erg vindt, Symphonic.
Ik vind het echt een grappig idee, een trommel speciaal voor ontbijtkoek. Wij eten het niet vaak genoeg daarvoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
De witte Brabantia voor ontbijtkoek is nog van opa en oma en gebruik ik dagelijks. We hadden vroeger thuis een oranje serie maar ik weet niet meer of dat decor nou Diana of Patrice (van dat plaatje)was. We hebben een klein allegaartje uit de kringloop hier in de keuken in de vensterbanken staan.
Ik ontbijt er elke dag mee en ik ben blij dat die van opa en oma nog inclusief plankje wasquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grappig idee, een trommel speciaal voor ontbijtkoek. Wij eten het niet vaak genoeg daarvoor.
Alleen een boek. Keek nog naar servies, maar daar moet ik mezelf in beperken vind ik.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je zelf ook nog wat gekocht livelink?
Hadden wij vroeger ook 1. Van Peijnenburg.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grappig idee, een trommel speciaal voor ontbijtkoek. Wij eten het niet vaak genoeg daarvoor.
Deze? https://www.queensvintage(...)nenburg-ontbijtkoek/quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden wij vroeger ook 1. Van Peijnenburg.
Ja, precies die! Erg mooi.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deze? https://www.queensvintage(...)nenburg-ontbijtkoek/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |