KingSnuifland.quote:
Ik stel me zo voor dat je op een doordeweekse dag betere dingen te doen hebt.quote:Op zondag 10 november 2024 13:33 schreef R-woud93 het volgende:
Indonesië - Japan, nee daar blijf ik niet voor thuis.
Hygiëne is heel belangrijk, goed bezig Rolandquote:
Japan heeft een prima team, dat weet jezelf ook. Daarom vind ik het vreemd dat je die wedstrijd geen kans geeft.quote:Op zondag 10 november 2024 13:33 schreef R-woud93 het volgende:
Indonesië - Japan, nee daar blijf ik niet voor thuis.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:35 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Wat een wanhoop, drie spelers tegelijk wisselen. Dan weet je het echt niet meer.
Ik vlucht morgen rond die tijd het huis uit voor het altijd vervelende Sint Maarten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat ESPN ons herinnert aan de persconferentie van Koeman, morgen.
Lekker cozy op de bank na de warme prak om 18:30.
Bedankt voor de herinnering, ik was het alweer vergeten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vlucht morgen rond die tijd het huis uit voor het altijd vervelende Sint Maarten.
Mooi zoquote:
Eens, doodvermoeiend.quote:Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik word zo moe van dat hele gedoe. Ik pleit voor een totaal nieuwsverbod voor alles wat uit Israël komt en pleur iedereen die zich daar bovenmatig druk om maakt lekker het land uit. Ga daar maar mooi heen.
Maar dat zal wel weer "niet mogen" volgens de wet.
Een nieuwsverbod voor een genocide, heel goed René!quote:Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik word zo moe van dat hele gedoe. Ik pleit voor een totaal nieuwsverbod voor alles wat uit Israël komt en pleur iedereen die zich daar bovenmatig druk om maakt lekker het land uit. Ga daar maar mooi heen.
Maar dat zal wel weer "niet mogen" volgens de wet.
Niet mijn probleemquote:Op zondag 10 november 2024 13:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een nieuwsverbod voor een genocide, heel goed René!
Genocidequote:Op zondag 10 november 2024 13:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een nieuwsverbod voor een genocide, heel goed René!
Eens, dit is VBL, geen NWSquote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in dit gezeik hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |