abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215534742
Hier wel iemand aan de deur geweest toen het huis op funda stond. Hebben aangegeven wel alles via de makelaar te willen doen. Daar heeft hij de dag er na ongezien een bod gedaan omdat hij andere geïnteresseerden voor wilde zijn omdat ze al heel vaak misgegrepen hadden.

Nu was dat een dermate goed bod dat we voor gekozen hebben alleen hun te laten kijken (en nog net wat meer te vragen) ipv alle geïnteresseerden (14 na een weekend geloof ik) en iedereen een bod te laten doen.

Hadden we er meer uit kunnen halen, misschien wel maar we (en de makelaar) dachten van niet, maar we zullen het niet weten. Het was een hoger bod dan dat ik verwacht had (maar ik vond het lastig om een inschatting te maken).

Van die briefjes dat er vaak bedrijven achter zitten, dat wist ik niet :o

Exode wat knap van B dat hij eerste was!!
pi_215534856
Van een bedrijf? Wat vaag joh. Hier staan 06 nummers bij, namen voluit en foto's. Dan zou een bedrijf wel ver gaan.

Ons vorige huis hebben we verkocht in december 2016, toen het op Funda stond, hadden we ook mensen aan de deur. 1 jaar daarvoor hadden we een makelaar over de vloer die we ons hypotheekbedrag noemde en die begon te lachen en zei 'dat ga je nooit voor dit huis krijgen'. Een jaar later huis met winst verkocht, via een andere makelaar, in 1 jaar gewoon van lastig naar gekkenhuis. Met ons huidige huis hebben we zoveel geluk gehad. Aankoopmakelaar die het slim aanpakte en bewoonster per ongeluk gesproken en die vond onze liefde voor het huis doorslaggevend.
pi_215535151
Ik ben net tijdens het parkeren tegen de auto van de buurman geknalt :'( Was aan het parkeren, voet op de rem, haal voet stukje omhoog om auto iets naar voren de zetten en hij neemt een jump, zo tegen de achterkant aan ;(
En het is niet de eerste keer dat dit is gebeurd alleen zat er toen geen auto voor me. Maar volgens mijn zwager kan een auto niet uit zichzelf, als je je voet een stukje van de rem omhoog haalt naar voren schieten. Maw, ik kan niet parkeren :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 9 november 2024 @ 22:26:47 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215535172
Ach, dat is balen, Mushanga. Erge schade?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215535202
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:26 schreef livelink het volgende:
Ach, dat is balen, Mushanga. Erge schade?
Mijn nummerplaat ligt eraf en wat lakschade bij de buurman. Heb hem erbij gehaald dus komt goed.
Maar ik ga nu de auto weer in, kijken hoe ik parkeer want ik ben toch niet gek?
If they say
pi_215535368
Joeoe ik val even binnen met een verzoekje. Vriend van mijn man is op zoek naar een Johnnie Walker Black Label de ‘Squid Game’ limited edition fles, met nummer 165 erop. Schijnt met name bij Gall&Gall verkocht te worden en hij krijgt hem maar niet te pakken. Willen jullie mee zoeken? :D
pi_215535401
Nope, ik ben niet gek. Als ik kom aanrijden, rem ik voor de carport af en rij met mijn voet op de rem langzaam de carport op tot ik goed sta, druk de rem verder in en zet um op de parkeerstand.

Ik ben nu gewoon zoo boos. Want het ligt niet aan de auto maar aan mij ;(
If they say
pi_215535436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben net tijdens het parkeren tegen de auto van de buurman geknalt :'( Was aan het parkeren, voet op de rem, haal voet stukje omhoog om auto iets naar voren de zetten en hij neemt een jump, zo tegen de achterkant aan ;(
En het is niet de eerste keer dat dit is gebeurd alleen zat er toen geen auto voor me. Maar volgens mijn zwager kan een auto niet uit zichzelf, als je je voet een stukje van de rem omhoog haalt naar voren schieten. Maw, ik kan niet parkeren :')
Oei.

Zeg tegen je zwager dat het wel kan als je in de verkeerde versnelling staat.

Zelf meegemaakt.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_215535540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Oei.

Zeg tegen je zwager dat het wel kan als je in de verkeerde versnelling staat.

Zelf meegemaakt.
Ik heb een automaat ;) maar hij spookt wel. Kontverwarming staat aan terwijl ie uit staat, deurvergrendeling werkt niet meer bij mijn deur, moet dat handmatig doen én de binnenverlichting bleek daarstraks nog aan te staan terwijl ie afgesloten stond en het licht dan uit zou moeten gaan. Ik rij dus in een creepycar :')

[ Bericht 27% gewijzigd door Mushanga71 op 09-11-2024 23:47:18 ]
If they say
  zaterdag 9 november 2024 @ 23:25:55 #85
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215535908
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215536015
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Mushanga71 op 09-11-2024 23:46:38 ]
If they say
pi_215536027
Nooit geweten wat échte haat was. Nu wel :'(
If they say
pi_215536069
Jemig mush :{ :*
pi_215536221
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:55 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik heb een automaat ;) maar hij spookt wel. Kontverwarming staat aan terwijl ie uit staat, deurvergrendeling werkt niet meer bij mijn deur, moet dat handmatig doen én de binnenverlichting bleek daarstraks nog aan te staan terwijl ie afgesloten stond en het licht dan uit zou moeten gaan. Ik rij dus in een creepycar :')
Oh
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_215536272
Ik ga naar bed. Zoon had een vriendje te logeren afgelopen nacht, heeft maar 3uur geslapen en is nu nog wakker. Kruipen we lekker samen onder de wol
If they say
  zondag 10 november 2024 @ 00:44:44 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215536517
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 november 2024 @ 05:58:36 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_215536934
Och Mush. :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215537141
Ik heb denk ik iets gemist @Mushanga71 , maar :*
Fake it till you make it...
pi_215538174
Gisteren met de jongste bij de opticien geweest. Ze gaf aan dat ze niet goed ziet op het Digibord ook niet altijd van dichtbij.

Ogentest gedaan. Op zich viel het mee, sterkte -0,25 met een cilinder van 0,75 (mijn eigen ervaring is dat die laatste meer mee telt in het wel of niet goed zien 😉).

Toen nog even een paar foto’s van de binnenkant van haar ogen en toen was er ineens een schrik bij de opticien. Zijn collega/vrouw werd er bij gehaald en moest mee kijken. Dit moest per direct naar de oogarts worden doorgestuurd. Ook nog even met een ander apparaat wat doorgemeten/beelden gemaakt.

Ze hadden alles doorgezet naar de oogarts en we moesten er rekening mee houden wellicht dezelfde dag nog naar het ziekenhuis te moeten, maar was afhankelijk of bericht gelezen werd en wat de oogarts vond.

Gisterenavond laat bericht van de opticien dat ze reactie hadden gehad van de oogarts en dat er maandag een afspraak gemaakt gaat worden voor haar. Gelukkig dus niet genoeg spoed dat we in het weekend moeten komen (misschien ook omdat ze nergens last van heeft, dat sprak de opticien in ieder geval wel gerust).

Aangeraden was niet te googelen (heb ik wel kort gedaan natuurlijk) want dan komen er de meest nare scenario’s in beeld terwijl het ook mee kan vallen (maar moet wel gecheckt worden)

Er zit in ieder geval druk achter haar oog vanuit de hersenen (stuwingspapil). Vind het toch wel wat spannend eigenlijk. Maar gelukkig dus nergens last van (misselijkheid/braken/hoofdpijn) dus ga er voor nu maar vanuit dat het een onschuldige reden is 🤞🏻
pi_215538265
Dank meiden. De boel is geëscaleerd en in mijn onmacht postte ik dat in spoilers. Maar omdat het nog steeds een openbaar forum is :@ heb ik het op advies van een lieve Fok!ster :* toch maar weggehaald.

We zijn net pas wakker. Zoon was uitgeput :{
If they say
pi_215538316
Oeh, dat is wel heel spannend Hillie :{ Maar, ga idd niet Googlen en wacht het af. Hopelijk valt het mee. Sterkte voor jullie :*
If they say
pi_215538881
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef hilliebillie het volgende:
Gisteren met de jongste bij de opticien geweest. Ze gaf aan dat ze niet goed ziet op het Digibord ook niet altijd van dichtbij.

Ogentest gedaan. Op zich viel het mee, sterkte -0,25 met een cilinder van 0,75 (mijn eigen ervaring is dat die laatste meer mee telt in het wel of niet goed zien 😉).

Toen nog even een paar foto’s van de binnenkant van haar ogen en toen was er ineens een schrik bij de opticien. Zijn collega/vrouw werd er bij gehaald en moest mee kijken. Dit moest per direct naar de oogarts worden doorgestuurd. Ook nog even met een ander apparaat wat doorgemeten/beelden gemaakt.

Ze hadden alles doorgezet naar de oogarts en we moesten er rekening mee houden wellicht dezelfde dag nog naar het ziekenhuis te moeten, maar was afhankelijk of bericht gelezen werd en wat de oogarts vond.

Gisterenavond laat bericht van de opticien dat ze reactie hadden gehad van de oogarts en dat er maandag een afspraak gemaakt gaat worden voor haar. Gelukkig dus niet genoeg spoed dat we in het weekend moeten komen (misschien ook omdat ze nergens last van heeft, dat sprak de opticien in ieder geval wel gerust).

Aangeraden was niet te googelen (heb ik wel kort gedaan natuurlijk) want dan komen er de meest nare scenario’s in beeld terwijl het ook mee kan vallen (maar moet wel gecheckt worden)

Er zit in ieder geval druk achter haar oog vanuit de hersenen (stuwingspapil). Vind het toch wel wat spannend eigenlijk. Maar gelukkig dus nergens last van (misselijkheid/braken/hoofdpijn) dus ga er voor nu maar vanuit dat het een onschuldige reden is 🤞🏻
Oh jakkes dat is schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee.
Wel zorgvuldig dat ze ook even in het oog hebben gekeken. :*

@Mushanga71 wat naar :*
Fake it till you make it...
  zondag 10 november 2024 @ 12:32:21 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215539034
quote:

Damn, heftig! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 10 november 2024 @ 12:41:42 #99
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215539136
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank meiden. De boel is geëscaleerd en in mijn onmacht postte ik dat in spoilers. Maar omdat het nog steeds een openbaar forum is :@ heb ik het op advies van een lieve Fok!ster :* toch maar weggehaald.

We zijn net pas wakker. Zoon was uitgeput :{
:*

he
quote:

heftig!
Hoop dat t goedkomt!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215539155
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Nijna het volgende:

[..]
Oh jakkes dat is schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee.
Wel zorgvuldig dat ze ook even in het oog hebben gekeken. :*

@:Mushanga71 wat naar :*
Ja, is een hele ervaren opticien/optometrist. Man gaat daar al van jongs af aan naar toe en ben zelf een aantal jaar geleden ook naar hun overgestapt. Zij zijn gewoon super ervaren en bedreven in hun werk, heel fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')