Mijn nummerplaat ligt eraf en wat lakschade bij de buurman. Heb hem erbij gehaald dus komt goed.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:26 schreef livelink het volgende:
Ach, dat is balen, Mushanga. Erge schade?
Oei.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben net tijdens het parkeren tegen de auto van de buurman geknaltWas aan het parkeren, voet op de rem, haal voet stukje omhoog om auto iets naar voren de zetten en hij neemt een jump, zo tegen de achterkant aan
![]()
En het is niet de eerste keer dat dit is gebeurd alleen zat er toen geen auto voor me. Maar volgens mijn zwager kan een auto niet uit zichzelf, als je je voet een stukje van de rem omhoog haalt naar voren schieten. Maw, ik kan niet parkeren
Ik heb een automaatquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oei.
Zeg tegen je zwager dat het wel kan als je in de verkeerde versnelling staat.
Zelf meegemaakt.
Ohquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:55 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik heb een automaatmaar hij spookt wel. Kontverwarming staat aan terwijl ie uit staat, deurvergrendeling werkt niet meer bij mijn deur, moet dat handmatig doen én de binnenverlichting bleek daarstraks nog aan te staan terwijl ie afgesloten stond en het licht dan uit zou moeten gaan. Ik rij dus in een creepycar
![]()
Oh jakkes dat is schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef hilliebillie het volgende:
Gisteren met de jongste bij de opticien geweest. Ze gaf aan dat ze niet goed ziet op het Digibord ook niet altijd van dichtbij.
Ogentest gedaan. Op zich viel het mee, sterkte -0,25 met een cilinder van 0,75 (mijn eigen ervaring is dat die laatste meer mee telt in het wel of niet goed zien 😉).
Toen nog even een paar foto’s van de binnenkant van haar ogen en toen was er ineens een schrik bij de opticien. Zijn collega/vrouw werd er bij gehaald en moest mee kijken. Dit moest per direct naar de oogarts worden doorgestuurd. Ook nog even met een ander apparaat wat doorgemeten/beelden gemaakt.
Ze hadden alles doorgezet naar de oogarts en we moesten er rekening mee houden wellicht dezelfde dag nog naar het ziekenhuis te moeten, maar was afhankelijk of bericht gelezen werd en wat de oogarts vond.
Gisterenavond laat bericht van de opticien dat ze reactie hadden gehad van de oogarts en dat er maandag een afspraak gemaakt gaat worden voor haar. Gelukkig dus niet genoeg spoed dat we in het weekend moeten komen (misschien ook omdat ze nergens last van heeft, dat sprak de opticien in ieder geval wel gerust).
Aangeraden was niet te googelen (heb ik wel kort gedaan natuurlijk) want dan komen er de meest nare scenario’s in beeld terwijl het ook mee kan vallen (maar moet wel gecheckt worden)
Er zit in ieder geval druk achter haar oog vanuit de hersenen (stuwingspapil). Vind het toch wel wat spannend eigenlijk. Maar gelukkig dus nergens last van (misselijkheid/braken/hoofdpijn) dus ga er voor nu maar vanuit dat het een onschuldige reden is 🤞🏻
Damn, heftig!quote:Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef hilliebillie het volgende:
Gisteren met de jongste bij de opticien geweest. Ze gaf aan dat ze niet goed ziet op het Digibord ook niet altijd van dichtbij.
Ogentest gedaan. Op zich viel het mee, sterkte -0,25 met een cilinder van 0,75 (mijn eigen ervaring is dat die laatste meer mee telt in het wel of niet goed zien 😉).
Toen nog even een paar foto’s van de binnenkant van haar ogen en toen was er ineens een schrik bij de opticien. Zijn collega/vrouw werd er bij gehaald en moest mee kijken. Dit moest per direct naar de oogarts worden doorgestuurd. Ook nog even met een ander apparaat wat doorgemeten/beelden gemaakt.
Ze hadden alles doorgezet naar de oogarts en we moesten er rekening mee houden wellicht dezelfde dag nog naar het ziekenhuis te moeten, maar was afhankelijk of bericht gelezen werd en wat de oogarts vond.
Gisterenavond laat bericht van de opticien dat ze reactie hadden gehad van de oogarts en dat er maandag een afspraak gemaakt gaat worden voor haar. Gelukkig dus niet genoeg spoed dat we in het weekend moeten komen (misschien ook omdat ze nergens last van heeft, dat sprak de opticien in ieder geval wel gerust).
Aangeraden was niet te googelen (heb ik wel kort gedaan natuurlijk) want dan komen er de meest nare scenario’s in beeld terwijl het ook mee kan vallen (maar moet wel gecheckt worden)
Er zit in ieder geval druk achter haar oog vanuit de hersenen (stuwingspapil). Vind het toch wel wat spannend eigenlijk. Maar gelukkig dus nergens last van (misselijkheid/braken/hoofdpijn) dus ga er voor nu maar vanuit dat het een onschuldige reden is 🤞🏻
quote:Op zondag 10 november 2024 11:27 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank meiden. De boel is geëscaleerd en in mijn onmacht postte ik dat in spoilers. Maar omdat het nog steeds een openbaar forum isheb ik het op advies van een lieve Fok!ster
toch maar weggehaald.
We zijn net pas wakker. Zoon was uitgeput
heftig!quote:Op zondag 10 november 2024 11:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ja, is een hele ervaren opticien/optometrist. Man gaat daar al van jongs af aan naar toe en ben zelf een aantal jaar geleden ook naar hun overgestapt. Zij zijn gewoon super ervaren en bedreven in hun werk, heel fijnquote:Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oh jakkes dat is schrikken. Hopelijk valt het allemaal mee.
Wel zorgvuldig dat ze ook even in het oog hebben gekeken.
@:Mushanga71 wat naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |