Viel me vanaf het begin af aan al op. Nu ook steeds duidelijker wordt dat er ‘gewoon’ twee groepen uit waren op geweld snap ik niet zo waarom we massaal meegaan in die eeuwige slachtofferrol vanuit Israëlische kant.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Was bij Feyenoord ook o.a. tegen Marseille.
Maar omdat het joden zijn is het ineens een pogrom en moet de hele wereld er schande van spreken.
Is Lex Immers al getagged? #durftevragenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:15 schreef Montagui het volgende:
Op twitter circuleren inmiddels al veel berichten met foto's en namen van mogelijke daders, en veel reacties waarbij de Mossad wordt getagd.
Israëlische supporters begonnen over het uitmoorden van Gazakindjes - waar ze vermoedelijk zelf aan hebben bijgedragen -, en moslims zochten niet Tel Aviv-supporters, maar any kind of jood op. Dat lijkt me allemaal maar weinig van doen hebben met voetbalhooliganisme.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:27 schreef Elan het volgende:
Maar omdat het joden zijn is het ineens een pogrom en moet de hele wereld er schande van spreken.
Natuurlijk snap je dat niet, net als types als Sturmpie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel me vanaf het begin af aan al op. Nu ook steeds duidelijker wordt dat er ‘gewoon’ twee groepen uit waren op geweld snap ik niet zo waarom we massaal meegaan in die eeuwige slachtofferrol vanuit Israëlische kant.
Nee hoor, Arabische moslims kwam pas in de 8e eeuw vanuit het Oosten richting dit gebied en hebben dit zelf veroverend op de volkeren (waaronder Joden) die daar toen leefden die meteen tot 'dhimmi's' (tweederangsburgers) werden gemaakt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
absoluut niet, het is gewoon 'n voetbalwedstrijd die goed verlopen is en achteraf wat drama tussen moslims&joden
is gewoon 'n signaal van de moslims richting de joden: je bent hier niet welkom
joden hebben zich door de tijd heen niet geliefd gemaakt, 't fijne weet ik er verder niet van, zodoende heeft men geprobeerd de joden hun eigen land te geven maar dat werd grotendeels afgepakt van moslims, en zo woekert 't probleem voort. je moet gewoon 'n beetje geluk hebben met waar je bent geboren
Het zou natuurlijk uitstekend zijn als Mossad even wat 'jongeren' een lesje komt leren. De Nederlandse overheid doet het niet. Maar goed, dat zal verder natuurlijk niet gebeuren, maar hypothetisch gezien zou het wel uitstekend zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:15 schreef Montagui het volgende:
Op twitter circuleren inmiddels al veel berichten met foto's en namen van mogelijke daders, en veel reacties waarbij de Mossad wordt getagd.
Israël is een fantastisch land zonder imperialistische trekken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
En wat wil de Mossad doen? Explosieven in hun döner kebab.
Israël is een walgelijk land met hun imperialistische kuttrekjes.
Gewoon twee walgelijke groepen die elkaar op hebben gezocht met eigenlijk alle andere kenmerken van voetbalgeweld.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Israëlische supporters begonnen over het uitmoorden van Gazakindjes - waar ze vermoedelijk zelf aan hebben bijgedragen -, en moslims zochten niet Tel Aviv-supporters, maar any kind of jood op. Dat lijkt me allemaal maar weinig van doen hebben met voetbalhooliganisme.
Stropop.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets in de trend van kindofferende godsmoordenaars, nee.
De nazi's zijn er allang niet meer, dus je zou zeggen anno 2024 dat mensen wel wat ontwikkeld zijn. Maar nee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hoeven toch niet werkelijk te speculeren over het waarom van de bescherming? Dat lijkt me evident (het begint met een h en eindigt op olocaust).
Turkije bezet tot de dag van vandaag een deel van Cyprus, ontkent de systematische massamoord op Armeniërs en is deels opgericht op grond waar 1,2 miljoen Grieken zijn verdreven. Houd op met hypocriet doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze ver buiten hun landsgrenzen bepaalde doelwitten elimineren, ik zou er niet te lichtzinnig over doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah, de 'eeuwige' slachtofferrol van Israël. Raar, want het land bestaat nog geen eeuw ... Ik denk dan ook dat iedereen wel zal begrijpen wat je hier probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel me vanaf het begin af aan al op. Nu ook steeds duidelijker wordt dat er ‘gewoon’ twee groepen uit waren op geweld snap ik niet zo waarom we massaal meegaan in die eeuwige slachtofferrol vanuit Israëlische kant.
Europees is dat moeilijker, want die mensen komen natuurlijk niet uit Nederlandquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Beste vraag die we Halsema kunnen stellen is waarom hier eigenlijk geen verplichte combiregeling is ingezet. De Arena heeft een eigen spoor platform, dus die lui hadden niet in de stad hoeven rondbanjeren.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon twee walgelijke groepen die elkaar op hebben gezocht met eigenlijk alle andere kenmerken van voetbalgeweld.
Een stukje Celtic - Rangers in de hoofdstad. Dat heeft ook dat vieze sektarische.
De term pogrom wordt graag gebruikt door de Israel lobby omdat de term impliceert dat joden omdat ze joden zijn zomaar uit het niks aangevallen zijn terwijl ze bezig waren met hun vredelievende leventje. Zoals waar dat woord oorspronkelijk vandaan komt, oost Europa, het geval was natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook van Joden tegen moslims aangezien er een Turkse taxichauffeur de kanker in is geslagen. Kortom voetbalgeweld en geen pogrom.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En daarnaast zit je natuurlijk weer mis. Er was namelijk geen geweld vanuit de Israëlische kant.
Ze komen op Schiphol aan en daar stuur je ze naar de trein. En die rijdt naar de Arena. Lijkt me dat je dat gewoon van een bezoeker de club kan eisen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Europees is dat moeilijker, want die mensen komen natuurlijk niet uit Nederland
In Rotterdam wordt altijd de oude haven ingezet als afgesloten gebied voor de Europese uitsupporters, weet niet of dat in Amsterdam ook kan.
Omdat Joden nu eenmaal alles graag uit hun verband rukken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste journalist die avond.quote:
Integendeel; er is niets dat de passie van mensen, zeker destijds, opzweept dan de claim dat één groep niet alleen God zelf heeft vermoord, maar dat er ook met kinderen gerotzooid wordt. Dat laatste is anno nu nog steeds de manier om onwelgevallige groepen te demoniseren. Tegenwoordig met fabeltjes over pizza's ipv matzes, maar idee is hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
De term pogrom wordt graag gebruikt door de Israel lobby omdat de term impliceert dat joden omdat ze joden zijn zomaar uit het niks aangevallen zijn terwijl ze bezig waren met hun vredelievende leventje. Zoals waar dat woord oorspronkelijk vandaan komt, oost Europa, het geval was natuurlijk.
Daarom gebruiken Israel lobbyisten dat woord bv ook voor 7 October. Terwijl de context van 7 October uiteraard totaal anders is. Waar we het hebben over een bezettingsmacht hebben dat aangevallen werd.
En bij de gebeurtenissen in Amsterdam is de context evenzo anders. Voetbal hooligans komen stennis trappen en worden door de lokale bevolking daardoor aangepakt. De gewelddadige tegenreactie van deze Amsterdammers is uiteraard misdadig en dient niet getolereerd te worden. Maar het is geen "geweld tegen joden omdat ze joden zijn en zomaar uit het niks aangevallen zijn terwijl ze bezig waren met hun vredelievende leventje". Het was geweld tegen voetbal hooligans die zich misdroegen.
Maar deze hele situatie bewijst maar weer dat ons land, rabiaat zionistsich van de hoogste orde is. Alle lagen van ons land speelt het spelletje mee dat de Israel lobby dient. Een zwarte pagina van de Nederlandse geschiedenis indeed. Niet omdat het een pogrom was maar omdat wij zo lang door bleven gaan met hand en spandiensten leveren voor het koloniale zionistische project.
Ik ga altijd al een dag (of langer) van tevoren, om ook een beetje de toerist uit te hangen, dat doet het gros.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze komen op Schiphol aan en daar stuur je ze naar de trein. En die rijdt naar de Arena. Lijkt me dat je dat gewoon van een bezoeker de club kan eisen.
En elders lopen zeiken over dat je mensen niet mag generaliseren op basis van etniciteit, afkomst of ideologie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Joden nu eenmaal alles graag uit hun verband rukken.
Ironisch dat een jongen van 16 voor beter verslag zorgt dan landelijke media zoals NOS en RTL. Duidelijk in beeld dat ze ijzeren stangen pakken. Tuig zocht tuig op. En Israel blaast het lekker op....quote:
Dat zou dan wel enorme ondermijning van de Nederlandse rechtsstaat betekenen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze ver buiten hun landsgrenzen bepaalde doelwitten elimineren, ik zou er niet te lichtzinnig over doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |