abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215528880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Klopt.
Was bij Feyenoord ook o.a. tegen Marseille.

Maar omdat het joden zijn is het ineens een pogrom en moet de hele wereld er schande van spreken.
Viel me vanaf het begin af aan al op. Nu ook steeds duidelijker wordt dat er ‘gewoon’ twee groepen uit waren op geweld snap ik niet zo waarom we massaal meegaan in die eeuwige slachtofferrol vanuit Israëlische kant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215528882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:15 schreef Montagui het volgende:
Op twitter circuleren inmiddels al veel berichten met foto's en namen van mogelijke daders, en veel reacties waarbij de Mossad wordt getagd.
Is Lex Immers al getagged? #durftevragen
blablablabla
pi_215528889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:27 schreef Elan het volgende:
Maar omdat het joden zijn is het ineens een pogrom en moet de hele wereld er schande van spreken.
Israëlische supporters begonnen over het uitmoorden van Gazakindjes - waar ze vermoedelijk zelf aan hebben bijgedragen -, en moslims zochten niet Tel Aviv-supporters, maar any kind of jood op. Dat lijkt me allemaal maar weinig van doen hebben met voetbalhooliganisme.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:33:08 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215528891
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Viel me vanaf het begin af aan al op. Nu ook steeds duidelijker wordt dat er ‘gewoon’ twee groepen uit waren op geweld snap ik niet zo waarom we massaal meegaan in die eeuwige slachtofferrol vanuit Israëlische kant.
Natuurlijk snap je dat niet, net als types als Sturmpie.

Reden dat geschiedenis weer een verplicht vak moet worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215528895
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 00:48 schreef sturmpie het volgende:

[..]
absoluut niet, het is gewoon 'n voetbalwedstrijd die goed verlopen is en achteraf wat drama tussen moslims&joden
is gewoon 'n signaal van de moslims richting de joden: je bent hier niet welkom
joden hebben zich door de tijd heen niet geliefd gemaakt, 't fijne weet ik er verder niet van, zodoende heeft men geprobeerd de joden hun eigen land te geven maar dat werd grotendeels afgepakt van moslims, en zo woekert 't probleem voort. je moet gewoon 'n beetje geluk hebben met waar je bent geboren
Nee hoor, Arabische moslims kwam pas in de 8e eeuw vanuit het Oosten richting dit gebied en hebben dit zelf veroverend op de volkeren (waaronder Joden) die daar toen leefden die meteen tot 'dhimmi's' (tweederangsburgers) werden gemaakt.

Daarnaast hebben moslims hier verder nooit een eigen land gehad. Dus het idee dat er hier een 'land' is afgepakt van moslims is bespottelijk en historisch inaccuraat. Is Spanje soms ook 'afgepakt' van moslims of Zuid-Frankrijk of de Balkan? Want daar hebben ook moslims het eeuwenlang voor het zeggen gehad.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:15 schreef Montagui het volgende:
Op twitter circuleren inmiddels al veel berichten met foto's en namen van mogelijke daders, en veel reacties waarbij de Mossad wordt getagd.
Het zou natuurlijk uitstekend zijn als Mossad even wat 'jongeren' een lesje komt leren. De Nederlandse overheid doet het niet. Maar goed, dat zal verder natuurlijk niet gebeuren, maar hypothetisch gezien zou het wel uitstekend zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]
En wat wil de Mossad doen? Explosieven in hun döner kebab.

Israël is een walgelijk land met hun imperialistische kuttrekjes.
Israël is een fantastisch land zonder imperialistische trekken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:35:43 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215528917
Beste vraag die we Halsema kunnen stellen is waarom hier eigenlijk geen verplichte combiregeling is ingezet. De Arena heeft een eigen spoor platform, dus die lui hadden niet in de stad hoeven rondbanjeren.
pi_215528921
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:32 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Israëlische supporters begonnen over het uitmoorden van Gazakindjes - waar ze vermoedelijk zelf aan hebben bijgedragen -, en moslims zochten niet Tel Aviv-supporters, maar any kind of jood op. Dat lijkt me allemaal maar weinig van doen hebben met voetbalhooliganisme.
Gewoon twee walgelijke groepen die elkaar op hebben gezocht met eigenlijk alle andere kenmerken van voetbalgeweld.

Een stukje Celtic - Rangers in de hoofdstad. Dat heeft ook dat vieze sektarische.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215528922
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niets in de trend van kindofferende godsmoordenaars, nee.
Stropop.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215528924
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 10:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
We hoeven toch niet werkelijk te speculeren over het waarom van de bescherming? Dat lijkt me evident (het begint met een h en eindigt op olocaust).
De nazi's zijn er allang niet meer, dus je zou zeggen anno 2024 dat mensen wel wat ontwikkeld zijn. Maar nee.
pi_215528929
quote:

[..]

Turkije bezet tot de dag van vandaag een deel van Cyprus, ontkent de systematische massamoord op Armeniërs en is deels opgericht op grond waar 1,2 miljoen Grieken zijn verdreven. Houd op met hypocriet doen.
pi_215528931
quote:

[..]

Het zou niet de eerste keer zijn dat ze ver buiten hun landsgrenzen bepaalde doelwitten elimineren, ik zou er niet te lichtzinnig over doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215528933
quote:

[..]
Ah, de 'eeuwige' slachtofferrol van Israël. Raar, want het land bestaat nog geen eeuw ... Ik denk dan ook dat iedereen wel zal begrijpen wat je hier probeert te zeggen.

En daarnaast zit je natuurlijk weer mis. Er was namelijk geen geweld vanuit de Israëlische kant. Je trapt nogal snel in dit soort propaganda zo blijkt. Ben je er bijvoorbeeld inmiddels ook al achter dat je het mis had mbt die vermeende spreekkoren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215528935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:35 schreef Hexagon het volgende:
Beste vraag die we Halsema kunnen stellen is waarom hier eigenlijk geen verplichte combiregeling is ingezet. De Arena heeft een eigen spoor platform, dus die lui hadden niet in de stad hoeven rondbanjeren.
Europees is dat moeilijker, want die mensen komen natuurlijk niet uit Nederland

In Rotterdam wordt altijd de oude haven ingezet als afgesloten gebied voor de Europese uitsupporters, weet niet of dat in Amsterdam ook kan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:37:46 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215528936
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon twee walgelijke groepen die elkaar op hebben gezocht met eigenlijk alle andere kenmerken van voetbalgeweld.

Een stukje Celtic - Rangers in de hoofdstad. Dat heeft ook dat vieze sektarische.
Nee, niet echt.

Maar als dat je beter doet slapen 's nachts, blijf het een simpele voetbalrel noemen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215528938
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook van Joden tegen moslims aangezien er een Turkse taxichauffeur de kanker in is geslagen. Kortom voetbalgeweld en geen pogrom.
De term pogrom wordt graag gebruikt door de Israel lobby omdat de term impliceert dat joden omdat ze joden zijn zomaar uit het niks aangevallen zijn terwijl ze bezig waren met hun vredelievende leventje. Zoals waar dat woord oorspronkelijk vandaan komt, oost Europa, het geval was natuurlijk.
Daarom gebruiken Israel lobbyisten dat woord bv ook voor 7 October. Terwijl de context van 7 October uiteraard totaal anders is. Waar we het hebben over een bezettingsmacht hebben dat aangevallen werd.
En bij de gebeurtenissen in Amsterdam is de context evenzo anders. Voetbal hooligans komen stennis trappen en worden door de lokale bevolking daardoor aangepakt. De gewelddadige tegenreactie van deze Amsterdammers is uiteraard misdadig en dient niet getolereerd te worden. Maar het is geen "geweld tegen joden omdat ze joden zijn en zomaar uit het niks aangevallen zijn terwijl ze bezig waren met hun vredelievende leventje". Het was geweld tegen voetbal hooligans die zich misdroegen.

Maar deze hele situatie bewijst maar weer dat ons land, rabiaat zionistsich van de hoogste orde is. Alle lagen van ons land speelt het spelletje mee dat de Israel lobby dient. Een zwarte pagina van de Nederlandse geschiedenis indeed. Niet omdat het een pogrom was maar omdat wij zo lang door bleven gaan met hand en spandiensten leveren voor het koloniale zionistische project.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215528940
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En daarnaast zit je natuurlijk weer mis. Er was namelijk geen geweld vanuit de Israëlische kant.
Bekijk deze YouTube-video

Juist.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:39:11 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215528943
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Europees is dat moeilijker, want die mensen komen natuurlijk niet uit Nederland

In Rotterdam wordt altijd de oude haven ingezet als afgesloten gebied voor de Europese uitsupporters, weet niet of dat in Amsterdam ook kan.
Ze komen op Schiphol aan en daar stuur je ze naar de trein. En die rijdt naar de Arena. Lijkt me dat je dat gewoon van een bezoeker de club kan eisen.
pi_215528945
quote:

[..]
Omdat Joden nu eenmaal alles graag uit hun verband rukken.
Het is precies wat jij schetst. Harde kern misdraagt zich in de binnenstad. Bewoners/supporters willen wraak nemen. Harde kern is onbereikbaar of al afgevoerd door de poltie. Dus trappen ze er op een terras een paar met een shirtje aan in mekaar.

Poos terug was de herdenking van die Leeds-supporters die zijn doodgestoken in Turkije. Dat waren ook gewoon mensen die op de verkeerde plek op de verkeerde tijd waren. Hadden niks met de harde kern te maken.

Maar hee dat waren geen Joden dus who cares.
blablablabla
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:39:47 #69
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215528947
quote:
Beste journalist die avond.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:41:04 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215528953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:36 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Stropop.
Integendeel; er is niets dat de passie van mensen, zeker destijds, opzweept dan de claim dat één groep niet alleen God zelf heeft vermoord, maar dat er ook met kinderen gerotzooid wordt. Dat laatste is anno nu nog steeds de manier om onwelgevallige groepen te demoniseren. Tegenwoordig met fabeltjes over pizza's ipv matzes, maar idee is hetzelfde.

Maar daar vinden we inderdaad niets van terug in de bronnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:41:30 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215528956
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:38 schreef egayalS het volgende:

[..]
De term pogrom wordt graag gebruikt door de Israel lobby omdat de term impliceert dat joden omdat ze joden zijn zomaar uit het niks aangevallen zijn terwijl ze bezig waren met hun vredelievende leventje. Zoals waar dat woord oorspronkelijk vandaan komt, oost Europa, het geval was natuurlijk.
Daarom gebruiken Israel lobbyisten dat woord bv ook voor 7 October. Terwijl de context van 7 October uiteraard totaal anders is. Waar we het hebben over een bezettingsmacht hebben dat aangevallen werd.
En bij de gebeurtenissen in Amsterdam is de context evenzo anders. Voetbal hooligans komen stennis trappen en worden door de lokale bevolking daardoor aangepakt. De gewelddadige tegenreactie van deze Amsterdammers is uiteraard misdadig en dient niet getolereerd te worden. Maar het is geen "geweld tegen joden omdat ze joden zijn en zomaar uit het niks aangevallen zijn terwijl ze bezig waren met hun vredelievende leventje". Het was geweld tegen voetbal hooligans die zich misdroegen.

Maar deze hele situatie bewijst maar weer dat ons land, rabiaat zionistsich van de hoogste orde is. Alle lagen van ons land speelt het spelletje mee dat de Israel lobby dient. Een zwarte pagina van de Nederlandse geschiedenis indeed. Niet omdat het een pogrom was maar omdat wij zo lang door bleven gaan met hand en spandiensten leveren voor het koloniale zionistische project.
:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215528957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ze komen op Schiphol aan en daar stuur je ze naar de trein. En die rijdt naar de Arena. Lijkt me dat je dat gewoon van een bezoeker de club kan eisen.
Ik ga altijd al een dag (of langer) van tevoren, om ook een beetje de toerist uit te hangen, dat doet het gros.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 november 2024 @ 11:42:54 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215528966
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat Joden nu eenmaal alles graag uit hun verband rukken.

En elders lopen zeiken over dat je mensen niet mag generaliseren op basis van etniciteit, afkomst of ideologie.

Wat ben je toch een ongelooflijke hypocriet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215528970
quote:
Ironisch dat een jongen van 16 voor beter verslag zorgt dan landelijke media zoals NOS en RTL. Duidelijk in beeld dat ze ijzeren stangen pakken. Tuig zocht tuig op. En Israel blaast het lekker op....
pi_215528971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 11:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze ver buiten hun landsgrenzen bepaalde doelwitten elimineren, ik zou er niet te lichtzinnig over doen.
Dat zou dan wel enorme ondermijning van de Nederlandse rechtsstaat betekenen.

Maar ook dat boeit ze waarschijnlijk niet. Stuitend arrogant verheven klotevolk.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')