SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de krant gelezen. Iedereen vol afschuw over het geweld van de moslims. Denk legt de schuld bij de Israëli.
Ik vraag me ook af in wat voor een denkwereld zo'n burgermeestertje dan ook leeft "Oooh ik wist helemaal niet dat Marokkanen een hekel aan Joden hadden joh, ik ken alleen maar superlieve Marokkanen en moslims, zou er zelf wel vijf of zes willen"quote:
waar heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af in wat voor een denkwereld zo'n burgermeestertje dan ook leeft "Oooh ik wist helemaal niet dat Marokkanen een hekel aan Joden hadden joh, ik ken alleen maar superlieve Marokkanen en moslims, zou er zelf wel vijf of zes willen"
ja op basis van je eigen gedachtegang?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg ik om haar gedachtegang te etaleren.
Orakel van Den Bosch.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op basis van je eigen gedachtegang?
Op basis van een IQ van 146 en een enorme peut aan mensenkennis, hetgeen duidelijk ontbreekt bij vrouwtje Klemkaakquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op basis van je eigen gedachtegang?
nou ja ze is wel de burgermeester van amsterdam terwijl jij op fok zitquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op basis van een IQ van 146 en een enorme peut aan mensenkennis, hetgeen duidelijk ontbreekt bij vrouwtje Klemkaak
Op FOK! zitten moet je ook niet onderschatten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze is wel de burgermeester van amsterdam terwijl jij op fok zit
Sinds ik in Foqueville woon is dit gedaald naar grofweg 100quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op basis van een IQ van 146 en een enorme peut aan mensenkennis, hetgeen duidelijk ontbreekt bij vrouwtje Klemkaak
Kan een krakkemikkige kikker ook johquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
IK WIL VLEEEESSSSSSCHJE, HONDERD BALLEN VAN LOETJE JIJ GEKKE THAISE!!!!!quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ik vraag die vriendin of ze al dinner plans heeft.
Reageert ze nee heeft ze niet.
Dus vraag of ze iets speciaals wil eten.
Vis.
Ik stel voor half 7
nee normaal eet ze pas vanaf 7 uur want als ze om half 7 eten krijgt ze daarna weer honger.
oke prima , gaan we om 7
MAAR NERGENS VRAAGT ZE OF IK DIT OOK WIL ETEN
Je moet beter voor jezelf opkomen, Bal. Je bent zeker bang dat ze je vriendin niet meer wil zijn als jij ook een keer zegt wat je wilt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
En als ze dan een keer aan mij vraagt wta ik wil eten en ik wat voorstel , zegt ze altijd nee daar heeft ze geen trek in, of slecht restaurant of te ver of te duur
nou ja het is wel een beetje een trend.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet beter voor jezelf opkomen, Bal. Je bent zeker bang dat ze je vriendin niet meer wil zijn als jij ook een keer zegt wat je wilt.
Kun je niet zeggen dat ze later nog een keer kan eten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is wel een beetje een trend.
dit schrijft ze:
7pm?
Too be honest i normally eat 7 pm or later
If I eat before 6:30 I’ll hungry again late
Kijk nu is engels niet haar moedertaal maar het klinkt echt onaardig
Ik snap zeker je punt maar burgermeester is geen meritocratische positiequote:Op zaterdag 9 november 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terwijl op FOK! zitten dat zeker wel is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap zeker je punt maar burgermeester is geen meritocratische positie
Half 7 is ook wel een beetje erg vroeg voor een tropisch lummelland, dat zijn nog bijna bouwvakkertijden in normale landenquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is wel een beetje een trend.
dit schrijft ze:
7pm?
Too be honest i normally eat 7 pm or later
If I eat before 6:30 I’ll hungry again late
Kijk nu is engels niet haar moedertaal maar het klinkt echt onaardig
Daaromquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Terwijl op FOK! zitten dat zeker wel is.
Zit je straks bij een praatprogramma op tv?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga maar eens in de make up
Dat soort humor heeft ze nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat ze later nog een keer kan eten?
Op 1quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je straks bij een praatprogramma op tv?
ja maar trekquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half 7 is ook wel een beetje erg vroeg voor een tropisch lummelland, dat zijn nog bijna bouwvakkertijden in normale landen
Dat is toch geen humor? Het gaat over eten. Echt een serieuze zaak dus. Kun je wel praten over schattige beestjes en lampjes in alle kleuren?quote:
Ik moet even Trump 2024 duidenquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je straks bij een praatprogramma op tv?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Amsterdam zonder toeristen is eigenlijk niet meer dan Almere
nee eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen humor? Het gaat over eten. Echt een serieuze zaak dus. Kun je wel praten over schattige beestjes en lampjes in alle kleuren?
Krijg je straks vragen over Project 2025 of gaat het alleen maar over MAHAquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet even Trump 2024 duiden
Cultuurverschillenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
nou goed als ik iets voorstel vraag ik altijd of de ander het daar ook mee eens is
Aziatische vriendschappen zijn altijd van het zenden, zo zitten die goofy's nu eenmaal in elkaarquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:02 schreef bitterbal het volgende:
nou goed als ik iets voorstel vraag ik altijd of de ander het daar ook mee eens is
Ik denk allebei wel. Maar ik ga ze natuurlijk niet vertellen over Project 2037quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je straks vragen over Project 2025 of gaat het alleen maar over MAHA
Is het wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat kan ik mij niet voorstellen
nou moet wel toegeven dat ik mij hier echt zoveel veiliger voel. Afgezien van het verkeer dan. Want in het verkeer doen thai echt rare dingenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, hoor best veel mensen die willen emigreren de laatste tijd, die beschouwen Nederland inmiddels als een failed state
quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk allebei wel. Maar ik ga ze natuurlijk niet vertellen over Project 2037
En de hond.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou moet wel toegeven dat ik mij hier echt zoveel veiliger voel. Afgezien van het verkeer dan. Want in het verkeer doen thai echt rare dingen
ja honden zijn hier mijn grootste angst. Maar ben niet bang voor mensen en in rotterdam had ik constant het idee dat je voor elkaar moest oppassenquote:
Ziet ook zwart van de mensen op Rotterdam Zuid en daar is daar niet natuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja honden zijn hier mijn grootste angst. Maar ben niet bang voor mensen en in rotterdam had ik constant het idee dat je voor elkaar moest oppassen
Hoe zou dat nou komen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja honden zijn hier mijn grootste angst. Maar ben niet bang voor mensen en in rotterdam had ik constant het idee dat je voor elkaar moest oppassen
nou ja vaak zegt ze dat ze geen zin heeft om te verzinnen , dus dat ik dat moet doen. En meestal wat ik dan voorstel is ook niet goed. Dus vind het een beetje vermoeiendquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet per se denk ik zo. Dan moet je gewoon zelf zeggen dat je crispy pork wil.
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Straks rechters vervangen door jonge rechters van 40 en Trump kan de komende 40 jaar er tegenaan.
Heeft nu het momentum mee. Dus ga er vanuit dat hij dat wel doet.quote:
Die gaan met zijn tweetjes eens even de boel opruimen daar, over 10 jaar heeft iedereen een ziektekostenverzekering, een baan, geen tot weinig loslopende chimpansees in de woonwijk, genoeg (en gezond) te eten en reizen allemaal elektrisch of met de vacuümtreinquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft nu het momentum mee. Dus ga er vanuit dat hij dat wel doet.
En dan hebben we het nog niet eens over het grootste genie van de moderne tijd gehad.
Precies. Geen inefficiënten meerquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan met zijn tweetjes eens even de boel opruimen daar, over 10 jaar heeft iedereen een ziektekostenverzekering, een baan, geen tot weinig loslopende chimpansees in de woonwijk, genoeg (en gezond) te eten en reizen allemaal elektrisch of met de vacuümtrein
Voor het milieu is het wel prima die Elonquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Geen inefficiënten meer
Barronquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft nu het momentum mee. Dus ga er vanuit dat hij dat wel doet.
En dan hebben we het nog niet eens over het grootste genie van de moderne tijd gehad.
Daar blijft ook weinig van over als-ie een kolonie op Mars gaat beginnen. Volgens mij was het plan om een paar duizend Starships te lanceren elke keer als Mars en de Aarde in de juiste positie ten opzichte van elkaar staan. Dat is elke 26 maanden of zo.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor het milieu is het wel prima die Elon
Je bent in NL/BE?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:03 schreef kwiwi het volgende:
Was bij de Action, hele zooi aan vogelvoer gekocht
Zijn niet eens alleen wegkijkers. Er zitten verrassend veel Turkse/Marokkaanse nakomelingen op dit forum.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef Haags het volgende:
Knap hoe @:ettovanbelgie zich staande houdt in een topic vol wegkijkers.
Er ist wieder da
We kunnen niet allemaal perfect zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn niet eens alleen wegkijkers. Er zitten verrassend veel Turkse/Marokkaanse nakomelingen op dit forum.
Ohja ik moet mijn voerdingen ook weer bijvullenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:03 schreef kwiwi het volgende:
Was bij de Action, hele zooi aan vogelvoer gekocht
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn lunch en avondeten staan ook weer in de marinade
Zo maar even wat meuk opruimen en op marktplaats zetten.
Etto for Presidentquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef Haags het volgende:
Knap hoe @:ettovanbelgie zich staande houdt in een topic vol wegkijkers.
Er ist wieder da
net gerookte zalmbuikjes op de markt meegenomenquote:
Nou nou nou, een Belg tot president kronen gaat wel weer wat ver hoor.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net gerookte zalmbuikjes op de markt meegenomen
Hallo saté. Ik ben babi pangang.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben saté in de marinade; en ik ga nog Vietnamese kipgehaktballetjes maken
gezellig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
*Op de trein naar Limboland stapt
Babi klinkt alsof er een Vietnamees met beperkt Engels via facebook messenger met je probeert te flirtenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hallo saté. Ik ben babi pangang.
voor een eckte elektroluxquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef essnhills het volgende:
Hopelijk komende 2 weken ergens een fijne black friday wasmachine aanbieding
Hoi Goringquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal perfect zijn.
Flitsbezoekquote:
Of een AEGquote:
Stiekem ook een Elektroluxquote:
Welkom bij de clubquote:
ik heb getwijfeld over lekkerbekje, maar bij de ene zaak stond een kilometerslange rij en de andere was bijna uitgestorvenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net gerookte zalmbuikjes op de markt meegenomen
Het is van die natte mist, die op je huid wel opdroogt maar je kleren zeiknat van wordenquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Vond het prima net
Hier is dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is van die natte mist, die op je huid wel opdroogt maar je kleren zeiknat van worden
Voor AEG kun je ook kortingsbonnen kopen met rentepuntenquote:
Oj hier nietquote:
Volgens buienradar zou jij dat ook moeten hebben hoor https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/motregenradarquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oj hier niet
Hier is het alleen grijs
Een blik uit het raam zegt toch echt alleen grijsquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou jij dat ook moeten hebben hoor https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/motregenradar
Dan moet je maar naar buiten gaan, dan merk je het vanzelfquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een blik uit het raam zegt toch echt alleen grijs
Ik zou niet eens weten wat het isquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Weten jullie hoe de naam Asito is ontstaan?
Werk jij daar?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Weten jullie hoe de naam Asito is ontstaan?
quote:
Waarom zou ik een schoonmaakbedrijf uit de Achterhoek kennenquote:Destijds als afkorting van 'Alle Stof In Twente Opruimen'. Inmiddels staat de afkorting voor 'Alle Stof In Tempo Opruimen'.
Altijdquote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik een schoonmaakbedrijf uit de Achterhoek kennen
Ja, jij niet dan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ben toch eigen baas?
Maar kijk jij neer op mensen in de dienstverlening?
Dat heb ik dus ook!quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Het ziet er zo koud en grijs uit dat ik geen zin heb om naar buiten te gaan
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen blijven is ook geen optie: mijn koffie is op
quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar koud en treurig en motregen.
Huphup, opstaan, stapjes en hapjesquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja doe jij, ook heel nuttig.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werk natuurlijk ook min of meer in de dienstverlening
Ik maak media-uitingen met een commerciële insteek, dat is niet heel nuttigquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Dienstverlening is een van de nuttigste baansoorten in nederland.
De meesten doen maar iets totaal overbodigs.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Even als een skeere boi een matrasje bestellen voor een tientjehttps://nl.pepper.com/aan(...)sen-op-veepee-330404
met wie dan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:44 schreef essnhills het volgende:
Maar iedereen weet dat buitenradar = waarheid.
Dus als ik straks naar buiten ga heb ik vast mot
Dat is toch jouw weerquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al hapjes gehad. Net speculaas en borstplaat bij de koffie gehad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Huphup, opstaan, stapjes en hapjes
Oei, dat worden heel veel stapjes ben ik bangquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb al hapjes gehad. Net speculaas en borstplaat bij de koffie gehad.
Niet alleen maar met die prikstok naar de matrozen gaan staan zwaaien hequote:Op zaterdag 9 november 2024 14:38 schreef bitterbal het volgende:
vandaag vroeg naar bed. morgen om 8 uur vuil rapen bij het marine schip
Die zijn er nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen maar met die prikstok naar de matrozen gaan staan zwaaien he
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oei, dat worden heel veel stapjes ben ik bang
Moet je ook maar een geckohekje vragenquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
glipten 2 gecko's naar binnen![]()
die kunnen zich echt overal doorheen wurmen
Jaquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ook maar een geckohekje vragen
klinkt als ongediertequote:Op zaterdag 9 november 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
glipten 2 gecko's naar binnen![]()
die kunnen zich echt overal doorheen wurmen
En ook niet zo harig en bijterigquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
maar gecko's stinken niet zo als honden
zo, hop de pan in, gratis etenquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
zijn deze die overal naar binnen glippen
[ afbeelding ]
Even krokant bakken en een beetje sojasausquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat dat smaakt, plus ze zijn veel te snel.
Maar als je die grote dus nauwelijks ziet betekent het dus dat je hele hongerige slangen daar hebtquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
ze eten insecten dus ik ben fan van ze.
Ze zeggen waar die grote zijn
[ afbeelding ]
Dat daar ook slangen zijn.Slangen eten die grote gecko's. Maar die grote zie ik niet zoveel. Die zijn trouwens ook agressief dus kan je beter niet in je huis hebben
hoezo dat?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:38 schreef bitterbal het volgende:
vandaag vroeg naar bed. morgen om 8 uur vuil rapen bij het marine schip
leuke beestjesquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja die moeten er wel zitten. Denk ook hier vlakbij want het is hier erg groen en begroeid. Maar heb alleen 1 kleine dode laatst gezienquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je die grote dus nauwelijks ziet betekent het dus dat je hele hongerige slangen daar hebt
Als vrijwilligersactie zijn er hier activiteiten waarbij je vuil ruimt op het eiland. Vaak heb je met slecht weer dat er bv allemaal plastic aanspoelt op het strand dus dat ruimt men dan gezamelijk op.quote:
Denk dat ze gewoon bang zijn voor jouquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die moeten er wel zitten. Denk ook hier vlakbij want het is hier erg groen en begroeid. Maar heb alleen 1 kleine dode laatst gezien
terwijl ik hun grootste fan benquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon bang zijn voor jou
mooi initiatiefquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als vrijwilligersactie zijn er hier activiteiten waarbij je vuil ruimt op het eiland. Vaak heb je met slecht weer dat er bv allemaal plastic aanspoelt op het strand dus dat ruimt men dan gezamelijk op.
Ja dat maakt je juist zo eng, zo'n hysterische groupie, heeft Eminem ook wel eens een liedje over gemaaktquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl ik hun grootste fan ben
ja er is hier wel een vuilniswagen maar vanuit de overheid is er geen schoonmaak dienstquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
4e was daar ook al mee bezig, ik heb het ook jaren gedaan maar dan betaald
nouquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat maakt je juist zo eng, zo'n hysterische groupie, heeft Eminem ook wel eens een liedje over gemaakt
Hier valt het eigenlijk wel mee, moet je soms wel echt gaan zoeken om afval te vindenquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:57 schreef Karzai het volgende:
valt niet tegen op te prikken wat de mens op straat pleurt
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef bitterbal het volgende:
ik wil alleen maar met ze knuffelen
Kunnen de mugjes in huis opeten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja zwerfvuil wordt dus niet opgeruimd, misschien moet ik hier ook maar eens een appgroep beginnen. die is er al eigk zal eens zoeken of ik die kan vindenquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja er is hier wel een vuilniswagen maar vanuit de overheid is er geen schoonmaak dienst
hier is echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier valt het eigenlijk wel mee, moet je soms wel echt gaan zoeken om afval te vinden
Heb je in amsterdam geen prikkers? Bv mensen met een taakstraf?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja zwerfvuil wordt dus niet opgeruimd, misschien moet ik hier ook maar eens een appgroep beginnen. die is er al eigk zal eens zoeken of ik die kan vinden
even met de hel buurt de rotzooi opruimen
Ja ik snap die slangen welquote:
krijg er nog wel een keer 1 te pakken en die neem ik dan mee naar huis. En doe ik dan allerlei leuke mutsjes opquote:
hier zijn bepaalde gebieden waar het veel is, er is wel een mogelijkheid om een stuk te 'adopteren' en dan krijg je spullen van de gemeente maar dat moet met minimaal 2 mensenquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier valt het eigenlijk wel mee, moet je soms wel echt gaan zoeken om afval te vinden
Ja in een dorp heb je toch wat meer sociale controle dus gebeurt dat toch minderquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg er nog wel een keer 1 te pakken en die neem ik dan mee naar huis. En doe ik dan allerlei leuke mutsjes op
Ben buiten geweest. Kan rapporteren dat het niet motregende en ook niet nat was buiten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Huphup, opstaan, stapjes en hapjes
Raar, hier lijkt het alleen maar erger te worden, ik zie de miezer nu gewoon vallen en de straten nat wordenquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben buiten geweest. Kan rapporteren dat het niet motregende en ook niet nat was buiten.
Wel koud
Wow!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar, hier lijkt het alleen maar erger te worden, ik zie de miezer nu gewoon vallen en de straten nat worden
Het is koud, nat en grijs.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar, hier lijkt het alleen maar erger te worden, ik zie de miezer nu gewoon vallen en de straten nat worden
Hier is het alleen koud en grijs, niet natquote:
Nee dat zal toch nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow!
Denk je dat het mogelijk is dat het niet in heel Nederland hetzelfde weer is?
Ik weet het, beetje vergezocht, maar het is hier echt droog
Nou denk het toch welquote:
Het gaat zelfs zo hard dat het lokale weerstation het als regen registreertquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou denk het toch wel
Of jij zit te jokken over het weer daar
Wow!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat zelfs zo hard dat het lokale weerstation het als regen registreert![]()
[ link | afbeelding ]
Denk dat het straks bij jou gewoon 28 graden isquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het straks bij jou gewoon 28 graden is
En dat de zon gaat schijnenquote:
De zon mag wel schijnenquote:
Ja beetje vreemd dat ze dat oude station zo daartussen hebben gebouwdquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:49 schreef mschol het volgende:
doodzonde dat het oude trein station zo ingebouwd is tussen moderne lelijke meuk in delft
ja preciesquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd dat ze dat oude station zo daartussen hebben gebouwd
Komt omdat het al zo donker is denk ikquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn gevoel is het al bijna etenstijd, maar het is pas kwart over 16.
Ja, denk het ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt omdat het al zo donker is denk ik
daar hebben ze cup a soup voor uitgevondenquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor mijn gevoel is het al bijna etenstijd, maar het is pas kwart over 16.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben ze cup a soup voor uitgevonden
dan mag je zo wel weer even naar de hoertjesquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:31 schreef Recce het volgende:
Zo, 10.476 stapjes. Hopelijk heb ik daarmee mijn zonden een beetje gecompenseerd.
gat in je zak?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:23 schreef mschol het volgende:
opweg naar delft station
wel allerlei dingen niet kunnen laten liggen
Ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:25 schreef Elvi het volgende:
Ik heb vanochtend m'n griepprik gehadlaat de winter maar komen!
ik ben een griepprik weigeraarquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:25 schreef Elvi het volgende:
Die heb ik nog nooit gehaald eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:25 schreef Elvi het volgende:
Jij bent een fitte brandweervrouw.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehaald eigenlijk.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan mag je zo wel weer even naar de hoertjes
High Five! 🙌quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kun je toch ook alleen krijgen als je wrak of oud bent?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
of een baan hebt waar je belangrijk genoeg door wordtquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kun je toch ook alleen krijgen als je wrak of oud bent?
das wel erg weinigquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Oh heb mijn record verbroken. In oktober heb ik 67 kWh gebruikt. Hoe dan.
Laatste keer griep was ik 12 ofzo.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
of een baan hebt waar je belangrijk genoeg door wordt
Ik kan 'm gratis via m'n werk krijgen maar heb dat nog nooit gedaan. Gedoe.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kun je toch ook alleen krijgen als je wrak of oud bent?
je tapt gewoon illegaal af ergensquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
125 hierquote:
zit ik ook over te denken om te doen... maar wil dan liever gas aftappen... levert meer winst opquote:
gas is een onbemeterde aansluiting hier voor kookgasquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit ik ook over te denken om te doen... maar wil dan liever gas aftappen... levert meer winst op
Ik doe er juist niks aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
125 hier
en das terwijl ik er een sport van maak om weinig te verbruiken.
kun je die aansluiting niet op een kacheltje zetten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
gas is een onbemeterde aansluiting hier voor kookgas
zal zowieso kunnen maar dat is best geknutsel rn of ze er blij van worden is de vraagquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je die aansluiting niet op een kacheltje zetten?
Nadeel is ook dat de kosten van het warmtenet ook voornamelijk in de vaste kosten zitten dus dat het je amper iets oplevertquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zal zowieso kunnen maar dat is best geknutsel rn of ze er blij van worden is de vraag
geen warmtenet hier, blokverwarmingquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nadeel is ook dat de kosten van het warmtenet ook voornamelijk in de vaste kosten zitten dus dat het je amper iets oplevert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Wij gister 42 en vandaag tot nu toe 30quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Zit je lekker in de jacuzzi?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij gister 42 en vandaag tot nu toe 30
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is het equivalent van het ‘marrokanentasje’.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eensquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je lekker in de jacuzzi?
dus geen gas aansluiting meer aanwezig neem ik aanquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Gister wel in bad gelegen. Daar gaan ook wel wat litertjes in.
Hoera warmtepomp
Nee. Mag ook niet meer als je bouwt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus geen gas aansluiting meer aanwezig neem ik aan
scheelt flink in de kosten. Alleen al de vaste kosten die je kwijt bent.. en de hoeveelheid kwh die je gebruikt tegen hoeveel m3 je zou gebruiken zal ook schelen met de lagere kwh prijzenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee. Mag ook niet meer als je bouwt.
Ik heb nog meer dan een jaar voor oorlogse prijzen en kon gelukkig dat contract meenemen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt flink in de kosten. Alleen al de vaste kosten die je kwijt bent.. en de hoeveelheid kwh die je gebruikt tegen hoeveel m3 je zou gebruiken zal ook schelen met de lagere kwh prijzen
Nee is een riem.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is het equivalent van het ‘marrokanentasje’.
Heerlijk hebben wij ook, ‘s avonds op 22C dat ding en in t-shirt rondhangen. En bijna ¤0 energiekosten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan een jaar voor oorlogse prijzen en kon gelukkig dat contract meenemen.
Ik heb nog geen idee hoe ik op jaarbasis uit ga komen maar het idee is dat dat 0 moet zijn en wij zijn best grootverbruikers. En als dat niet lukt leggen we er nog wat panelen bij.
Dit is het Gucci model waarvan iedereen gaat denken dat je hem in Beverwijk hebt gekocht. Als je dat prima vindt, you do youquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee is een riem.
Tsja. Is op zich gewoon goated riem van een goed merk denk ik
Is dat veel?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zit op sommige dagen op 60kwh per dag.
Lekker in de sauna.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
zeg je dat ook op verjaardagen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat dan welquote:
Lage temperatuur vloerverwarming dus aanzetten en niet meer met je fikken aanzittenquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heerlijk hebben wij ook, ‘s avonds op 22C dat ding en in t-shirt rondhangen. En bijna ¤0 energiekosten.
We zijn toch gvd een welvaart ofnie dan?
De laadpaal moet hier nog aangesloten worden. Ben benieuwd wat we dan gaan doenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
0,8 kWh vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal telefoon op tafel en opbrengst vergelijken.
Open haard is heerlijk hoor, we hebben 'm in de winter zo'n beetje om de dag aanquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lage temperatuur vloerverwarming dus aanzetten en niet meer met je fikken aanzitten![]()
Ik had eigenlijk stiekem nog wel een gaskachel gewild voor de sfeer.
Openhaard vind ik niet echt van deze tijd, projectiehaarden zijn taffes lelijk en ik heb ook nog geen mooie waterdamp haard gezien.
Denk nog wel aan een houthaard of pelletkachel, voor de sfeer op weekend avonden moet dat toch kunnen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lage temperatuur vloerverwarming dus aanzetten en niet meer met je fikken aanzitten![]()
Ik had eigenlijk stiekem nog wel een gaskachel gewild voor de sfeer.
Openhaard vind ik niet echt van deze tijd, projectiehaarden zijn taffes lelijk en ik heb ook nog geen mooie waterdamp haard gezien.
Jullie hebben nog schone zwitserse lucht dus daar mag het.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Open haard is heerlijk hoor, we hebben 'm in de winter zo'n beetje om de dag aan
Als je de schoorsteen ver boven het dak laat uitkomen en droog hout brand dan ruik of merk je helemaal niks hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jullie hebben nog schone zwitserse lucht dus daar mag het.
In mijn vorige huis hadden we twee achterburen met een openhaard, directe buren met een pelletkachel en buren iets verderop die ongetwijfeld piromaan waren want dit zaten hele zomers met een vuurschaal in de tuin.
Taffeslui allemaal![]()
Ik wil gewoon lekker fris met mijn raam open slapen en op mijn 80e nog rek in mijn longen
Hier in de buurt zijn er een paar die gewoon alles dat op hout lijkt stoken; en dan het liefste op van die mistige dagen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je de schoorsteen ver boven het dak laat uitkomen en droog hout brand dan ruik of merk je helemaal niks hoor.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de buurt zijn er een paar die gewoon alles dat op hout lijkt stoken; en dan het liefste op van die mistige dagen.
Aan de andere kant staat er ook weer een of andere biocentrale die met veel subsidie hout uit het buitenland opstookt dus het schiet allemaal niet echt op.
Pak de topic AEDquote:
2 bananenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat hebben we allemaal gegeten?
Ik had geen inspiratie of zin om te koken dus het is een stoommaaltijdje gewordenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spaghetti.quote:Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |