SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
twee zielen een gedachtequote:Op zaterdag 9 november 2024 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde met zelfde TT openen maar je was me voor Dot![]()
Heb je nu nog je oude account niet terug genomen
Jakkie jakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nahhhh daar zit geen abo op. Wacht even tot deze verlopen isquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
twee zielen een gedachte![]()
Heb je nu nog je oude account niet terug genomen![]()
![]()
Wat duurde?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk, deze man weet hoe het moetquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:16 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Morguh Rob
Dat er een nieuwe werd geopend.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
'smorregus Dottekequote:Op zaterdag 9 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet hoe het moet
Morguh Rob![]()
Was koffie pakkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat er een nieuwe werd geopend.![]()
Jij had hem ook kunnen openen
Dotteke zit vandaag in de rotzooi. Sterkte daar!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thnx. Dit is echt niets voor mij. Kan er heel slecht tegen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Dotteke zit vandaag in de rotzooi. Sterkte daar!
Vroeger, toen ik mij nog goed kon redden had ik er geen moeite mee maar nu pppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja. Maar wat moet gebeuren, moet gebeuren. (open deur)quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Dit is echt niets voor mij. Kan er heel slecht tegen.
Vroeger, toen ik mij nog goed kon redden had ik er geen moeite mee maar nu pppffffAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook zo, tis dat degene die het laminaat komt leggen 800 euro vroeg voor uithalen en wegvoeren. Dan was het op een dag gebeurd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maar wat moet gebeuren, moet gebeuren. (open deur)
Maar vond dat zo zonde geld. Denk dan kan ik er beter iemand blij mee maken. Was best nog een heel stuk wat goed was.
Alleen dan zit ik wat langer in de zooi
Was vandaag van plan om toch naar Enschede te gaan, maar voel mij verre van lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
800? 😯quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, tis dat degene die het laminaat komt leggen 800 euro vroeg voor uithalen en wegvoeren. Dan was het op een dag gebeurd.
Maar vond dat zo zonde geld. Denk dan kan ik er beter iemand blij mee maken. Was best nog een heel stuk wat goed was.
Alleen dan zit ik wat langer in de zooi
Was vandaag van plan om toch naar Enschede te gaan, maar voel mij verre van lekkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ze weten van prijzen tegenwoordigquote:
Betaal ook 830 euro voor het leggen en ik heb nu een deal als ze in de kamer een de twee lange kanten. 8meter 25 en de andere muur net zo lang minus 2 deuren nieuwe plinten er aan zetten kost mij 200 euro
Hij vroeg er eerst 150 voor om alleen die twee er aan te zetten.
De rest doen we zelf, maar dan heb ik in ieder geval de kamer klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, dat zullen de bedragen ook wel zijn. Het is een boel geld.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze weten van prijzen tegenwoordig
Betaal ook 830 euro voor het leggen en ik heb nu een deal als ze in de kamer een de twee lange kanten. 8meter 25 en de andere muur net zo lang minus 2 deuren nieuwe plinten er aan zetten kost mij 200 euro
Hij vroeg er eerst 150 voor om alleen die twee er aan te zetten.
De rest doen we zelf, maar dan heb ik in ieder geval de kamer klaar
Gelukkig wordt het (voor een deel) vergoed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Voor een deel ja, helaas moet je er altijd zelf geld bij doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, dat zullen de bedragen ook wel zijn. Het is een boel geld.
Gelukkig wordt het (voor een deel) vergoed.
En deze vloer lag er net op een dag na pas 2 jaar inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Maarja, die brand had niemand voorzien. Ongelukken gebeuren gewoon.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een deel ja, helaas moet je er altijd zelf geld bij doen.
En deze vloer lag er net op een dag na pas 2 jaar inAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is waar, voor je het weet hoppaquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maarja, die brand had niemand voorzien. Ongelukken gebeuren gewoon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: