O ja? Ik denk dat minstens de helft hier is op basis van een verblijfsvergunning en de andere helft heeft 2 paspoorten. Beiden kan je intrekken en dat moet waar mogelijk dus ook gebeuren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 05:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over?
Dat reltuig heeft gewoon een Nederlands paspoort.
Ik kan echt totaal niet zien wie bij wie hoort hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 05:57 schreef Chadi het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJWkc5hQ/
Er duikt steeds meer video materiaal over deze vreedzame supporters. Plunderen de stad, slopen ze alles wat niet bevalt (lees wat sympathiseerts met palestina), Loden pijpen, klinkers, journalisten bedreigden, hit en run acties op onschuldigen en vernielingen.
Een regelrechte schande dat de politie deze voorbeeldige gasten op een hardhandige wijze bij elkaar verzameld heeft om ze naar hun hotels of Schiphol te deporteren.
De Telegraaf berichtte hier gisteren ook over:quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat is het ons waard om rellend moslimtuig de hand boven het hoofd te houden? We zijn internationaal beschadigd door een falend ultralinks stadsbestuur.
[ x ]
Rot maar op en neem je brievenbus firma mee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat is het ons waard om rellend moslimtuig de hand boven het hoofd te houden? We zijn internationaal beschadigd door een falend ultralinks stadsbestuur.
[ x ]
Lekkere bronnen man. Een 16 jarige PowNed (sensatie) verslaggevertje en een Amerikaanse geschorste psychiater. Achraf uit Molenbeek roept iedere Marokkaan op om mee te vechten voor “het goede doel”, boehoe, lekker sensatie laten zoeken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Rot maar op en neem je brievenbus firma mee zou ik zeggen.
A.Lieberman roept alle Europese joden om mee te doen aan de bezetting van Palestijnen en per direct richting Telaviv te komen.
In grote lijnen lees ik de samenvatting van het geheel zo ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 04:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nog even mijn gedachten hierover laten gaan maar het volgende is dus gebeurt als ik alles goed begrijp.
- Maccabi hooligans misdragen zich
- Door social media wordt dit verspreid
- Hierop reageren Nederlandse jongeren uit Amsterdam op door zich ook te gaan misdragen (met frustraties over het conflict in het midden oosten als oorzaak)
- Maccabi supporters die er niks mee te maken hebben zijn hier ook de dupe van.
-Er onstaat ophef en de Isralische regering probeert zich te bemoeien met voetbal gerelateerd geweld wat technische gezien gewoon een interne aangelegenheid is.
-Wilders die geen rol heeft in de regering gaat naar Schiphol om de Isralische minister van buitenlandse zaken te ontvangen. Die hierheen komt voor iets wat ook via de ambassadeur had kunnen lopen.
Allemaal heel erg dit maar geweld en vandalisme rond voetbal wedstrijden is helaas vrij gewoon. Maar hoe hier op gereageerd wordt is wel weer erg overtrokken. Alsof we aan de vooravond van nieuwe progroms staan.
Wat een gekke tweet sowieso van de politie? Om dan bij een random islamoloob berichtje allemaal joodse instellingen te taggen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De rot zit zelfs bij de politie:
[ x ]
Dit is aantoonbaar onjuist. Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 04:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nog even mijn gedachten hierover laten gaan maar het volgende is dus gebeurt als ik alles goed begrijp.
- Hierop reageren Nederlandse jongeren uit Amsterdam op door zich ook te gaan misdragen (met frustraties over het conflict in het midden oosten als oorzaak)
-Er onstaat ophef en de Isralische regering probeert zich te bemoeien met voetbal gerelateerd geweld wat technische gezien gewoon een interne aangelegenheid is.
-Wilders die geen rol heeft in de regering gaat naar Schiphol om de Isralische minister van buitenlandse zaken te ontvangen. Die hierheen komt voor iets wat ook via de ambassadeur had kunnen lopen.
Allemaal heel erg dit maar geweld en vandalisme rond voetbal wedstrijden is helaas vrij gewoon. Maar hoe hier op gereageerd wordt is wel weer erg overtrokken. Alsof we aan de vooravond van nieuwe progroms staan.
Het is rot. Een andere verklaring is er niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:03 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat een gekke tweet sowieso van de politie? Om dan bij een random islamoloob berichtje allemaal joodse instellingen te taggen.
Hold up, is dit nou een jood die ons met financile middelen wilt straffen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]
Wil.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hold up, is dit nou een jood die ons met financile middelen wilt straffen?
Ik word hier al jaren op gewezen maar zet stug voort.quote:
Ik heb hoop voor je.quote:Op zaterdag 9 november 2024 08:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik word hier al jaren op gewezen maar zet stug voort.
Ik snap werkelijk niet wat Schoof hiermee te maken heeft, Halsema is verantwoordelijk!quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het was een drama voor iedereen.
En door daar heen te gaan en oprecht medeleven te tonen, kun je de angel er soms uithalen.
En dat is niet wat nu gebeurd is. Schoof bleef ik het buitenland tot hij echt niet anders meer kon. Niemand nam de leiding. En dus kon Wilders het voor zijn eigen standpunten gebruiken.
Was Schoof meteen terug naar NL gekomen, had hij de regie op zich genomen, waren die tweets van onze koninklijke familie niet nodig geweest, het had Wilders zich ook niet als MP hoeven opwerpen.
Fout.quote:Op zaterdag 9 november 2024 04:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Omdat hij gelijk heeft. En mod is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigen mee? Kom je hier weer je neutraliteit tonen terwijl je altijd partijdig bent?
En daarnaast is er dus van tevoren al besloten om op ze te jagen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan echt totaal niet zien wie bij wie hoort hoor.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik zie is volkomen normaal gedrag onder voetbaltokkies. Gedrag dat je elke week ziet inclusief controles, agressie en de meest weerzinwekkende leuzen.
Maar blijkbaar kom jij uit een ei en denk je dat dit allemaal heel bijzonder is.
wie houdt die mensen de hand boven het hoofd en vooral op welke manier dan? Gisteren nog beelden waar we zien dat de politie er een arresteert.quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]
Een burgemeester bijvoorbeeld die in een persconferentie het woord "islamitisch" of "Marokkaans" niet in de mond durft te nemen terwijl heel Nederland ziet uit welke hoek deze pogrom is gekomen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wie houdt die mensen de hand boven het hoofd en vooral op welke manier dan? Gisteren nog beelden waar we zien dat de politie er een arresteert.
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:15 schreef Seven. het volgende:
(of dat nou antisemitisme of islamisme is, laat ik in het midden).
Je kan de petitie tekenen: https://petities.nl/petit(...)-amsterdam?locale=nlquote:Op zaterdag 9 november 2024 07:54 schreef Scorpie het volgende:
Is Halsema al afgetreden? Of hebben ze haar er al uitgegooid ?
De helft heet anoniem waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Je kan de petitie tekenen: https://petities.nl/petit(...)-amsterdam?locale=nl
Lekker makkelijk praten. Dat is ook een beetje meten met twee maten. Zeg je hetzelfde over demonstrerend pallietuig dat hier over de schreef gaat? Want dan kan je toch hetzelfde zeggen? Wat hebben wij in Nederand met Gaza te maken, laat ze het daar uitzoeken..quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:15 schreef Seven. het volgende:
Israeli's moeten hun anti-Palestijnse sentimenten lekker in Isral houden, in plaats van hier vlaggen van gevels trekken.
Door de islamisering van onze samenleving worden we nu dit conflict ingezogen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 09:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten. Dat is ook een beetje meten met twee maten. Zeg je hetzelfde over demonstrerend pallietuig dat hier over de schreef gaat? Want dan kan je toch hetzelfde zeggen? Wat hebben wij in Nederand met Gaza te maken, laat ze het daar uitzoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |