SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Nee hoor. En ondertussen bedenk je toch ook weer nieuwe dingen? Als je allerlei fantasiedingen bedenkt, kan het eindeloos doorgaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nee.Ik bedoel op den duur weet je toch alles?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Los is iets op het spoor hoor mensen.
Dat idee had ik al. Alles wat hard gehypet wordt maar saai klinkt is kut.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ga niet naar The Substance mensen. Wat een kutfilm
Hmm, weet niet zo goed. Naja we gaan het wel zien dan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee hoor. En ondertussen bedenk je toch ook weer nieuwe dingen? Als je allerlei fantasiedingen bedenkt, kan het eindeloos doorgaan.
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet zo goed. Naja we gaan het wel zien dan.
Wel wat meer idd. Maar soms niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn de vlinders een beetje in bedwang?
Oh, dat is nog wel een spannende fase dus!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel wat meer idd. Maar soms niet.
Hebben de kinderen al gevraagd wat er aan de hand is?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar daarna wel weer helemaal vrolijk op de fiets.
Wat is dit en waarom kijk je dit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die chick van Vincent is behoorlijk goed.
Bekijk deze YouTube-video
Zozo aankijken? Whats next, hand vasthouden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel wat meer idd. Maar soms niet.
Ene vincent en geen idee?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel een spannende fase dus!
[..]
Hebben de kinderen al gevraagd wat er aan de hand is?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zozo aankijken? Whats next, hand vasthouden?
En niet geklikt natuurlijkquote:
Maar je maakt ook dingen mee. Er gebeuren dingen in de wereld. Er is hier dagelijks nog iets te praten en we zijn het nog steeds gelukkig wel eens niet met elkaar eensquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat kan nee.Ik bedoel op den duur weet je toch alles?
Samequote:
Ja dat is ook wel zo natuurlijk. Gaat ook wel steeds vaker over van hoe de dag was.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je maakt ook dingen mee. Er gebeuren dingen in de wereld. Er is hier dagelijks nog iets te praten en we zijn het nog steeds gelukkig wel eens niet met elkaar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |