Wel van een iets andere categorie dan Feyenoord fans die "kankerjoden" in elkaar trappen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, zelfs Bender heeft dus Israëliërs op beeld die palen uit de grond trekken, bivakmutsen opzetten en op jacht zijn.
Blijken het steeds meer ouderwetse relletjes @:scrummie
Volgende week gaat Frankrijk v Israel ook door midden in de allochtonenwijken van Parijs.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vroeg me al eerder af waarom het uitpubliek is toegelaten als dit in andere landen al eerder is geweigerd. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat besluit tot stand gekomen is.
De politie moet er aanwezig zijn om op te treden als ze in overtreding gaan. Daar is capaciteit voor nodig die niet elders kan worden ingezet. Dit gebeurt 3000 keer per jaar in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hebben toch recht om op de aangewezen plek te demonstreren, als ze die verlaten zijn ze in mijn ogen in overtreding.
Oh dat zeker, daarom geen medelijden mee. Wel jammer dat het oorlogje hier uitgevochten wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel van een iets andere categorie dan Feyenoord fans die "kankerjoden" in elkaar trappen.
Het een sluit het ander niet uit. Dit is sektarisch geweld.
Tja, dit had je ergens aan kunnen zien komen. Dat is op zichzelf ook al triest zat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat zeker, daarom geen medelijden mee. Wel jammer dat het oorlogje hier uitgevochten wordt.
Demonstreren is een recht, maar er mogen ook wel regels op komen. Het hoeft niet altijd en overal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De politie moet er aanwezig zijn om op te treden als ze in overtreding gaan. Daar is capaciteit voor nodig die niet elders kan worden ingezet. Dit gebeurt 3000 keer per jaar in Amsterdam.
Driehoek Amsterdam bezorgd over druk op politie door toenemend aantal demonstraties
Dat heeft Halsema in de persconferentie uitgelegd. Heb je die gezien? Deze supporters staan volgens haar niet bekend als gewelddadig of anderszins als een risicogroep. Bovendien is de verstandhouding met de Ajaxsupporters goed. Daarom is de wedstrijd an sich niet beschouwd als een risicowedstrijd. Wel maakt de geopolitieke situatie dat er spanningen waren verwacht en er meer politie is ingezet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vroeg me al eerder af waarom het uitpubliek is toegelaten als dit in andere landen al eerder is geweigerd. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat besluit tot stand gekomen is.
je hebt gelijk,maar ben best wel boos en teleurgesteld om mijn stad en land ... ik herken het niet meer!! er zijn nieuwelinge gekomen die agressief zijn en geen empathie hebbenquote:
Ventileren mag echt wel. Hou het alleen wel een beetje beschaafd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
je hebt gelijk,maar ben best wel boos en teleurgesteld om mijn stad en land ... ik herken het niet meer!! er zijn nieuwelinge gekomen die agressief zijn en geen empathie hebben
Haha "Het mag wat minder fel" zijn niet mijn woorden heh.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
je hebt gelijk,maar ben best wel boos en teleurgesteld om mijn stad en land ... ik herken het niet meer!! er zijn nieuwelinge gekomen die agressief zijn en geen empathie hebben
Ik begreep wel dat meerdere wedstrijden waar deze club aan deelnam zijn overgeplaatst naar andere landen omdat men de veiligheid niet kon garanderen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heeft Halsema in de persconferentie uitgelegd. Heb je die gezien? Deze supporters staan volgens haar niet bekend als gewelddadig of anderszins als een risicogroep. Bovendien is de verstandhouding met de Ajaxsupporters goed. Daarom is de wedstrijd an sich niet beschouwd als een risicowedstrijd. Wel maakt de geopolitieke situatie dat er spanningen waren verwacht en er meer politie is ingezet.
Ik hoop toch minstens dat de Franse overheid er wat van leert .quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgende week gaat Frankrijk v Israel ook door midden in de allochtonenwijken van Parijs.
Deel 2.
Tja, zo wordt er wel vaker gezwicht voor terreur. Er zijn ook toneelstukken die niet worden opgevoerd, debatten die worden afgezegd, grappen die niet worden gemaakt. We zeggen dan dat we de veiligheid niet kunnen garanderen. Dat is ook zo, maar het is ronduit schandalig. Onze instituties zouden er alles aan moeten doen om te zorgen dat burgers hun levens kunnen leiden en niet worden beperkt uit angst voor wat een intolerant deel van de bevolking zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat meerdere wedstrijden waar deze club aan deelnam zijn overgeplaatst naar andere landen omdat men de veiligheid niet kon garanderen.
Gelukkig kon Halsema dat wel omdat de supporters vriendjes zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat meerdere wedstrijden waar deze club aan deelnam zijn overgeplaatst naar andere landen omdat men de veiligheid niet kon garanderen.
Heeft weinig met die club te maken, meer met de angst die die club met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben ik me met je eens Claudia.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, zo wordt er wel vaker gezwicht voor terreur. Er zijn ook toneelstukken die niet worden opgevoerd, debatten die worden afgezegd, grappen die niet worden gemaakt. We zeggen dan dat we de veiligheid niet kunnen garanderen. Dat is ook zo, maar het is ronduit schandalig. Onze instituties zouden er alles aan moeten doen om te zorgen dat burgers hun levens kunnen leiden en niet wordt beperkt uit angst voor wat een intolerant deel van de bevolking zou kunnen doen
ja treed op en laat ze niet denken dat ze de westerse wereld in pacht hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop toch minstens dat de Franse overheid er wat van leert .
PSV supporters waren niet welkom in Parijs een paar weken terug.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop toch minstens dat de Franse overheid er wat van leert .
stop met halalsema zij is gewoon dom en onder invloedquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Gelukkig kon Halsema dat wel omdat de supporters vriendjes zijn.
Over die populaire cultuur;quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel van een iets andere categorie dan Feyenoord fans die "kankerjoden" in elkaar trappen.
Het een sluit het ander niet uit. Dit is sektarisch geweld.
klopt omdat men hier het walgelijke niet kent van de andere continentenquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft weinig met die club te maken, meer met de angst die die club met zich meebrengt.
Het zijn hier in Europa allemaal pussies.
Geen ervaring mee, gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is hier altijd al geweest hè.
"kankerjoden" in elkaar trappen. Hoe kom je erbij, waarom zou je zoiets zeggen.
Ik ben met dat soort terminologie opgegroeid. Ik dacht er weinig bij. Maar dit is toch wel ziek als samenleving.
Kankerjoden in elkaar trappen.![]()
Of "Hamas Hamas alle joden aan het gas" op een willekeurige fietspaal waar ik met mijn dochter langs fiets, dagelijks voor school. En ik woon niet in Amsterdam.
Ik vind het heel bizar achteraf gezien.
Echt? Geen enkele ervaring met Ajax uitschelden voor 'joden' met een prefix?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, gelukkig
Omdat hij antisemiet is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:03 schreef havanagila het volgende:
[..]
Waarom laat je de wandaden van Hamas dan voor het gemak even weg, en doe je net alsof die compleet geen aandeel in dit conflict hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |