abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 8 november 2024 @ 23:16:57 #201
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215526442
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou, zelfs Bender heeft dus Israëliërs op beeld die palen uit de grond trekken, bivakmutsen opzetten en op jacht zijn.

Blijken het steeds meer ouderwetse relletjes @:scrummie
Wel van een iets andere categorie dan Feyenoord fans die "kankerjoden" in elkaar trappen.

Het een sluit het ander niet uit. Dit is sektarisch geweld.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215526445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:15 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik vroeg me al eerder af waarom het uitpubliek is toegelaten als dit in andere landen al eerder is geweigerd. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat besluit tot stand gekomen is.
Volgende week gaat Frankrijk v Israel ook door midden in de allochtonenwijken van Parijs.

Deel 2.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215526453
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:14 schreef PirE het volgende:

[..]
Ze hebben toch recht om op de aangewezen plek te demonstreren, als ze die verlaten zijn ze in mijn ogen in overtreding.
De politie moet er aanwezig zijn om op te treden als ze in overtreding gaan. Daar is capaciteit voor nodig die niet elders kan worden ingezet. Dit gebeurt 3000 keer per jaar in Amsterdam.

Driehoek Amsterdam bezorgd over druk op politie door toenemend aantal demonstraties
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:19:23 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215526455
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wel van een iets andere categorie dan Feyenoord fans die "kankerjoden" in elkaar trappen.

Oh dat zeker, daarom geen medelijden mee. Wel jammer dat het oorlogje hier uitgevochten wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin vrijdag 8 november 2024 @ 23:20:18 #205
pi_215526459
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh dat zeker, daarom geen medelijden mee. Wel jammer dat het oorlogje hier uitgevochten wordt.
Tja, dit had je ergens aan kunnen zien komen. Dat is op zichzelf ook al triest zat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:20:36 #206
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215526461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De politie moet er aanwezig zijn om op te treden als ze in overtreding gaan. Daar is capaciteit voor nodig die niet elders kan worden ingezet. Dit gebeurt 3000 keer per jaar in Amsterdam.

Driehoek Amsterdam bezorgd over druk op politie door toenemend aantal demonstraties
Demonstreren is een recht, maar er mogen ook wel regels op komen. Het hoeft niet altijd en overal.
De politie heeft inderdaad wel wat beters te doen zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215526467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:15 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik vroeg me al eerder af waarom het uitpubliek is toegelaten als dit in andere landen al eerder is geweigerd. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat besluit tot stand gekomen is.
Dat heeft Halsema in de persconferentie uitgelegd. Heb je die gezien? Deze supporters staan volgens haar niet bekend als gewelddadig of anderszins als een risicogroep. Bovendien is de verstandhouding met de Ajaxsupporters goed. Daarom is de wedstrijd an sich niet beschouwd als een risicowedstrijd. Wel maakt de geopolitieke situatie dat er spanningen waren verwacht en er meer politie is ingezet.
pi_215526470
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:16 schreef Lemmeb het volgende:
Het mag wat minder fel
je hebt gelijk,maar ben best wel boos en teleurgesteld om mijn stad en land ... ik herken het niet meer!! er zijn nieuwelinge gekomen die agressief zijn en geen empathie hebben
  Forum Admin vrijdag 8 november 2024 @ 23:23:37 #209
pi_215526476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:22 schreef Thorelf het volgende:

[..]
je hebt gelijk,maar ben best wel boos en teleurgesteld om mijn stad en land ... ik herken het niet meer!! er zijn nieuwelinge gekomen die agressief zijn en geen empathie hebben
Ventileren mag echt wel. Hou het alleen wel een beetje beschaafd.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:24:21 #210
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215526483
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:22 schreef Thorelf het volgende:

[..]
Haha "Het mag wat minder fel" zijn niet mijn woorden heh. ;)

Er stond in die post iets over het deporteren van islamofascisten als oplossing van het probleem, maar dat is weggehaald door Straatcommando. :P
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:25:04 #211
438527 MissButterflyy
pi_215526487
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat heeft Halsema in de persconferentie uitgelegd. Heb je die gezien? Deze supporters staan volgens haar niet bekend als gewelddadig of anderszins als een risicogroep. Bovendien is de verstandhouding met de Ajaxsupporters goed. Daarom is de wedstrijd an sich niet beschouwd als een risicowedstrijd. Wel maakt de geopolitieke situatie dat er spanningen waren verwacht en er meer politie is ingezet.
Ik begreep wel dat meerdere wedstrijden waar deze club aan deelnam zijn overgeplaatst naar andere landen omdat men de veiligheid niet kon garanderen.
pi_215526496
quote:
Ligt het aan mij of wordt zijn stem steeds gekker?
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 23:27:40 #213
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_215526497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:17 schreef RipCity het volgende:

[..]
Volgende week gaat Frankrijk v Israel ook door midden in de allochtonenwijken van Parijs.

Deel 2.
Ik hoop toch minstens dat de Franse overheid er wat van leert .
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_215526498
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik begreep wel dat meerdere wedstrijden waar deze club aan deelnam zijn overgeplaatst naar andere landen omdat men de veiligheid niet kon garanderen.
Tja, zo wordt er wel vaker gezwicht voor terreur. Er zijn ook toneelstukken die niet worden opgevoerd, debatten die worden afgezegd, grappen die niet worden gemaakt. We zeggen dan dat we de veiligheid niet kunnen garanderen. Dat is ook zo, maar het is ronduit schandalig. Onze instituties zouden er alles aan moeten doen om te zorgen dat burgers hun levens kunnen leiden en niet worden beperkt uit angst voor wat een intolerant deel van de bevolking zou kunnen doen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:28:18 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215526500
quote:

[..]
Gelukkig kon Halsema dat wel omdat de supporters vriendjes zijn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_215526503
quote:

[..]
Heeft weinig met die club te maken, meer met de angst die die club met zich meebrengt.

Het zijn hier in Europa allemaal pussies.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:29:12 #217
438527 MissButterflyy
pi_215526505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Tja, zo wordt er wel vaker gezwicht voor terreur. Er zijn ook toneelstukken die niet worden opgevoerd, debatten die worden afgezegd, grappen die niet worden gemaakt. We zeggen dan dat we de veiligheid niet kunnen garanderen. Dat is ook zo, maar het is ronduit schandalig. Onze instituties zouden er alles aan moeten doen om te zorgen dat burgers hun levens kunnen leiden en niet wordt beperkt uit angst voor wat een intolerant deel van de bevolking zou kunnen doen
Ben ik me met je eens Claudia.
Dan had ze meer moeten inzetten op beveiliging en politie. Dit had ze moeten zien aankomen.
pi_215526508
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
ja treed op en laat ze niet denken dat ze de westerse wereld in pacht hebben
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:30:45 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215526509
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
PSV supporters waren niet welkom in Parijs een paar weken terug.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_215526515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:28 schreef PirE het volgende:

[..]
Gelukkig kon Halsema dat wel omdat de supporters vriendjes zijn.
stop met halalsema zij is gewoon dom en onder invloed
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 23:34:52 #221
236264 crew  capricia
pi_215526523
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Over die populaire cultuur;
Het is hier altijd al geweest hè.
"kankerjoden" in elkaar trappen. Hoe kom je erbij, waarom zou je zoiets zeggen.

Ik ben met dat soort terminologie opgegroeid. Ik dacht er weinig bij. Maar dit is toch wel ziek als samenleving.
Kankerjoden in elkaar trappen. :')
Of "Hamas Hamas alle joden aan het gas" op een willekeurige fietspaal waar ik met mijn dochter langs fiets, dagelijks voor school. En ik woon niet in Amsterdam.

Ik vind het heel bizar achteraf gezien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215526529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:28 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heeft weinig met die club te maken, meer met de angst die die club met zich meebrengt.

Het zijn hier in Europa allemaal pussies.
klopt omdat men hier het walgelijke niet kent van de andere continenten
  vrijdag 8 november 2024 @ 23:37:15 #223
438527 MissButterflyy
pi_215526533
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is hier altijd al geweest hè.
"kankerjoden" in elkaar trappen. Hoe kom je erbij, waarom zou je zoiets zeggen.

Ik ben met dat soort terminologie opgegroeid. Ik dacht er weinig bij. Maar dit is toch wel ziek als samenleving.
Kankerjoden in elkaar trappen. :')
Of "Hamas Hamas alle joden aan het gas" op een willekeurige fietspaal waar ik met mijn dochter langs fiets, dagelijks voor school. En ik woon niet in Amsterdam.

Ik vind het heel bizar achteraf gezien.
Geen ervaring mee, gelukkig
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 23:39:08 #224
236264 crew  capricia
pi_215526538
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Geen ervaring mee, gelukkig
Echt? Geen enkele ervaring met Ajax uitschelden voor 'joden' met een prefix?
Of 'hamas hamad joden aan het gas'. Nooit gehoord?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215526542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 23:03 schreef havanagila het volgende:

[..]
Waarom laat je de wandaden van Hamas dan voor het gemak even weg, en doe je net alsof die compleet geen aandeel in dit conflict hebben?
Omdat hij antisemiet is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')