Jahoor. Geloof jij dat maar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Let op, als de hele wereld meekijkt wordt er wel ruimte en capaciteit voor gemaakt.
Dit heeft niks met demonstraties te maken, maar met het tuig dat niet aangepakt word.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Knuppel in het hoenderhok: Bontenbal zegt bij Kockelmann dat er niet altijd overal gedemonstreerd moet kunnen worden. Het demonstratierecht mag niet het veiligheidsgevoel van burgers bedreigen.
Nee hoor. Israël moord er in Gaza en Libanon ook op los en de wereld kijkt toe, klaagt maar doet niets.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Let op, als de hele wereld meekijkt wordt er wel ruimte en capaciteit voor gemaakt.
Wat is dit nou weer voor rare misplaatste vergelijking?quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee hoor. Israël moord er in Gaza en Libanon ook op los en de wereld kijkt toe, klaagt maar doet niets.
Dan moet je niet verwachten dat het straffen van wat figuren die een paar voetbalhooligans in elkaar slaan veel voorstelt.
Snap het ook niet. Femke is wat naïef.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
België- Israel kon in September ofzo niet door gaan in België. We moesten in Slowakije spelen ofzo
Waarom werd Ajax - Tel aviv niet verplaatst naar een ander locatie?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee hoor. Israël moord er in Gaza en Libanon ook op los en de wereld kijkt toe, klaagt maar doet niets.
Dan moet je niet verwachten dat het straffen van wat figuren die een paar voetbalhooligans in elkaar slaan veel voorstelt.
ja, zal wel de laatste keer geweest zijn dat ze isrealische hooligans los laten in Nederlandquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Femke is wat naïef.
Ik ben het met je eens dat het een misplaatste vergelijking is. Daarom zeg ik dus ook: dat gedoe van vandaag stelt niks voor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare misplaatste vergelijking?
Oh jawel, ook van de "demonstraties" gaat in de hoofdstad een dreiging uit voor joden. Bovendien vragen die veel politiecapaciteit die niet voor andere zaken kan worden ingezet, zoals het beschermen van burgers in de stad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dit heeft niks met demonstraties te maken, maar met het tuig dat niet aangepakt word.
Ik ga er maar van uit dat je dat afzet tegen het conflict want het stelt wel degelijk iets voor..quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het een misplaatste vergelijking is. Daarom zeg ik dus ook: dat gedoe van vandaag stelt niks voor.
Pak dan gewoon het tuig aanquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh jawel, ook van de "demonstraties" gaat in de hoofdstad een dreiging uit voor joden. Bovendien vragen die veel politiecapaciteit die niet voor andere zaken kan worden ingezet, zoals het beschermen van burgers in de stad.
Ook nu ging het weer mis: de pro-Palestinademonstranten probeerden natúúrlijk weer van hun aangewezen demonstratieplek naar de Arena te gaan. De politie moet daar worden ingezet om dat te voorkomen.
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat je dat afzet tegen het conflict want het stelt wel degelijk iets voor..
Dat mag niet want demonstratierecht, aldus Halsema..quote:
Nou, zelfs Bender heeft dus Israëliërs op beeld die palen uit de grond trekken, bivakmutsen opzetten en op jacht zijn.quote:
Verplaatst naar een niet-diverse samenleving? Vreemd!quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
België- Israel kon in September ofzo niet door gaan in België. We moesten in Slowakije spelen ofzo
Rot op dan!!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Racisme is nooit het antwoord. Maar blijkbaar wel als het tegen moslims is.
Hou toch op zeg.
Een land dat genocide pleegt beschermen juichen we toe.
En ondertussen janken we hier omdat we in de grootste vrijheid ooit leven?
Ga lekker in Gaza wonen ofzo man en kijk wat 'vrijheid' is.
Ze hebben toch recht om op de aangewezen plek te demonstreren, als ze die verlaten zijn ze in mijn ogen in overtreding.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat mag niet want demonstratierecht, aldus Halsema..
Met paspoortcontroles.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, zelfs Bender heeft dus Israëliërs op beeld die palen uit de grond trekken, bivakmutsen opzetten en op jacht zijn.
Blijken het steeds meer ouderwetse relletjes @:scrummie
naif??? ze is dom en linksquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Femke is wat naïef.
Ik vroeg me al eerder af waarom het uitpubliek is toegelaten als dit in andere landen al eerder is geweigerd. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat besluit tot stand gekomen is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |