Jij benoemt geen feiten, je braakt alleen bullshit uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sorry hoor dat sommigen feiten benoemen
Ja, als het kabinet binnenkort valt massaal op de PVV gaan stemmen. Dus dat de PVV > 75 zetels krijgt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef Paul het volgende:
Moeten de nederlanders niet de Joden gaan helpe beschermen? omdat de politie dit niet goed doet
Daar komt het inderdaad op neer. Sommigen kunnen dat ook zo fnuikend verkapt via eufemismen brengen. Een ander argument is altijd om voor een eenstaatoplossing te opteren, wetende dat dit gaat eindigen in een tweede Holocaust.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je pleit voor de vernietiging van Israël, helder.
'Minder etnische groep x' zou altijd tot ophef moeten leiden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja. Die uitspraak was niet handig, ook niet netjes, maar de ophef ietwat overdreven. Dat daar toen een compleet juridisch circus voor werd opgetuigd toont wel aan dat dit land toen al was verloren.
Dit soort opmerkingen doen me altijd weer aan dit soort stukjes denken:quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel het verschil tussen 'vermoorden' en 'collateral damage' mag ik hopen? Godsamme zeg, het niveau hier is echt om te janken
dankuwel voor de tip meneerquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, als het kabinet binnenkort valt massaal op de PVV gaan stemmen. Dus dat de PVV > 75 zetels krijgt.
Dit soort voorbeelden van voor het nationalisme hebben echt niks van doen met de modern voorbeelden die je geeft. In de praktijk hadden steden in het Romeinse rijk bijvoorbeeld erg veel autonomie en was er juist enorm veel vrijheid. Dat is ook de reden dat een dergelijk rijk zo lang kon bestaan. In het Habsburgse rijk zochten de verschillende ethniciteiten pas onafhankelijkheid na de opkomst van het nationalisme, dat heeft met name armoede gebracht in de meeste gebieden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie Nazi-Duitsland, de Sovjet-Unie, Khmer Cambodja, Papa Doc Haïti, de DDR...
Of verder terug: het Romeinse Rijk, de Habsburgers...
Wanneer een machtsstructuur dermate overheersend is, kan het jaren, decennia, eeuwen duren voordat die gebroken is. Nepotisme, egotisme, blinde ideologie bij een leidende klasse kan maatschappijen schier eindeloos knechten... Maar het eindigt altijd bij de val van een regime, omdat de mens nu eenmaal voor vrijheid geschapen is.
Ik heb de vorige keer op Pietertje gestemd. Kwam ook bij Stemwijzer uit de bus dus welja..het leek mij wel een fatsoenlijk alternatief voor een stem op een rechtse partij. Daar denk ik nu anders over. Omtzigt is het niet en NSC is me te soft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik wijk er inmiddels ook niet meer voor, de vorige keer was het nog BBB. Maar nu zou ik ook voor de PVV gaan.
Ach kijk, een verkapt voorstel voor genocide op de Israëlische bevolking.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israël volledig ontwapenen en aanpakken.
Hoe dan? Ze hebben hier niet één of andere ayatollah die je aan zijn baardje kan trekken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:21 schreef Hathor het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland moet ter verantwoording geroepen worden, het loopt uit de hand,
Uiteraard, ik wijs op de momenten waarop de Rijken in verval vielen dan wel dictatoriale trekken begonnen te vertonen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit soort voorbeelden van voor het nationalisme hebben echt niks van doen met de modern voorbeelden die je geeft. In de praktijk hadden steden in het Romeinse rijk bijvoorbeeld erg veel autonomie en was er juist enorm veel vrijheid. Dat is ook de reden dat een dergelijk rijk zo lang kon bestaan. In het Habsburgse rijk zochten de verschillende ethniciteiten pas onafhankelijkheid na de opkomst van het nationalisme, dat heeft met name armoede gebracht in de meeste gebieden.
Jij weet niet eens wat moord betekent blijkbaarquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:20 schreef beantherio het volgende:
Wat jij 'collateral damage' noemt is gewoon het vermoorden van burgers.
nederlandse paspoorten innemenquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe dan? Ze hebben hier niet één of andere ayatollah die je aan zijn baardje kan trekken.
Correct.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:19 schreef Thorelf het volgende:
hoe je het ook wendt of keert ... waar de islam verschijnt is het gedaan met de vrede en vrijheid!
Nee....quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je pleit voor de vernietiging van Israël, helder.
Juist ja.quote:
Ah prima, leek me al een vreemde opmerking van je gezien je historische kennis.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wijs op de momenten waarop de Rijken in verval vielen dan wel dictatoriale trekken begonnen te vertonen.
Was een lange week en heel moequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ah prima, leek me al een vreemde opmerking van je gezien je historische kennis.
Dat doen ze wel. Ze ontzien doelen namelijk niet als het vermoeden bestaat dat er burgers te vinden zijn. Dwz: ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat ze tegen zichzelf liegen door te denken dat er in een ziekenhuis of kindercrèche nooit burgers aanwezig zijn als ze daar een bom op gooien. Maar ik moet het eerste bericht nog lezen waaruit blijkt dat Israël afgezien heeft van een aanval omdat men vreesde dat er burgerslachtoffers zouden vallen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moord is het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven. Israel berooft geen Palestijnse burgers opzettelijk en met voorbedachten rade van het leven.
Klopt..hij had beter criminele Marokkanen kunnen zeggen. Of helemaal niks, want bij veel van die debiele uitspraken van Wilders denk ik: waarom doe je dit.. Waarom verwoord je het zo. Ik zou daarom liever een intelligentere politicus willen zien op zijn positie. Iemand als Douglas Murray. Geen politicus maar wel een intelligent en erudiet Iemand.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Minder etnische groep x' zou altijd tot ophef moeten leiden.
Is gewoon oerdom en in potentie gevaarlijk.
Dan HAD hij criminelen moeten zeggen; en zijn eerdere woorden terugnemen. Heeft hij niet gedaan. Tot die tijd is de PVV voor mij absoluut geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |