Zei jij laatst niet dat je zoveel schulden hebt dat jouw bankrekening een deep state is?quote:
Angsthaasquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Debiel lijstje van TS. Voor dat soort dingen is in Nederland bij lange na geen meerderheid en zou de totale ineenstorting van onze economie betekenen.
Samengevat: terug naar de middeleeuwen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:47 schreef Viesdik het volgende:
Dat werd tijd.. Wij zullen er als laatste achteraan hobbelen als zielige kneusjes.
Nederland is enkel in staat ditzelfde pad in te slaan als ook wij het partijkartel breken.
Dat houdt heel simpel het volgende in:
1. De schuldigen vervolgen, zoals Timmermans, Kaag, Rutte en de Jonge
2. De NPO saneren
3. Aivd journalisten opsluiten
4. Gekozen burgemeester
5. Invoering van bindende referenda
6. Asiel en immigratiestop
7. Uit de NAVO
8. Uit de EU of de EU volledig hervormen
9. Complete sanering van het ambtenarenapparaat
10. Een wet aan de grondwet toevoegen tegen massacontrole/massasurveillance
11. Stoppen met krankzinnig klimaatbeleid
12. Verbod op regenboogvlaggen op overheidsgebouwen en regenboog zebrapaden
13. Vervolgen van artsen die aan geslachtsverandering doen of minimaal hun big registratie afnemen
14. Winkeleigenaren geen cash geld meer mogen weren
15. Een afschaling van internationale bedrijven die het mkb wegdrukken
16. Geen of minder voedsel importeren wat we zelf kunnen produceren
17. Abortus/euthanasie beperken
18. Pragmatisch en zelfredzaam gericht onderwijs
En zo kan ik er nog wel een aantal bedenken.
Ik ben pro Nederlandquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:29 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb een beter beleidsplan. Pro Russische collaborateurs als TS in het gevang gooien.
Ben op zich wel voorstander van een eigen oorlogsindustrie. Zoals een Fokker. Dus investeren in defensie is altijd goed.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:28 schreef raptorix het volgende:
Ben je soms ook voorstander van een Vliegdekschip?
Kwam ook zo een malloot mee aanzetten, op zo een ding werken 6,500 mensen, laten we zeggen dat ze de helft van de tijd vrij zijn, dan heb je dus 13.000 man nodig. Dat is een kwart van onze krijgsmacht
NIET uit de NATOquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:47 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/charliekirk11/status/1854717077837562314
2. De NPO saneren
4. Gekozen burgemeester
7. Uit de NAVO
quote:Extra klap industrie door eigen Nederlandse heffing op CO2-uitstoot: ’Stoppen of de grens over’
Theo Besteman
3 uur geledenin Financieel
Amsterdam - De industrie wacht een volgende lastenverzwaring, nu Nederland met een extra heffing voor de CO2-uitstoot komt. „Een extra klap. Nederlands bedrijven maken daarmee significant hogere kosten ten opzichte van hun Europese concurrenten”, zegt energie-expert Hans van Cleef van bedrijfsconsultant Publieke Zaken.
De GGZ draait overuren sinds de overwinning van Trump.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bezuinigingen op de GGZ blijven toch schrikbarend.
Je dacht dat je je Fokkers vervolgens kont verkopen aan andere Nato Landen? Al afgezien heb je enig idee hoeveel geld het zou kosten om een GEN5 Jet te ontwerpen en bouwen? Ik schat dat al snel op 1500-300 miljard als je dat zonder hulp moet doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben op zich wel voorstander van een eigen oorlogsindustrie. Zoals een Fokker. Dus investeren in defensie is altijd goed.
Je kan ook denken aan vrachtvliegtuigen of dronesquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je dacht dat je je Fokkers vervolgens kont verkopen aan andere Nato Landen? Al afgezien heb je enig idee hoeveel geld het zou kosten om een GEN5 Jet te ontwerpen en bouwen? Ik schat dat al snel op 1500-300 miljard als je dat zonder hulp moet doen.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:47 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
https://twitter.com/charliekirk11/status/1854717077837562314
Bekijk deze YouTube-video
Dat werd tijd.. Wij zullen er als laatste achteraan hobbelen als zielige kneusjes.
Nederland is enkel in staat ditzelfde pad in te slaan als ook wij het partijkartel breken.
2. De NPO saneren
4. Gekozen burgemeester
7. Uit de NAVO
12. Verbod op regenboogvlaggen op overheidsgebouwen en regenboog zebrapaden
13. Vervolgen van artsen die aan geslachtsverandering doen of minimaal hun big registratie afnemen
14. Winkeleigenaren geen cash geld meer mogen weren
15. Een afschaling van internationale bedrijven die het mkb wegdrukken
16. Geen of minder voedsel importeren wat we zelf kunnen produceren
17. Abortus/euthanasie beperken
18. Pragmatisch en zelfredzaam gericht onderwijs
quote:goede zaak
Extra klap industrie door eigen Nederlandse heffing op CO2-uitstoot: ’Stoppen of de grens over’
Theo Besteman
3 uur geledenin Financieel
Amsterdam - De industrie wacht een volgende lastenverzwaring, nu Nederland met een extra heffing voor de CO2-uitstoot komt. „Een extra klap. Nederlands bedrijven maken daarmee significant hogere kosten ten opzichte van hun Europese concurrenten”, zegt energie-expert Hans van Cleef van bedrijfsconsultant Publieke Zaken.
ik weet ook niet ,. , heeft met Soros en met pizzas te maken geloof ik en met WEFquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet eigenlijk niet goed wat de 'Deep State' is of moet voorstellen, en ik vind het eigenlijk een beetje gek dat iedereen doet alsof het algemene kennis is.
Drones, hoe ga je die besturen? Op een Kompas?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je kan ook denken aan vrachtvliegtuigen of drones
Deep state zijn de machtigsten/rijksten op aarde die.het globalistisch beleid en koers bepalen. Mensen zoals Bill Gates, George Soros, Klaus Schwab e.d. die teveel invloed hebben op het overheidsapparaat.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet eigenlijk niet goed wat de 'Deep State' is of moet voorstellen, en ik vind het eigenlijk een beetje gek dat iedereen doet alsof het algemene kennis is.
Schijnbaar is hij een soort van Jezus reborn voor sommigenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus Trump is geen Deep state? Met zijn ellenlange zakenverleden, connecties met alle miljardairs op aarde (Epstein bijv.) en het feit dat hij oud President is maakt hem een outsider ofzo?
Is er een reden waarom Elon Musk daar niet toe behoort?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Deep state zijn de machtigsten/rijksten op aarde die.het globalistisch beleid en koers bepalen. Mensen zoals Bill Gates, George Soros, Klaus Schwab e.d. die teveel invloed hebben op het overheidsapparaat.
!quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Deep state zijn de machtigsten/rijksten op aarde die.het globalistisch beleid en koers bepalen. Mensen zoals Bill Gates, George Soros, Klaus Schwab e.d. die teveel invloed hebben op het overheidsapparaat.
Het boeit me in die zin weinig hoe rijk iemand is.. Als ze hun rijkdom en macht maar niet misbruiken om over het lot van de mensheid te bepalen. Gebeurt in de EU ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is er een reden waarom Elon Musk daar niet toe behoort?
Precies wat Musk dus gaat doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het boeit me in die zin weinig hoe rijk iemand is.. Als ze hun rijkdom en macht maar niet misbruiken om over het lot van de mensheid te bepalen. Gebeurt in de EU ook
Nee want de backers van Trump; Elon Musk, Peter Thiel en Miriam Adelson en allerlei andere wannabe oligarchen zijn wel zuivere koffie wil je zeggen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zo'n fan ben ik nou okl weer niet van trump.. Laat staan van Elon. Het zijn ook allemaal mensen die handelen in eigen belang.. Maar in mijn optiek minder ten kosten van anderen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is er een reden waarom Elon Musk daar niet toe behoort?
Je hoeft niet te reageren. Het is een keuzequote:Op vrijdag 8 november 2024 17:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Precies wat Musk dus gaat doen.
Een enkeltje BNW of psychiater lijkt me beter voor je.
Nee dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee want de backers van Trump; Elon Musk, Peter Thiel en Miriam Adelson en allerlei andere wannabe oligarchen zijn wel zuivere koffie wil je zeggen?
Klopt.. Maar ik heb dan ook niet op die partij gestemtquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:47 schreef Hexagon het volgende:
In Nederland maakt de PVV de personificatie van "deepstate" trouwens gewoon premier.
Eerder al de dag vóór de verjaardag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:50 schreef raptorix het volgende:
Ik kan me voorstellen hoe het is als je bij Viesdik op een verjaardag bent, dan ben je er na 10 minuten wel klaar mee.
Ik heb het niet over Rusland. Ik noem die mensen oligarchen omdat ze Amerika een zelfde soort maatschappelij willen maken. Dus als Trump de "deep state' opschoont dan wordt de ene groep vervangen door de andere.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet
Maar in die kneuzenbreintjes ben je pro rusland als niet tegen Rusland bent
Wees niet bang, ik nodig je niet eens uitquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:50 schreef raptorix het volgende:
Ik kan me voorstellen hoe het is als je bij Viesdik op een verjaardag bent, dan ben je er na 10 minuten wel klaar mee.
Deze onzin voor waar aannemen is ook een keuze.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren. Het is een keuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |