Dan ga ik opletten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Momo het volgende:
Dit is een goed nummer, aub wees goed live
Voor een groot deel van Europa zal het weinig uitmaken denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
Weet niet of het een voordeel of nadeel is voor de televote dat het in dialect is.
Wel naar het juiste scherm hoop ikquote:
Rrrrrrrr!quote:
Voor Polen vind ik het eigenlijk een prima selectie, Malta had dan weer een sterke selectie voor Malta zijnde.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:35 schreef Sableheart het volgende:
Deze voorronde is zo vreselijk veel slechter dan die van Malta was.
Maar we hebben tot nu toe 7 kansen gezien om een beter nummer te selecteren.
Laat ik dat dan ook maar niet doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:38 schreef Momo het volgende:
Dit is dan weer een nummer waar je niet veel over kan zeggen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel naar het juiste scherm hoop ik
Ze hebben hem niet gevangen. Kon ook helaas niet via de tv want anders had ik mijn nummer er wel bij gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:42 schreef Momo het volgende:
Geen zin in deze Teo waar met geld een wildcard is gekocht in deze NF en schijnbaar ook geld is aangeboden aan ESF fansites voor stemmen en goede review. Blanka flashbacks.
De Sywert van Lienden van Polen dus. Als het dan nog een goed nummer was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:43 schreef H_T het volgende:
Wat een gladjakkeren dan is ie nog niet begonnen met zingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |