Als ik naar de commentaren van de Polen online kijk zijn er drie kandidaten die kunnen winnen:quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:00 schreef NailQueen het volgende:
We mogen er wel van uit gaat dat Justyna dit op haar sloffen gaat winnen. Tenzij er weer gesjoemeld wordt bij de jury's.
Wat raar he ineens zo maar een wildcard he? Schijnt dat op deze video allemaal views en comments gekocht waren. Dziennik Eurowizjyjny een Poolse eurovisie website kwam een artikel erover, toen is het gestopt met de views en comments. De views zijn ondertussen weggehaald door YouTube (hij stond eerder op 600k), maar de comments staan er nog wel grotendeels. Wat er ook nog in dat artikel stond is dat meerdere ESF fan partijen geld en SIM kaarten zijn aangeboden om op Teo te gaan stemmen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:37 schreef Momo het volgende:
[ x ]
We hebben nu ook ineens een wildcard
Bekijk deze YouTube-video
Alsof we dit jaar nog niet genoeg drama hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat raar he ineens zo maar een wildcard he? Schijnt dat op deze video allemaal views en comments gekocht waren. Dziennik Eurowizjyjny een Poolse eurovisie website kwam een artikel erover, toen is het gestopt met de views en comments. De views zijn ondertussen weggehaald door YouTube (hij stond eerder op 600k), maar de comments staan er nog wel grotendeels. Wat er ook nog in dat artikel stond is dat meerdere ESF fan partijen geld en SIM kaarten zijn aangeboden om op Teo te gaan stemmen.
Voor als jullie nog Pools drama hadden gemistKrijgen we net als bij Blanka invloed door een rijke papa/platenmaatschappij?
Waarom niet Esc Plus?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Ik zit op youtube, want opnieuw een geoblock op de site van de broadcaster.
Maar youtube heeft engels commentaar, helaas.
Die negeer ik standaard. Pogingen om via esc-plus meerdere nsf's tegelijk te kijken liepen in het verleden altijd hard mis, met vastlopen op cruciale momenten, dus heb ik er geen vertrouwen meer in.quote:
Die had ik niet herkendquote:
Ik probeerde laatst wat uitleg te geven over Sanremo en noemde een speech over verkeersveiligheid als voorbeeld. Hebben we dat echt een keer gehad?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:51 schreef NailQueen het volgende:
In Sanremo is Paul Haenen weer bezig met een speech van 20 minuten. Het vervolg van het verhaal wat hij 2 jaar geleden vertelde.
Een van de meest overgewaardeerde inzendingen van de afgelopen 10 jaar. Naar mijn mening natuurlijk.quote:
Ze zingen nu een kinderliedje volgens mij. Klinkt als de wielen van de bus gaan rond en rond. Dus ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst wat uitleg te geven over Sanremo en noemde een speech over verkeersveiligheid als voorbeeld. Hebben we dat echt een keer gehad?
Toch niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zingen nu een kinderliedje volgens mij. Klinkt als de wielen van de bus gaan rond en rond. Dus ja.
Vraag mij af of voor dit soort dingen duidelijk regels zijn. Wat mag wel of niet op de track?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:57 schreef Sableheart het volgende:
Ik stoor me hier heel erg aan het feit dat dat hey danna niet live is.
Gisteren was het al helemaal vroeg klaar. Het hoofdprogramma danquote:
Mijn stream klapte eruit, maar dat vond ik niet heel erg. Eigenlijk zegt dat al genoegquote:
En nog een mooie vrouw ook. Geen rimpel te zien. Alleen hele kleine.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:08 schreef Momo het volgende:
Ze heeft het nog steeds met haar 53 jaar!
Zag allemaal ESF fans haar al moeder noemen. Mother you look great today. Mother of Slayness!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Als ze 41 jaar is geloof ik het ook.
Zou jij je op je gemak voelen als je ineens zwart/wit bent?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
Hij staat wat ongemakkelijk op het podium
Alleen als ik een pinguļn ben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou jij je op je gemak voelen als je ineens zwart/wit bent?
Uitstekend antwoordquote:
Ik wist eigenlijk niet echt wat ik moest typen, kan ook niet zeggen dat ze slecht zong ofzo... Het is nogal forgetable.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Sableheart het volgende:
Er is echt niemand hier die iets over de inzending van Daria Marx te zeggen heeft, he?
Dat zegt op zich al genoeg.
Dan ga ik opletten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Momo het volgende:
Dit is een goed nummer, aub wees goed live
Voor een groot deel van Europa zal het weinig uitmaken denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:29 schreef Momo het volgende:
Weet niet of het een voordeel of nadeel is voor de televote dat het in dialect is.
Wel naar het juiste scherm hoop ikquote:
Rrrrrrrr!quote:
Voor Polen vind ik het eigenlijk een prima selectie, Malta had dan weer een sterke selectie voor Malta zijnde.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:35 schreef Sableheart het volgende:
Deze voorronde is zo vreselijk veel slechter dan die van Malta was.
Maar we hebben tot nu toe 7 kansen gezien om een beter nummer te selecteren.
Laat ik dat dan ook maar niet doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:38 schreef Momo het volgende:
Dit is dan weer een nummer waar je niet veel over kan zeggen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel naar het juiste scherm hoop ik
Ze hebben hem niet gevangen. Kon ook helaas niet via de tv want anders had ik mijn nummer er wel bij gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:42 schreef Momo het volgende:
Geen zin in deze Teo waar met geld een wildcard is gekocht in deze NF en schijnbaar ook geld is aangeboden aan ESF fansites voor stemmen en goede review. Blanka flashbacks.
De Sywert van Lienden van Polen dus. Als het dan nog een goed nummer was.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:43 schreef H_T het volgende:
Wat een gladjakkeren dan is ie nog niet begonnen met zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |